Nou hé? Ik ben ook ineens sinds die video gefascineerd door haar. Ze heeft iets uber aantrekkelijks voor mij
Ik luister echt de hele tijd haar muziek nu, vind het echt geweldig
Misschien wordt dit een nieuwe forumhype haha.
Je weet dat je een FF’er bent als… je Billy Eilish ineens op repeat hebt staan.
Mijn vriend was dus helemaal leip van de muziek van Billie Elish en een tijd geleden gaf ze een concert in Amsterdam dus hij ging daar alleen naartoe. Bestond het publiek voor 95% uit gillende pubermeisjes zei hij haha. Hij wist dus niet dat ze zo jong was en stond uiteindelijk in een hoekje met andere mannen die alleen waren gegaan en zich toch een beetje gek voelde haha. Maar hij zei dat ze wel heeeeel goed was live.
Ik deel je mening dat wat er in de media over sterren verteld wordt, vaker niet dan wel de waarheid is, maar ik weet niet in hoeverre dat volledig hun eigen keuze is. In sommige gevallen wel, maar vaak ook niet, denk ik. En dan denk ik aan “womanizer Harry Styles” terwijl hij dit altijd ontkend heeft en in een interview zei slechts met 2 mensen seks gehad te hebben (en niet vele tientallen zoals de media je doet geloven). Of bedoel je dat dit allemaal door hun management in elkaar gestoken werd en dat zij het verhaal kozen?
(Sorry @Lula, ik vind dit echt superfascinerend, haha).
God wat ben ik naïef, ik dacht ‘een ons van wat?’ (In de zin van gewicht) tot ik bedacht oooo een one night stand…
/tot zover mijn totaal-niet-nuttige-bijdrage/
Trump bracht geen bezoek aan een begraafplaats waar veel Amerikanen zijn begraven ter nagedachtenis van het einde van WO1 omdat het regende. Toen moest ik direct denken aan Glennis Grace die ook een optreden cancelde om dezelfde reden. :’)
Die man moet echt weg.
Met weg bedoel ik weg van deze aarde.
Jemig die idioot van een Ratelband is echt wereldnieuws. Hij was op de Engelse tv en ook in Frankrijk in het nieuws. Why??? Kunnen we hem ipv jonger verklaren niet gewoon hoogbejaard verklaren?
omg ik las hoogbegaafd
Is al gebeurd, dood verklaard zelfs haha
https://speld.nl/2018/11/08/rechter-verklaart-emile-ratelband-dood/
Dit is misschien een biecht maar:
Natuurlijk is het een idioot, maar hij heeft ergens wel een punt. Als jij op je 60e/70e nog kerngezond bent wordt je vanuit alle kanten in de maatschappij benaderd alsof dat niet zo is. Je kunt geen hypotheek meer krijgen bijvoorbeeld. Terwijl er ook mensen zijn die tot hun 80e/90e doorwerken. Jezelf proberen jonger te laten verklaren slaat misschien nergens op, maar ik vind dat je ergens wel zou moeten kunnen bewijzen dat je nog niet met één been in je graf staat.
Door dan nog een kind te verwekken, vind ik persoonlijk dan iets te ver gaan ;).
Nou ja daar kun je over discussieren maar zolang het nog op de natuurlijke manier kan hebben wij daar eigenlijk weinig over te zeggen. Daar heeft het ‘jonger laten verklaren’ verder niet veel mee te maken.
Nee erover te zeggen niet…moet ie zelf weten
Maar hoe dan als hij in 't ziekenhuis ligt? Als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt, zijn er gewoon veel meer risicofactoren. En als hij dan in het systeem 50 is ipv 70 is dat wel een verschil .
Nou ja dat ligt er maar net aan hoe je leeft/geluk, etc. Leeftijdsdiscriminatie bestaat.
Nou niet helemaal, leeftijd is verder ook diagnostisch van belang. Bij iemand van 70 denk je bij bepaalde klachten eerder aan kanker/hartaanval bijvoorbeeld dan bij iemand van 30. Bepaalde aandoeningen komen bijna alleen in een bepaalde leeftijdsgroep wel of niet voor. Daarvoor is het wel handig als je weet hoe oud iemand is.
Dat zeker, maar het lijkt me nuttig om te kunnen bewijzen dat jij afwijkt van het gemiddelde, als dit zo is. Bijvoorbeeld 70-jarigen die nog fulltime werken. Natuurlijk heb je dan geen zekerheid, maar dat heb je bij een jong iemand ook niet.
Zoals ik al zei: ik vind hem een gekkie maar leeftijdsdiscriminatie is wel echt en het is belangrijk om je daar bewust van te zijn vind ik.
Hij heeft daar gewoon wel een klein punt. De uitvoering is alleen euhmmm… nogal idioot.