Elke dag je stappendoel halen

Goed dat je dan evengoed nog gaat. Ik zou daar echt te lui voor zijn.
Ik zit de meeste dagen ook echt nog onder de 11.000 stappen, dus haal het elke x net aan. Vind het ook niet echt stralend weer om zoveel mogelijk buiten te zijn.

1 like

Ja het is dat ik inmiddels een steeds langere reeks heb op mn garmin app en dan vind ik het zo zonde om te doorbreken haha. Tot nu toe motiveert me dat genoeg om toch nog even naar buiten te gaan

Maar dat weer helpt ook niet mee nee :weary:

Ik heb vast een nieuw tabblad gemaakt trouwens voor wie (ook) in februari mee wil doen!

2 likes

Nou op 1 feb begon het al lastig. Wil het een maand elke dag halen. Resultaat: 4000 stappen zetten door het huis, maar gelukt!

Vandaag daarentegen moet het makkelijk gelukt zijn toch :biggrin:

1 like

In 2020 probeer ik iedere dag de 10000 stappen te halen. Tot nu toe is het me 9 dagen niet gelukt, vind het wel enorm vaak. Maar goed beter kan ik me bezig houden met de dagen die nog komen

Zeker, Haha over de 30.000

heee @littlenumbers ik mis jouw updates Google Doc’s document.
Waar ben je en hoe gaat het :slight_smile:

De maand zit er op! Ik heb het elke dag gehaald, soms wat makkelijker (als ik ging hardlopen) en soms eindeloos door huis gelopen.

Ik wil proberen om mijn streak door te zetten in maart, ik vond het invoeren in elk geval motiverend werken!

1 like

Dit is het goede topic hoor, het is alleen uitgestorven haha.

Ik moet zeggen dat ik t me iedere keer weer voorneem maar t me totaal niet meer lukt om vol te houden :sweat_smile: Nu helpt al dat thuis zitten door corona ook niet mee natuurlijk…

1 like

Lijkt me leuk om aan mee te doen. De ene dag haal ik het feilloos, de andere dag nog geen 2000.
Ik lees steeds vaker dat 6000 - 8000 ook perfect is trouwens.
Bij een dag amper iets doen neem ik het gemiddelde van 2 dagen altijd maar :yum:

Yes ik wil wel weer een poging wagen. Maar tegelijkertijd denk ik vandaag alweer bleeeehhh. Ben nog wel even aan het werk en zit nog niet eens op 700 stappen dus zoveel moeite om vandaag nog de 10.000 te halen :weary:

Oke het duurde even maar ondertussen heb ik een streak van 7 dagen. Kijken of t lukt om de 30 weer te halen :cool:

3 likes

Haha ja hopelijk kan ik t nu een beetje volhouden. Hoe gaat het bij jou?

Haha wow kom ik met mn 7 :joy:
Ben nooit verder gekomen dan 69 haha.

Zo lang vind ik wel echt knap! Dat er nooit een dag is dat je denkt: nehh, ik heb geen zin meer. Maar een hond helpt ongetwijfeld haha

Hahahaha dat valsspelen heb ik in t verleden idd ook wel eens gedaan voor een paar 100 :joy:

1 like

Hoe motiveren jullie jezelf om écht die 10k stappen te behalen? Ik merk van mezelf dat het echt lastig is aangezien ik werk en na werk zit ik eigenlijk thuis te hobbyen… Ik vind het zelf zo doelloos om een wandeling te maken als ik nergens echt naar toe ga, dus doe het ook niet zo vaak. En ja als ik ga hobbyen zit ik ook lekker lui op de bank :sweat_smile:

1 like

Momenteel kan ik mezelf echt niet motiveren. Ik werk thuis, mondkapjes zijn buiten verplicht - daardoor ga ik niet voor mijn plezier wandelen. Ik zat vorige week aan 20.000 stappen, in de hele week.

Zal vanzelf wel weer terugkomen. Ik probeer nu zoveel mogelijk actieve uren te halen (dus 250 stappen per uur). Misschien kan je een keer een wandelroute volgen, zodat het minder doelloos voelt?

1 like

Haha wow ik hoop deze eind van de maand te halen :sweat_smile:

Heb mezelf nu deze week elke werkdag maar gedwongen om steeds een rondje te lopen. Tot nu toe even steeds hetzelfde omdat het eigenlijk wel een handig rondje is waarmee ik net iets meer dan een half uurtje weg ben en iig al de helft van mn stappen binnen heb.

1 like

Een wandelroute volgen voelt voor mij ook doelloos helaas. Ik vind het zo moeilijk idd ook met de corona nu… Ik ga het liefst wandelen met een doel, dus bijvoorbeeld naar een winkel of supermarkt. Maar ik merk dat ik nu gewoon nooit echt meer vaak daar naartoe ga in verband met corona.