Ik ben ook fan! Wat een ontzettend leuk nummer.
En ondanks de fillers, het blijft een vrouw waar je naar blijft kijken. Positief.
Ik ben ook fan! Wat een ontzettend leuk nummer.
En ondanks de fillers, het blijft een vrouw waar je naar blijft kijken. Positief.
Ik denk niet dat jullie het over hetzelfde nummer hebben haha. Ik ben ook fan van @Fenayi’s nummer, maar niet zo van Cheryl wathaarachternaamnuookis, en jij wel toch?
Had ergens gelezen dat ze een ziekte heeft waardoor haar gezicht naar één kant gaat hangen en botox daartegen helpt. Sorry ben te lui om de benaming op te zoeken
O echt? Maar toch niet zoveel dan?
Het heet fybromyalgie en blijkbaar praat ze erover in haar documentaire
Hahaha, don’t get me started, ik heb m’n handen al vol aan een ding uit die band (Larry, maar als ik daar over begin, zitten we hier een dag later nog), maar dit is inderdaad ook erg … sketchy.
Hebben ze niet gewoon een ons gehad waarbij ze zwanger is geraakt?
Zij is in de 30 toch? Kan me voorstellen dat ze alsnog blij was.
Ik ook niet.
Er waren ook veel artikels op Blind Gossip hierover… even zoeken.
Dit is al van meer dan twee jaar geleden:
Ik krijg echt steeds meer het idee dat Mattie en Marieke meer zijn dan collega’s.
Vind ze allebei niks dus ze passen goed bij elkaar
En deze.
Ugh ik erger me constant aan hun en dat ze steeds zeggen dat ze niks met elkaar hebben. Nee daarom staan jullie als twee verliefde bruggers op alle billboards en op posters. Kots.
Ik denk eerder Marieke en Domien
Ik denk dit ook!
Domien heeft al heel lang een relatie, nou zegt dat in principe niks maar ik dacht ik zeg het even
Edit: Oh nee, wacht, dat is voorbij sinds een paar maanden, nondeju
Is dat niet net gestopt? Effe Googlen.
Ja, stop maar met Googlen, dat is voorbij inderdaad
Edit: maar toch, Domien en Marieke? Neeeee
Ik vind Marieke erg undateable. Mooie meid en daardoor volgens mij weinig succes in de liefde, eigenlijk wel sneu voor haar
Weinig succes omdat ze zo mooi is? Undateable?
Die ga ik ook gebruiken als mensen me dat voor de 689x vragen
Ja wacht, ik ga proberen daar wat over te vinden want ik heb daar ooit over gelezen (de strekking is volgens mij: mooie vrouwen komen intimiderend over, de man blijft dan op afstand bla bla)
Edit: oke ben nu wel benieuwd of het een mythe is of dat er wetenschappelijk bewezen is dat het zo is maar als je Googelt op ‘mooie vrouwen geen relatie’ (goeie zoekskills, ja toch) dan vind je een hoop