nee ik ook niet hahah
Oh in die tijd was er toch ook nog iemand waar veel gek op waren. Becky Lou ofzo?
jaaa nu je het zegt…
Go big or go home, zal ze gedacht hebben.
ff gegoogeld
Darjeeling of zo?
same! kwam hem tegen op defqon een paar jaren geleden
tiesto look a like
Dit! Nou ja, mijn biecht was Hella en dat heb ik hier ook weer genoemd. Dus eigen schuld…
WTF
Wat is er met Roxy? Geen idee wat je bedoelt, denk alleen maar aan GTST
ik weet niet wat je bedoelt met gtst, maar roxy was een populair item op het forum, ergens in 2005 gok ik.
Die van sugababes?
https://www.geenstijl.nl/12652/hoerrrren/
nou dit dus. er bestond toen iets als sugababes en superdudes waar breezah mensen zich tentoonstelden. Zij was echt een soort begrip geworden op het forum, in de breezah topics voornamelijk.
Geen idee wat je wel bedoelt, kan ermee te maken hebben dat ik pas later meelas…
Shoptopics, topics over vrij expliciete dingen, de verschillende subfora (ik weet nog dat ik van 1 iemand de verhalen die ze schreef áltijd las, ik vond haar zo goed schrijven… Loren ofzo?)
Ik was fan van s&f maar toen werd dat alleen maar designer en dingen die onbetaalbaar zijn… en toen ben ik overgestapt naar Whatever, beste keuze ooit
Ik zat echt 14 jaar terug op het forum en toen was er gedoe met trendstyle ofzo? Volgens mij had ze mensen opgelicht met kleding bestellen ?
Ja en ene Floor deed dat toch ook? Weet iemand dat nog.
Italian, dat vond ik ook zo’n apart figuur altijd haha
De bezopen/leipe plasfoto’s van goshdamn en haar vriendinnen. Ook al lang geleden.