11.377 stappen. Had zo straks even n dip op de bank, maar toch omgekleed en nog n blokje om gegaan.
Flink blokje haha, lekker bezig
Ik vergat erbij te zeggen dat ik al op 8000 zat! En dan wil ik toch nog graag die 2000 erbij haha.
Ik ga ook proberen mee te doen, wel met een beetje een slag om de arm dat ik niet vind dat ik perse elke dag dat doel moet halen, gaat me meer om de dagelijkse beweging
Yesss 10091 gehaald! Vannacht tijdens mn dienst wel veel gelopen en mezelf na het avondeten nog even naar buiten gestuurd om de overige 4000 stappen te halen. Ga nu ook geen stap meer zetten haha
Ik ga nog even klusjes in huis doen om het te halen vandaag. 
Heb gisteren denk ik verkeerd gelopen en de linker buiten zijkant van m’n voet doet pijn. Gisteren ingesmeerd met tijger balsem omdat ik dacht dat er weer een spier vast zat ofzo. Denk nu dat het een peesje is. Vanochtend weer gelopen, halverwege begin ik die pijn te merken. Net even Vans aangedaan inpv de Martens, heb nu helemaal feest. Zie nu dat die plek wat dikker is dan de andere voet. ik hoop dat ik met nu en zes uurtjes rusten weer even een ronde kan doen, en anders is het voor vandaag in ieder geval game over. 
Uiteindelijk net niet gehaald grrr, op 800 na. Vandaag nieuwe poging. Zit nu op de helft door sporten en boodschappen
Jaaa succes! Mijn dagelijkse doel wordt ook 7000. Moet wel haalbaar zijn voor me. En dit motiveert me juist om nog een extra rondje te doen ipv het opgegeven omdat je het toch niet gaat halen.
Prima toch. Een hele tijd terug had ik ook met mezelf afgesproken dat ik 5 dagen mijn stappendoel “moest” halen en dat het 2 dagen niet hoefde. Vaak haalde ik het dan alsnog 6 dagen maar het nam wel wat druk weg.
Ik heb 'm gisteren gehaald, scheelt ook dat hardlopen meetelt en dat ik tegenwoordig elke ochtend 20 min ga wandelen (iets met de ommetjes app en te fanatieke collega’s). Vandaag ben ik ook lopend naar de supermarkt gegaan, dus zit al op 6000 ofzo. Straks nog wel even de moed verzamelen om naar buiten te gaan dus.
Ik ga het ook gewoon in het bestand invullen, mag wel toch? 
Ugh, nog maar 3500 op de teller, normaal gesproken vind ik dat zo ver van mijn doel af staan dat ik denk laat maar, nu voel ik druk door het forum dus hup hup de kou in en flink doorstappen. Heb trouwens mijn gemiddelde van afgelopen jaar gecheckt: 8800, viel me reuze mee. Dit jaar wil ik gemiddeld boven die 10.000 uitkomen!
tuurlijk! daar is het voor!
Ondanks mijn voet issues, welke er nog steeds zijn, moet ik nog 430 stappen tot de 10,000.
Misschien red ik dat nog wel als ik en paar keer naar de WC loop, moet toch iets in beweging blijven. Morgen weer even kijken hoe de voet voelt en even pijlen of ik ga lopen of niet. rondje van vanmiddag was geen succes. Morgen kijk ik dus even aan en als ik maandag ochtend nog last heb gaik naar de huisarts.
Ja ik baal ook echt enorm, en het is echt geen ruk excuus want de foto’s zijn er. maar urgh ja. Het stomme is ook, ik lop nu maar 1 rondje extra op een dag om het doel te halen maar wel structureel naar buiten nu. sport normaal ook en met werk loop ik normaal ook altijd naar werk toe, of rondje in pauze, weer naar huis. etc. dus ik baal enorm. maar goed, nu rusten en kijken. dan als alles geheeld is gewoon door gaan.
Het geeft gewoon een heel goed gevoel om zoveel te lopen en het is echt een rust momentje.
Hopelijk zakt t een beetje af!
Met een klein uurtje lopen vandaag en verder in huis de kerstboom eruit en alles opruimen kwam ik vrij makkelijk aan de 10.000.
Het valt me echt tegen hoe weinig stappen ik in huis zet. Gisteren heb ik een wandeling gemaakt waarbij ik op 9800 uitkwam en uiteindelijk zijn daar toen thuis in de middag/avond nog maar 500 stappen bijgekomen terwijl ik wel gestofzuigd en gedweild heb. Het speelt vast mee dat ik heel klein woon, maar toch wel een beetje irritant
Haha ik snap je helemaal! Ik had gisteren precies hetzelfde en weet nu ook de reden, ik heb een peuter en daarmee zet ik tot hij op bed ligt nog behoorlijk wat stappen. Hij was gisteren uit logeren en ik moest dus echt van alles uit de kast halen om die laatste 1000 stappen binnen te harken terwijl het normaal gesproken peanuts is.
Haha yes that’s me. Al is 10.000 stappen moeten halen om 20.30u wel een hele grote mentale uitdaging. Daar zou ik wel tegenop zien. As we speak ga ik nu in één wandeling al mijn stappen voor vandaag halen, want ik wil de hele verdere dag puzzelen. 
In de fitbit app kun je elkaar ook toevoegen in een groepje. al moet ik zeggen dat ik daar zwaar competitief van word en als ik niet win dan word ik boos 
Heb vandaag dus " straf" voor mijn gevoel met het stil zitten. maar lopen is even een no go en laat het rusten tot morgen. dan weer een rondje proberen, gat het dan nog niet dan ga ik naar de huisarts.