EGF Herinneringen

Ohhh ik moet nu ineens ook weer aan die post over die Zwarte piet op het dak denken ofzo? Dat een forummer toen les gaf aan kinderen van een jaar of 5, en dat er toen een man verkleed als zwarte piet op dat dak liep voor school ofzo, en dat dat kind toen zei: ‘Ey! Wat doet die kanker mongool op het dak?’ of zoiets, ik moest daar toen zo ontzettend hard om lachen.

Edit: gevonden!

44 likes

zij maakt nog steeds van die bizarre fotos. haar instagram is echt hilarisch vind ik.

edit : ik zie nu dat het de laatste tijd redelijk meevalt :see_no_evil:, ze had iig wel een hele ‘‘aparte’’ docu gemaakt een tijdje terug

4 likes

Oh ja! Ze ging op zoek naar grote pik ofzo

1 like

Dat geloof ik graag. Ik weet echt niet meer precies hoe het is gegaan maar er was nog iemand bij betrokken curlsss ??
Die nam het weer voor haar op

1 like

Nee dat was iemand anders, niet curls (cuuuurly) en trendstyle.
Vroeger had je op s&f modefreakje en classygirl, dat waren wel echt stijliconen. En die modefreakje had 2x iets gewonnen, 1x een glamour stiletto run en volgens mij een x een bikini ontwerp wedstrijd ofzo

Kasper leeft nog, die zie ik regelmatig op feestjes. Steeds denk ik zal ik m aanspreken. Maar nog nooit gedaan

5 likes

Ik weet nog dat ik altijd zo opkeek tegen Classygirl met haar fornarina (?) schoenen.

5 likes

Wat is dit? Waar kijk ik naar :face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

5 likes

Hahaha wie niet. Die deed goede zaken op EGF hoor

Het army wives topic, idd Trendstyle en natuurlijk!!: Makukun0na

2 likes

Ja deze:

Er waren echt een paar meisjes die 4 paar hadden, en dat ging dan bij de shoplogs “deze circle skirt ga ik met mn Courtneys dragen”. Ik was toen nog superjong en nauwelijks actief en voor mn gevoel was er toen een tweedeling bij style&fashion tussen zij die courtneys hadden en zij die geen courtneys hadden.

14 likes

Hahaha JAAAAA onur. Ik heb toen een Wikipedia ban gekregen want wilde een egf bewerkte foto toevoegen :joy:

7 likes

Het “Het is gebeurd” topic, met iemand zn moeder die op een spies was gevallen?

6 likes

Rundeeprunwild die allemaal meisjes ging versieren en de wilde verhalen over hem dat hij zelfs met meisjes van het forum naar bed is geweest… :sweat_smile:

5 likes

Oh en Esmee Denters zat ook op t forum :slightly_smiling_face:

4 likes

Ik lees dit steeds als run dee prun wild

15 likes

Oooh man denk dat dit wel echt m’n favoo post is van EGF :joy::joy:

Ik had toen ook besteld bij trendstyle en toen als een van de weinigen (geloof ik) geld teruggekregen omdat ik een hele bedreigende mail stuurde haha. Wilde altijd zooo graag al die chanelshit bestellen (ook van die schoenen ofzo?) en toen ii eindelijk durfde ging het mis :weary:

Was ook zooo dol op al die shoplogs en ik was groot cory kennedy fan. Had zo’n hele map met foto’s van haar en deed echt haar kledingstyle nahahaha. Omg op mezelf.

4 likes

Ooh ik ook haha, jouw post heb ik de naam nog 3 keer moeten lezen voor ik jouw opmerking snapte😅

1 like

Hahahaha ik denk hier nog altijd aan als ik dak werkers enzo zie hahaha

1 like

Ahhh forum memories :heart:.

Best wel raar om te bedenken dat ik het meeste herken, en je dus al zo lang op een forum lees en post. Zouden we er over 10 jaar nog zijn? Deze naam is dan wel beter en groeit met ons mee haha.

4 likes

Oh ja volgens mij heb ik hem ook nog eens kort gezien! Ik had afgesproken met een paar meisjes van het forum en eentje had daarna een date met hem. (althans volgens mij was hij dat)

1 like

Ik moet nog steeds lachen als ik aan het België haat topic denk. Het ging er zo asociaal aan toe. Het accent was vreselijk, de huizen zagen er niet uit, ze konden net zo goed geen ramen hebben want de rolluiken zaten er altijd voor, de wegen waren kut, noem maar op. En dan gingen de Belgen zich natuurlijk terecht weer verdedigen en 1 forummer zei dat alle Nederlanders een “bakkes” als hoofd hadden. Man man een niveau was dat. Toen ik tig jaar later dat topic weer terug las moest ik hardop lachen. Dat dat ook allemaal maar gezegd kon worden. :joy:

16 likes