EGF Boulevard

Van mij mogen ze mensen die kinderen niet vaccineren direct uit de ouderlijke macht ontzetten. Je brengt niet alleen je eigen kind in gevaar maar ook de kinderen om je heen. En jouw kind kan mogelijk zonder vaccinaties omdat gelukkig de meeste mensen om je heen hun kinderen wel laten vaccineren. Ik vind dit zo’n gevaarlijke trend.

27 likes

Anthony Bourdain, een van mijn favoriete tvkoks, heeft zelfmoord gepleegd :slightly_frowning_face:

Wow ik schrik ervan. Heftig zeg.

Wow jeetje ik schrik hier echt heel erg van :frowning_face:

Alweer een zelfmoord😔 verschrikkelijk!

Ohh ik lees het ook net van Anthony Bourdain. Ben er besy van slag van…

Kreeg een bericht van m’n moeder omdat het ook 1 van haar favoriete tv-koks is en ben echt een beetje in shock. Ik kijk graag naar zijn programma’s.

Heftig al die zelfmoorden te laatste tijd :disappointed:.

Ik ben er echt een beetje ondersteboven van, ik vond hem en z’n programma’s zo tof :slightly_frowning_face:. Zo erg dat hij zich zo heeft gevoeld, en ook vreselijk voor z’n nabestaanden.

Pff wat heftig :slightly_frowning_face:

Waaaat? Hij was ook een van mijn favorieten met zijn droge opmerkingen. Wat verdrietig😢

Het lijkt idd wel dat er weer zo’n golf is.

Jeetje wat heftig, schrik hier best wel van.

Ik heb van een kennis die bij defensie werkt wel eens gehoord dat hij inderdaad in het leger gezeten. Ik weet het verhaal niet precies meer, maar volgens mij heeft hij wat geflikt en werkt hij er nu niet meer

1 like

Hillary durf is zwanger van haar 2de kindje. Een meisje. Heeft ze bekend gemaakt via instagram

14 likes

Huh van wie is het dan

Ik lees net ook dat Sofia Richie en Scott Disick uit elkaar zijn. Vraag me af of hij ooit niet zal vreemdgaan/stoppen met drinken.

Matthew koma, had ze al eerder een relatie mee. Is toen 2 keer uitgeweest en nu sinds december zijn ze weer samen.

Denk niet dat hij zal veranderen. Is al zoveel jaar een levensstijl van hem. En er zullen genoeg vrouwen om hem heen blijven

Toch wel? Een paar dagen geleden ontkende hij nog op ig dat ze uit elkaar waren.

@norma Ik kwam hier net om het ook te posten over Hilary Duff haha. Vind haar zo leuk!

1 like

Ze hebben beide al ontkend dat ze uit elkaar zijn.