EGF Boulevard

Ik zit te bedenken welke dingen ik minder graag zou doen dan seks hebben met Emile Ratelband.
Kan zeggen: dat relativeert!

21 likes

Zo jammer als mijn woordgrappen niet werken :sob:

8 likes

Ik moest lachen

1 like

Ik vond Cheryl jaren een van de knapste vrouwen maar nu is het helemaal weg. Ze lijkt een ander mens :confused:

Wow wat zonde. Vond haar zo’n natural beauty. Nu staat ze stijf van de botox en fillers…

12 likes

Nooo wat zonde! Ze had ook al zo’n heftig lelijke tattoo.

3 likes

Vies dun???

3 likes

Die rozen op haar kont?:joy:

3 likes

@Moskou Als ik jou was, dan zou ik het even veranderen in ‘zorgwekkend’ dun dan vies. :wink:

Ze ziet er nu ech eerder uit als 45 dan 35.

1 like

Wat een ouderwets clipje, echt een beetje begin 2000

5 likes

Xxxtinct ook wel een goeie

1 like

Dit is gewoon ongemakkelijk om naar te kijken. Hoe ze probeert om vol expressie te playbacken, maar haar voorhoofd denkt daar anders over

8 likes

Helemaal mee eens! Maar niet alleen haar voorhoofd, ook haar wangen en bovenlip. Enige wat lijkt te bewegen is onderlip

6 likes

Ja, echt heel jammer. Ze was zoooo knap. En idd die video is ook niks haha. Ook jammer want ik vond een aantal van haar oude nummers wel leuk :redface:

1 like

Wow, herkende Cheryl Tweedy-Cole-Fernandez-Versini-Payne amper!

24 likes

Die laarzen :rofl:

2 likes

Ja op 3:05 probeert ze er iets van beweging in te krijgen maar dat ziet er zo ongemakkelijk en pijnlijk uit?
Alle vrouwen die fillers nemen (of weet ik 't wat ze allemaal laten doen) lijken ook zo op elkaar? Echt zo’n standaard hoofd

2 likes

O neee, ik vind dit oprecht zielig. :frowning: Ik kan me niets anders voorstellen dan dat ze dit door een ongelofelijke druk om altijd buitengewoon knap te zijn heeft gedaan? Iedereen mag natuurlijk met zijn of haar lichaam doen wat goed voelt, maar ik kan me onmogelijk voorstellen dat een gezonde gedachtengang haar heeft geleid naar deze metamorfose.

De clip doet me denken aan die van Get Right van Jennifer Lopez, uit 2005. (En wat een slecht liedje, zo ongemakkelijk dit!)

5 likes

Volgens mij heb ik dit liedje al minstens 30x geluisterd de laatste 24 uur. :see_no_evil:

2 likes

Over botox en zonde gesproken, hebben jullie de aflevering van Graham Norton met Lady Gaga gezien? Ik was nooit fan van haar maar vond haar in A Star is Born echt ge-wel-dig, maar hier lijkt ze zo strak te staan? Ze kan amper lachen.

3 likes