Ik vind het weekend ook makkelijker ivm meer tijd.
Doordeweeks kom ik uit mn bed vlak voordat ik moet beginnen, ik zette wel altijd mijn wekker met de intentie voor werk te gaan lopen, maar drukte die wekker echt elke dag uit, dus maar mee gestopt. Nu doe ik een rondje in de ochtend tijdens werk en soms 's avonds, maar die 10.000 haal ik niet vaak. Vanaf morgen dus weer een doel. We hebben op het werk ook een challenge vanaf 1 januari, dus dubbele motivatie, dan kan ik het wel
Ik doe ook graag mee! Deze week wel elke dag gelukt om 10.000 te halen en houd het graag vol in januari. Ook een mooie stok achter de deur om naar buiten te gaan, vind januari altijd zo’n saaie troosteloze maand…
Moet ik mezelf toevoegen in dat excel bestand?
moet niet, mag wel!
In het weekend kun je 1 hele lange wandeling doen, bijv in ochtend. En dan in middag lekker bijkomen/chillen! Is ideaal
Hmh ja dat is een idee alleen niet altijd haalbaar voor mij. Oversteek heel snel en ik ontdek het pas wanneer ik rust neem en m’n knieën dan weer over de zeik zijn 
Ik ga opstaan en het eerst rondje lopen 
heb het even geprobeerd met de ipad app, maar ik kan gewoon 10,000 invoeren bij dag 1.
(Ik gebruik wel sheets van Google zelf)
Ah dus je hebt geen app voor sheets? Ik heb mijn telefoon even geprobeerd (android) en daar opent hij gelijk met sheets en kan daar ook bewerken
Ik voel me bijna een soort 10.000-stappen-guru door m’n succesvolle jaar, haha sorry als ik heel irritant ben hierdoor, maar ik wil echt zeggen: het wordt écht een gewoonte als je het elke dag gaat doen.
Ik ben van mezelf echt een luie couch-potato, heb 0% interne sportiviteit in me, haha. Maar ik kan me herinneren hoe ik me echt ‘s avonds van die bank af moest slepen om nog een stukje te lopen en nu is het écht een gewoonte geworden. Het kán echt.
Op weekenddagen probeer ik op actieve dagen m’n stappen in en om het huis te halen en na het avondeten te kijken wat ik nog “moet”. Op luie dagen ga ik meestal gewoon 1x een grote ronde van 1,5 uur wandelen en dan mag ik de rest van de dag vegeteren.
En héél veel podcasts luisteren. 
Crime junkies is echt de reden waarom ik nu zin heb om te gaan lopen 
en inderdaad het is een gewoonte die je jezelf moet aan leren. wilde gisteren niet gaan; want O&N, want ik mag ook lui zijn want zus en zo. maar toen dacht ik; nee we gaan gewoon! Hup!
Ik gebruik de standaard app op mijn iphone om stappen te tellen. Hij telt echter ook als ik bijvoorbeeld fiets. Op zich vind ik wel dat als ik veel fiets, dat ook mee mag tellen. Maar weet iemand hoe ‘eerlijk’ die stappen zijn? Als hij namelijk afgaat op afstand, dan zijn fietsstappen veel makkelijker gemaakt dan wandelstappen. Als het op bewegingen gaat, dan vind ik het wel oke. Iemand die hier weet hoe die app telt?
Ik weet inmiddels ook wel dat ik me fysiek en mentaal beter voel als ik wél ga. Ik heb op luie weekenddagen nog wel zo’n stemmetje dat zegt “ach wees lief voor jezelf, vandaag hoeft het niet”, maar als ik echt lief ben voor mezelf moet ik juist wél gaan. En dat is meer rationeel dan emotioneel, want emotioneel is: lief zijn voor jezelf = op de bank hangen en vreten.
Joee wat betreft true crime podcasts enzo!
Mijn tips:
Laura H
De brand in het landhuis
Nog op mijn lijstje:
De Blankenberge tapes
De gijzeling van Gladbeck
De moord op Patrick
De kasteelmoord
De showbizzmoord
De Deventer moordzaak
De kofferbakmoord
Jaaa dit dus!!!
woeee goed bezig!!! Ik zie je er bij staan, dus jouw eerste dag kun je al invullen woee!
ik ga met een uurtje nog een rondje en dan ben ik ook klaar voor vandaag (hoop ik)
Zo ik heb net lang stuk gewandeld en had nog wat stappen van na 12en, dus ben er ook bijna. Lekker
Ook net gewandeld, zit nu aan 8000 stappen. Ik ga mijn dagelijkse doel op 7500 zetten, maar heb niet de goede app om de sheet aan te passen dus dat doe ik volgende week op mijn laptop.
Vandaag heb ik een wandeling gemaakt met een vriendin, dus heb ik de 10.000 stappen wel gehaald. Mijn doel moet ik denk ik wel iets lager inzetten, want op een werkdag lukt dat me echt niet door reistijd, ik denk dat ik voor 8000 ga.
Heb het gehaald vandaag en zit nu op 11,500! Woohooo! Voelt goed!
Lekker bezig allemaal, of je nu vandaag bent begonnen of morgen gaat beginnen!
Heb dit weekend storingsdienst dus ik hoop dat het stil blijft en ik kan lopen
Het huis even flink opgeruimd en kort naar buiten, zit op 8600 nu, moet lukken. Goede stok achter de deur dit!
Ik wil eigenlijk altijd voor mijn avondeten de 8500 hebben aangetikt, daarmee weet ik zeker dat ik de 10.000 nog kan redden zonder gekke fratsen (lees: hoef de deur dan niet persé meer uit om aan m’n stappen te komen)
Ik zit nu op iets meer dan 8300, dus moet nog ff. Komt hopelijk wel goed vanavond.