EGF Boulevard

Ja haha (ok ik ga nu Robinson terugkijken en het niet meer de hele tijd met je eens zijn) mannen verwachten dat knappe vrouwen bezet zijn en spreken ze dan niet aan.

@Zemraluani

2 likes

Is goed, Bertie, ik zal maar niet zeggen wat ik net ging aanzetten

3 likes

Denk dat zij wel bij elkaar passen

Mijn theorie

Inderdaad heel veel vrouwen zijn mooi maar er zijn ook vrouwen waarvan het grote gros zal vinden dat ze uitzonderlijk mooi zijn. Ik vind Geraldine Kemper ook zo’n type om maar een voorbeeld te geven. Denk dat mannen zich dan toch geïntimideerd voelen en eerder voor zo’n vrouw gaan om te scoren dan om echt een relatie mee op te bouwen. Denk dat het ook meespeelt dat een man zich bedreigd zal voelen door andere mannen omdat een bloedmooie vrouw natuurlijk snel gekaapt kan worden. Psychologie is een beetje gek af en toe

1 like

Ik ook niet inderdaad, en de vrouwen die ik heel mooi vind krijgen vaak echt wel genoeg aandacht van mannen haha (in mijn persoonlijke omgeving dan). En vaak zijn er ook wel mannen die het toch wel willen proberen ook al lopen ze een blauwtje.

Edit: misschien een biecht maar vond dat altijd zo een een ‘bloedmooie vrouwen hebben het ook moeilijk hoor’ uitspraak van die onderzoeken. Maar misschien ben ik zuur en jaloers omdat ik niet knap ben (want onderzoeken zijn natuurlijk gewoon legit).

7 likes

Naar mijn idee hebben die vrouwen die door de meeste mensen als knap worden gezien juist altijd wel een relatie. Geraldine heeft ook een relatie.

4 likes

What!!!? Wow bizar! Die kennen elkaar echt al meer dan 15 jaar. Gek dat je dan nog een relatie kan krijgen! Wel leuk voor haar, gun haar ondertussen wel een leuke vent.

1 like

Misschien heeft ze gewoon niet zo’n leuk innerlijk en heeft ze daarom geen relatie

1 like

@Enthusiasm en @Fenayi bedankt voor het noemen van Billie Eilish. Heb een nieuwe obsessie, de eerste sinds ik geen zeventien meer ben. Of moet dit in het biechttopic? Wat een meid.

5 likes

Nou hé? Ik ben ook ineens sinds die video gefascineerd door haar. Ze heeft iets uber aantrekkelijks voor mij

1 like

Ik luister echt de hele tijd haar muziek nu, vind het echt geweldig

Misschien wordt dit een nieuwe forumhype haha.

Je weet dat je een FF’er bent als
 je Billy Eilish ineens op repeat hebt staan.

2 likes

Mijn vriend was dus helemaal leip van de muziek van Billie Elish en een tijd geleden gaf ze een concert in Amsterdam dus hij ging daar alleen naartoe. Bestond het publiek voor 95% uit gillende pubermeisjes zei hij haha. Hij wist dus niet dat ze zo jong was en stond uiteindelijk in een hoekje met andere mannen die alleen waren gegaan en zich toch een beetje gek voelde haha. Maar hij zei dat ze wel heeeeel goed was live.

20 likes

Je zit op de verkeerde website.

http://bulletprooflarry.tumblr.com/

3 likes

Ik deel je mening dat wat er in de media over sterren verteld wordt, vaker niet dan wel de waarheid is, maar ik weet niet in hoeverre dat volledig hun eigen keuze is. In sommige gevallen wel, maar vaak ook niet, denk ik. En dan denk ik aan “womanizer Harry Styles” terwijl hij dit altijd ontkend heeft en in een interview zei slechts met 2 mensen seks gehad te hebben (en niet vele tientallen zoals de media je doet geloven). Of bedoel je dat dit allemaal door hun management in elkaar gestoken werd en dat zij het verhaal kozen?

(Sorry @Lula, ik vind dit echt superfascinerend, haha).

1 like

God wat ben ik naïef, ik dacht ‘een ons van wat?’ (In de zin van gewicht) tot ik bedacht oooo een one night stand

/tot zover mijn totaal-niet-nuttige-bijdrage/

11 likes

Trump bracht geen bezoek aan een begraafplaats waar veel Amerikanen zijn begraven ter nagedachtenis van het einde van WO1 omdat het regende. Toen moest ik direct denken aan Glennis Grace die ook een optreden cancelde om dezelfde reden. :’)

3 likes

14 likes

Die man moet echt weg.
Met weg bedoel ik weg van deze aarde.

18 likes

Jemig die idioot van een Ratelband is echt wereldnieuws. Hij was op de Engelse tv en ook in Frankrijk in het nieuws. Why??? Kunnen we hem ipv jonger verklaren niet gewoon hoogbejaard verklaren?

12 likes

omg ik las hoogbegaafd

16 likes