EGF Herinneringen

Soms denk ik weleens, ik heb in mijn tienerjaren zo veel op internet gezeten, zonde eigenlijk dat ik nooit een legendarische troll ben geweest. Dat zat gewoon écht niet in me, hahahaha. Grace, ernstige zeikerd since 1988.

27 likes

Want? Daar heb je je tienerjaren voor nodig? Meid, je hebt nog een heel troll-leven voor je.

8 likes

Dank je voor je mooie woorden. Je hebt gelijk, dromen kunnen altijd nog uitkomen.

Ik zat trouwens op een Amerikaans forum tussen 1998-2006 ongeveer (heb nog steeds contact met een paar meiden), en daar hadden we een faker die deed of ze kanker had :scream: dat was zoooooo heftig.

1 like

com-4354

25 likes

Jaaaaa, ze verkochten toch zoiets bij Sacha toen. Was een hele hype. Heb ze zelf nooit gehad trouwens.

3 likes

KARS!!!

kasper?? leeft die nog??

moderator GUUUZZZ??? en iemand die opeens een relatie met hem had??? wie was dat ookweer?

5 likes

nee ik ook niet hahah

Oh in die tijd was er toch ook nog iemand waar veel gek op waren. Becky Lou ofzo?

2 likes

jaaa nu je het zegt…

Go big or go home, zal ze gedacht hebben.

2 likes

ff gegoogeld :male_detective:t2:

1 like

Darjeeling of zo?

1 like

same! kwam hem tegen op defqon een paar jaren geleden :laughing:

2 likes

tiesto look a like

1 like

Dit! Nou ja, mijn biecht was Hella en dat heb ik hier ook weer genoemd. Dus eigen schuld…

1 like

WTF

Wat is er met Roxy? Geen idee wat je bedoelt, denk alleen maar aan GTST

ik weet niet wat je bedoelt met gtst, maar roxy was een populair item op het forum, ergens in 2005 gok ik.

Die van sugababes?

1 like

https://www.geenstijl.nl/12652/hoerrrren/

nou dit dus. er bestond toen iets als sugababes en superdudes waar breezah mensen zich tentoonstelden. Zij was echt een soort begrip geworden op het forum, in de breezah topics voornamelijk.