Elke dag je stappendoel halen

Ja de ellende is dus dat ik t te koud vind om naar buiten te gaan. Als ik eenmaal loop snel warm. Maar als ik dan weer thuis ben heb ik t nadat mn warmte weg is het echt uren koud. Dit kan ik bijvoorbeeld ook hebben als ik een kwartiertje naar de winkel ben geweest. Denk dat mn interne verwarming stuk is. Al is mn andere theorie dat mn vet koud wordt, dus benen enzo, en dat ik t daarom daarna zo koud krijg. Maar om nou drie dubbel dik gekleed naar buiten te gaan lijkt me ook niks want dan zweet ik me de pleuris.
Nou ja morgen maar eens gaan proberen.

Zal met sok aan slapen hopelijk is de pijn in mn teen dan weg morgen.

@Clancy beterschap! Hopelijk valt t herstel mee.

Ik ben met mn collega aan het overleggen via teams, maar hij wordt tegelijkertijd gebeld door een klant, dus dat gaat voor. Ik heb mn headset op mute gezet en ben lekker heen en weer aan t lopen :+1:

1 like

Ik ben ook al een tijdje bezig met meer lopen en wil graag mee doen voor wat meer motivatie. Ok ben ook overgestapt naar Ditzo en heb nu ASR vitality, maar ik krijg geen weekdoel te zien. Hebben meer mensen dit?

@En_17_Anderen welke jas heb jij? Klinkt ideaal

Ik heb ook nog een aanvullende uitdaging. Een familie heeft een weekrecord van 150.000+ stappen en dat wil ik verbreken. Maar mijn weekrecord staat op 115.000 ofzo haha. Is ook meer dan 20.000 per dag een week lang, dus dat moet ik wel echt plannen een keer

2 likes

beeehoorlijk balen. maar goed, de sheet blijft staan en zodra het hersteld is ga ik gewoon vrolijk verder.

3 likes

Net een uur gewandeld met een podcast. Zo chill en gelukkig niet gebeld door collega’s :+1:t2: Was wel fris!!

2 likes

Mijn dagelijkse doel is 4500, wat wellicht voor sommige hier weinig is, maar afgelopen najaar was ivm mentale status 5 minuten wandelen al bijna te moeilijk. 4500 is precies mijn vertrouwde rondje wat ik minimaal probeer te lopen elke dag. Maaarr net een langer stuk gewandeld + even verdwaald dus kom uit op 14.000. Was ondanks het druilige weer toch wel fijn.

15 likes

Ja mijn vriend ziet ook niks staan!

Ik ga mijn doel bijstellen naar 6000 denk ik, 7500 heb ik al 3 dagen niet gehaald en dat zijn dan nog niet eens werkdagen.

Vandaag al twee keer kort gewandeld (15-20 minuten per keer). Misschien vanavond nog een rondje.

1 like

Oh wauw die van franck zien er heel goed uit. Welk model heb jij en hoe valt ie?

7500 stappen gehaald binnenshuis en de rest toch vanavond buiten gelopen. Ik loop liever overdag maar dat is echt lastig als mn vriend werkt. Onze peuter loopt niet bepaald door :sweat_smile: dus overdag buiten gaan wandelen levert niet veel op.

1 like

Nee helemaal niet :sweat_smile: Wel een drukke peuter! We zijn de dag goed begonnen met een danceparty, dus veel gesprongen, gestept en tae bo achtige taferelen haha. Heb ook schoongemaakt en veel gewassen vandaag. Droogrek staat op zolder dus dat is veel traplopen. Met was inruimen laat ik expres de wasmand in 1 kamer zodat ik vaak heen en weer loop om alles in de kasten in te ruimen, tikt best aan! Al was vandaag was extreem hoor, normaal haal ik die stappen binnen niet zo makkelijk.

Even een vraag tussendoor. Wat is voor jullie het doel van je stappen? Voor mij is het dat ik écht moet afvallen (sowieso 20 kg) van mijn zwangerschap 2+ jaar geleden​:sweat_smile:. Ik merk dat bewegen/sporten helpt om mijn eten onder controle te houden (als in: zonde om wel veel moeite te doen voor de stappen en vervolgens een reep weg te werken). Mochten er nog meer willen afvallen kunnen we elkaar wellicht motiveren :blush:.

7500 stappen net gehaald. Ik heb wel drie keer ervoor moeten wandelen. Mijn iPhone pikte denk ik de stappen niet goed op, waardoor ik een extra lang rondje ben gaan lopen na werktijd. Hopelijk valt de kou morgen mee, dan doe ik twee lange wandelingen

1 like

Ik meld me ook :blush: Had 10.000 als stappendoel, maar vandaag op mijn eerste werkdag ben ik tot 8500 gekomen. Dat was inclusief lunchwandeling en wandeling na werk haha, en nu motivatie beetje kwijt (en tegelijkertijd beetje teleurgesteld in mezelf).

Ben ook van plan een stappenteller aan te schaffen, ik baseer het nu op mijn iPhone…

Ik doe ook mee, eerst met 7500 als stappendoel. Vooral om weer in beweging te komen. Vorig jaar was ik nog helemaal into hardlopen, maar inmiddels doe ik al tijden niks meer aan sport. Ben ook behoorlijk aangekomen.

Ik heb mezelf in de spreadsheet gezet, klopt het dat 'ie niet gelinkt staat aan de openingspost?

3 likes

Ik doe mee!! Was al een beetje begonnen en kom nu dit topic tegen. Eigenlijk pas vanaf 2 januari, maar ik heb 1 er ook gewoon bij gezet.

Mijn doel is 6000 stappen per dag, maar ik zie dat ik tot nu toe de 10000 ook haal. Vandaag weer beginnen met thuiswerken, dus ik kijk nog even hoe het loopt (ha ha).

Wat is een makkelijke manier om het document terug te vinden? Ik scroll nu naar boven in dit topic (is ‘een ster toevoegen’ in de reader op mobiel het document toevoegen aan favorieten?)

1 like

Ik doe ook mee! Heb inmiddels al 14 weken elke dag m’n stappendoel gehaald (10.000 stappen), ben best wel trots op mezelf :muscle:t2:
Ga nu voor de zes maanden!
Waar staat de excel sheet van dit jaar? In de openingspost zie ik alleen januari 2020

7 likes

Lukt me niet om met mobiel die cellen wit en groen te krijgen adhv het gestelde doel :frowning: