Ik verbaas me erover dat ze zoveel privé informatie aan iemand van een roddel instagram geeft.
Maar jeetje, dat je dit online gooit. Wat lullig je zal maar met dit soort shit moeten dealen tijdens je zwangerschap. Ben wel gefascineerd wie er nou precies een relatie met wie heeft haha.
Ja dat suggereerde ik ook. Opmerkingen over iemands grammatica hebben wel vaak die inslag. Maar dank voor de uitleg dat het niet daar vandaan kwam.
Nou blijkbaar fam niet met ro
hahahahahhahahahahhaaha
Ja dát zijn shinepakkers,m
HAHAHAHA geweldig dit
Waylon en Bibi zijn ouders geworden van dochtertje Teddy!
Ratata retteketet. Oké.
Teddy voor een meisje vind ik wel echt suuuuper mooi. Waylon staat zelf op de foto’s als een zwever.
Die junk/zwerver look staat gewoon permanent op zn hoofd geprint.
Ik vind Teddy echt wel een leuke naam.
'ligt het aan mij of staat Waylon niet op deze foto? Staar al n minuut maar kan m niet vinden, blend ie in met de achtergrond of ben ik blind?
Hahaha nee hij staat daar niet op maar ik klikte op de instagram post en dan kun je swipen
HAHA.
“When you see it…” en dan uren kijken naar zo’n plaatje en uiteindelijk de comments lezen om erachter te komen wat je nou NIET ZIET
Op de foto lijkt het net alsof Waylon net is bevallen😬
Hahaha hardop zitten lachen hierom
Ratata retteketet? Waar heeft die man het over? Bibi ziet er vet mooi uit trouwens.
Het is een Harrie Jekkers quote, staat ook erbij op insta. Ik vind het wel cute, tenminste niet zo zoetsappig, en ik vind de naam ook leuk!
HAHAHAHA