Nee joh dat denk ik ook inderdaad! Haha
Zijn motief is vooral dat hij dan niet meer hoeft te liegen over zijn leeftijd op tinder
Ik las toevallig over Emile dat zijn draagmoeder een miskraam heeft gehad van een tweeling. Hij zegt ook dat er 90 vrouwen op zijn oproep hadden gereageerd. Zou dat echt zo zijn? Ik kan het me gewoon niet voorstellen.
Geld zorgt ervoor dat mensen gekke dingen doen
Eens hoor! En als het zover is, moeten die regels ook aangepast worden.
Maar voor een man is de levensverwachting bij geboorte nu ook nog ‘maar’ 80 jaar. Dus voor nu vind ik het persoonlijk toch wel terecht dat mensen hun wenkbrauwen optrekken bij een 70-jarige man die een baby krijgt.
Misschien ga ik nu wat ver, maar was er überhaupt wel een draagmoeder? En dat er negentig vrouwen hebben gereageerd geloof ik sowieso al niet.
(Leuke naam trouwens, je bent nu net een artiest uit de Duckstadkrant.)
altijd als je denkt kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die… kun je je bedenken dat er mensen zijn die op spam reageren. gewoon een hoop aanschrijven. sad but true.
Absoluut waar. Er zijn altijd gekkies. Maar ik had 9 vrouwen die draagmoeder willen zijn voor Emile al bizar gevonden
Ik kan het me niet voorstellen!!!
@Luna111 Als er 90 vrouwen zijn die wel op natuurlijke wijze een kind van Emile Ratelband zouden willen krijgen/maken/geef het een naam, dan is alles mogelijk.
Hij is godverdomme nog erger dan ik dacht. Blijft maar doorgaan ook.
Ik vraag me bij hem altijd af of ‘ie nou een soort typetje speelt of dat hij écht zo is. Hopelijk wordt ‘ie over een tijdje door iedereen uitgekotst.
@Juuldie Dat was wel beter geweest ja! Maar alle vrouwen vallen al af, want hij neemt sowieso niets van vrouwen aan, dat is duidelijk. Ik zit nu echt te denken wie je tegenover hem zou kunnen zetten.
Nouja ik ken tenminste 1 vrouw die hem wel leuk vond
Spoiler
Sofie Rozendaal
O dit zou zooo leuk zijn, haha.
Ja dit dacht ik ook. Even iemand die er iets beter over nagedacht had dan Olcay die alleen maar riep hoe stom ze het vond. Leg m even precies uit wat er seksistisch is want kennelijk weet dat arme ding dat niet.
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooow ok.
Ulghhh maar dit is ook zo’n man dat WAT je ook zegt, hij doet neerbuigend en kleinerend tegen je. Je kan net zo goed tegen een muur praten.
Hij zet zichzelf ook zo erg voor schut met alles wat ‘ie zegt.
Heeft iemand toen de aflevering gezien dat hij meedeed met De Slimste Mens? (Ja, één aflevering inderdaad, langer lukte natuurlijk niet.) Toen ging ‘ie ook zooo af. En maar blijven lullen en het op anderen afreageren, was net een klein kind.