Ik was even aan het wegdromen over designer spullen en toen kwam ik dit tegen. Is dit Famke louise?
Nee die heeft geen moedervlekjes toch?
Oh dat weet ik niet. Ik heb dr niet goed gebestudeerd.
Nee dat is dr niet!
ooh loop weer achter
Ariana Grande is verloofd
Vind het echt apart, vond haar met Mac Miller juist heel erg leuk
Oh god. En hij heeft volgens mij best zware mentale + drugsproblemen?
Ja. Ik vind Pete Davidson een hartstikke leuke vent, maar je kan niet ontkennen dat hij een bak met problemen heeft. Niet iemand waar je je na een aantal weken mee verloofd.
Ik ken hem helemaal niet? wat voor een problemen heeft tie?
Als ik me niet vergis heeft (had?) hij een marihuanaverslaving en borderline. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze sowieso geen goede relatie hebben, maar om dan na 4 weken te besluiten om te trouwen lijkt me niet per se een gezonde beslissing.
Volgens mij is het ook nog maar net uit met haar ex? Ookal zo’n dude met verslavingsissues
Drake is gespot met een nieuwe chick en ik ben gewoon gefascineerd
Waarom zou je jezelf dit aandoen? Hoe moet je ooit nog normaal zitten?
Wow … Weet echt niet wat ik moet zeggen.
Denkt ze niet aan later?
Kan je een andere baan dan stripper krijgen met zoiets? Waar vindt zij broeken? Hoe doet ze dat in de winter als je een lange jas aan moet?
lijkt wel gefotoshopt joh, dat zijaanzicht
Wow hoe is dat lichaam mogelijk?!?
Meestal met een Brazilian Butt Lift, dus met je eigen vet, maar daar krijg je niet zulke extreme resultaten van. Er zijn ook van die “chirurgen” die bijv. siliconenimplantaten gebruiken of allerlei spul inspuiten dat niet thuishoort in je bil (fillers, cement ook wel eens gehoord).
Hoe dan ook, het komt niet door squats
ahahahahahahahahahahahaaaaaaa
Classy wel
als een boerin met kiespijn