EGF Boulevard

@Luna111 Als er 90 vrouwen zijn die wel op natuurlijke wijze een kind van Emile Ratelband zouden willen krijgen/maken/geef het een naam, dan is alles mogelijk.
:disappointed:

3 likes

Hij is godverdomme nog erger dan ik dacht. Blijft maar doorgaan ook.

Ik vraag me bij hem altijd af of ‘ie nou een soort typetje speelt of dat hij écht zo is. Hopelijk wordt ‘ie over een tijdje door iedereen uitgekotst.
@Juuldie Dat was wel beter geweest ja! Maar alle vrouwen vallen al af, want hij neemt sowieso niets van vrouwen aan, dat is duidelijk. Ik zit nu echt te denken wie je tegenover hem zou kunnen zetten.

1 like

Nouja ik ken tenminste 1 vrouw die hem wel leuk vond

Spoiler

Sofie Rozendaal

14 likes

O dit zou zooo leuk zijn, haha.

Ja dit dacht ik ook. Even iemand die er iets beter over nagedacht had dan Olcay die alleen maar riep hoe stom ze het vond. Leg m even precies uit wat er seksistisch is want kennelijk weet dat arme ding dat niet.

1 like

Wooooooooooooooooooooooooooooooooooow ok.

3 likes

Ulghhh maar dit is ook zo’n man dat WAT je ook zegt, hij doet neerbuigend en kleinerend tegen je. Je kan net zo goed tegen een muur praten.

15 likes

Hij zet zichzelf ook zo erg voor schut met alles wat ‘ie zegt.

Heeft iemand toen de aflevering gezien dat hij meedeed met De Slimste Mens? (Ja, één aflevering inderdaad, langer lukte natuurlijk niet.) Toen ging ‘ie ook zooo af. En maar blijven lullen en het op anderen afreageren, was net een klein kind.

5 likes

Er is nog zoveel mis in deze wereld.
Ik haal alleen nog deze reactie eruit en dan stop ik er even mee. Pfffffft.

1 like

Hahahah Robbin heeft het gehad

14 likes

Ik snap dit echt niet, en Maxim ook niet, je diskwalificeert jezelf toch compleet door dit soort berichten? Als al je hersenactiviteit automatisch gaat naar het registreren van de borsten die je op dat moment ziet, tja… dan voer je waarschijnlijk van die discussies zoals Maxim die in bovenstaande aflevering voert. Maar inderdaad heel jammer dat Olcay hem niet echt inhoudelijk van repliek kon dienen.

4 likes
21 likes

Ja dit idd, krijg bij hem eerder het idee van een kleuter die expres vervelend doet om aandacht te krijgen. Waarom moeten we daar aandacht aan besteden? Ik denk dat als 'ie genegeerd wordt dat een stuk pijnlijker is voor hem dan dat 'ie een discussie aangaat met een slimme, sterke vrouw. Dat ziet hij toch alleen maar als een kans om z’n eigen gelijk te bewijzen, en om lekker tegen de gevestigde orde aan te schoppen natuurlijk :face_vomiting: (wat op zich al heel ironisch is omdat zijn opmerkingen imo precies de gevestigde orde zijn, maar dat is wel vaker het geval met die zogenaamd recalcitrante typetjes)

3 likes

Denk dat dat inderdaad de beste tactiek is. Zelfde geldt voor Emile Ratelband/Peter Jan Rens/andere aandachtzoekende mannen wiens naam ik vergeten ben. Als iemand alleen maar op provocatie uit is, is negeren het beste middel

2 likes

Je bedoelt Johan Vlemmix :stuck_out_tongue:

10 likes

Ik durf het bijna niet te vragen omdat jullie zo unaniem zijn. Maar toch, met het risico dat IK hier super domme vragen stel:
Wat is er seksistisch aan de opmerking van Maxim over Dionne?
Wat is er seksistisch aan de vermeende opmerkingen over Olcay haar uiterlijk of lippen?

Dat het blijkbaar zo voor de hand ligt is dus waarom ik die vraag moeilijk vind om te stellen. En mij bijna schaam! Want seksisme is naar mijn weten een waardeoordeel vellen op grond van geslacht. En ik zie dus niet waar hij dat doet? Of is dat niet de definitieve van seksisme?

Edit: @Evenveel

1 like

Hetzelfde geldt voor Olcay en haar make-up en de lippen van haar zusje. Hij degradeert vrouwen tot uiterlijk alleen. Hij kan geen zinnig woord zeggen over professionele kwaliteiten, het zijn succesvolle vrouwen en maar meneer weet zich alleen te concentreren op hun uiterlijk.

5 likes

Zou me niks verbazen dat Maxim dit doet omdat hij misschien niet zo slim is en zich geïntimideerd voelt door slimme vrouwen.

11 likes