EGF Boulevard

Ik zag net deze foto op insta

Ik denk dat de baby deze avond is gemaakt :’)
https://www.instagram.com/stories/highlights/17935773103011416/?hl=nl

1 like
offtopic

Maar mensen worden niet voor niets steeds ouder. De 70-jarigen van nu zijn niet de 70-jarigen van dertig jaar geleden. Veel van die ‘regels’ zijn vrij oud maar als we straks allemaal 110 worden dan moet er toch wat gaan veranderen. Dan kan het toch gewoon niet dat mensen van 60+ geen nieuw huis of een nieuwe baan meer kunnen krijgen. Je zit dan net over de helft van je leven.
Ik vind het eigenlijk best verbazingwekkend dat iedereen op dit forum altijd vrij vooraan staat als het gaat om discriminatie naar vrouwen of mensen met een andere huidskleur dan wit, maar leeftijdsdiscriminatie
 meh. Terwijl het (vooral op de arbeidsmarkt) echt een groot probleem is.
Maar goed nu wordt het misschien wel heel offtopic.

6 likes

Daar heb je zeker wel een punt maar ik betwijfel of de motieven van emiel echt zo nobel zijn en dat hij voor het grotere goed strijdt. Ik denk dat ie gewoon aandacht wil.

4 likes

Nee joh dat denk ik ook inderdaad! Haha

1 like

Zijn motief is vooral dat hij dan niet meer hoeft te liegen over zijn leeftijd op tinder :woman_shrugging:t2:

Ik las toevallig over Emile dat zijn draagmoeder een miskraam heeft gehad van een tweeling. Hij zegt ook dat er 90 vrouwen op zijn oproep hadden gereageerd. Zou dat echt zo zijn? Ik kan het me gewoon niet voorstellen.

Geld zorgt ervoor dat mensen gekke dingen doen

1 like

Eens hoor! En als het zover is, moeten die regels ook aangepast worden.
Maar voor een man is de levensverwachting bij geboorte nu ook nog ‘maar’ 80 jaar. Dus voor nu vind ik het persoonlijk toch wel terecht dat mensen hun wenkbrauwen optrekken bij een 70-jarige man die een baby krijgt.

3 likes

Misschien ga ik nu wat ver, maar was er ĂŒberhaupt wel een draagmoeder? En dat er negentig vrouwen hebben gereageerd geloof ik sowieso al niet.

(Leuke naam trouwens, je bent nu net een artiest uit de Duckstadkrant.)

5 likes

altijd als je denkt kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die
 kun je je bedenken dat er mensen zijn die op spam reageren. gewoon een hoop aanschrijven. sad but true.

1 like

Absoluut waar. Er zijn altijd gekkies. Maar ik had 9 vrouwen die draagmoeder willen zijn voor Emile al bizar gevonden

2 likes
18 likes

Ik kan het me niet voorstellen!!!

@Luna111 Als er 90 vrouwen zijn die wel op natuurlijke wijze een kind van Emile Ratelband zouden willen krijgen/maken/geef het een naam, dan is alles mogelijk.
:disappointed:

3 likes

Hij is godverdomme nog erger dan ik dacht. Blijft maar doorgaan ook.

Ik vraag me bij hem altijd af of ‘ie nou een soort typetje speelt of dat hij Ă©cht zo is. Hopelijk wordt ‘ie over een tijdje door iedereen uitgekotst.
@Juuldie Dat was wel beter geweest ja! Maar alle vrouwen vallen al af, want hij neemt sowieso niets van vrouwen aan, dat is duidelijk. Ik zit nu echt te denken wie je tegenover hem zou kunnen zetten.

1 like

Nouja ik ken tenminste 1 vrouw die hem wel leuk vond

Spoiler

Sofie Rozendaal

14 likes

O dit zou zooo leuk zijn, haha.