Elke dag je stappendoel halen

Ik heb van de zomer wel eens zulke dingen gedaan, dat ik dan na het avondeten nog 9000 stappen ging lopen. Leek wel gek ook. Op een gegeven moment zo klaar mee haha, moet t nu van mezelf wel echt beter over de dag spreiden

2 likes

Ben jij mijn verloren zus? :rofl:

Ik ben afgelopen jaar verhuisd naar een veel groter huis en dit scheelt inderdaad echt super veel, heb nu op vrije dagen veel meer “onbewuste” stappen.

Kennen jullie trouwens de app Blokje Om? Is wel handig als je niet weet wat voor rondje je moet lopen en als je slecht bent in afstanden inschatten!

1 like

Zoveel buikpijn dat ik niet durfde te hardlopen, dus ben uurtje gaan wandelen.
Nu is buikpijn ook over, stappendoel gehaald, en ga ik zo hardlopen :relaxed:

1 like

Ik heb mezelf ook maar toegevoegd aan de sheet, maar nu al twee dagen mijn doel niet gehaald. Misschien moet ik maar voor een soort weekdoel gaan, maar ik ga het morgen weer proberen! :upside_down_face:

1 like

Ik heb m’n doel naar 8000 gezet. Op m’n Garmin had ik 10000 staan maar op werkdagen haal ik dit echt niet.

Oeps zit op 8300. Morgen flink extra aan de wandel om het goed te maken. Lopend vergaderen!

Zojuist in de storm toch nog een snel rondje gemaakt om die laatste 2000 stappen te halen, voel me bad ass😎

@Krabsalade klinkt leuk die app, ga eens kijken!

6 likes

Dit klinkt wel als iets voor mij. Ik ben degene die een wandeling gaat maken om de 10.000 stappen te halen en dan praktisch aan de andere kant van de stad is als het horloge 10.000 aangeeft :roll_eyes:

3 likes

Vandaag en gister 7500 stappen gehaald! Morgen ga ik weer aan het werk dus ik ben benieuwd hoe ik dit het beste kan combineren

Ik dacht ik ga vandaag kopend naar m’n werk (zo’n anderhalf uur) ipv fietsen. Ik ben nu een half uur onderweg en heb toch een beetje spijt. Komt ook wel doordat het regent en ik een zware tas bij me heb. Scheelt wel dat ik vanavond dan niet meer hoef te lopen.

4 likes

Gisteren mn stappendoel niet gehaald. Vind t prima als ik m een dag in de week niet haal als t even niet mee zit. Vandaag wil ik mn doel wel gewoon halen maar dan kan ik vanavond laat pas gaan en dat vind ik wel echt lastig.

3 likes

Ik doe ook mee! Was al begonnen eind van het jaar met mijn nieuwe doel, omdat ik een beetje gaar werd van al dat binnen zitten. 15.000 per dag, lukt me nu al zeker 9 a 10 weken op rij, dus hoop dat ook vast te houden in het nieuwe jaar.

3 likes

Hoe lopen jullie met dit weer? Als ik ga lopen krijg ik t vrij snel warm want dik en geen conditie. Dus ik wil niet te veel kleren aan. Maar ook niet te weinig. Sowieso als ik met dit weer buiten beweeg word ik de komende 4 uur niet meer warm. Moet ik dan toch dik aankleden en t zweten maar voor lief nemen?

Ik heb het eerder koud dan warm, maar zou mss lagen doen? Dat je altijd je jas kan openritsen? Handschoenen uit, sjaal af etc

1 like

Ik heb mn gewone kleding aan. Een jurk met panty of een broek en een trui. Meestal ga ik in de tuin even voelen wat voor jas ik dan aantrek. Als ik t heet heb, rits ik m open.

Ik was net ff een rondje in trainingsbroek en dat vond ik KOUD! Ik overweeg zelfs om thuis te werken in spijkerbroek, zodat de rondjes wandelen niet zo ijskoud zijn.
Verder heb ik qua bovenkleding een trui en dikke winterjas aan en dat is net lekker.

Ik doe vaak een t-shirt aan en dan een wat grotere trui en daar over mijn spijkerjack. Let wel, ik heb het heel snel heel warm dus voor mij is dit voldoende. Als het regent pak ik een paraplu en trek ik mijn soft shell jas aan, daar zit een warm laagje stof in. daar doe ik alleen een tshirt onder.

Denk dat jullie wellicht al het WJEKW topic hebben gezien maar ik denk dat ik voorlopig niet meer mee kan doen. Verrekte en overbelaste enkelbanden