Ja, echt heerlijk vind ik het!
Doel is al binnen, na de lunch hardlooptraining
Ik gebruik altijd mijn telefoon als stappenteller en heb als doel 7500 stappen per dag. Nu heb ik vanmorgen een half uur gelopen en zegt mijn telefoon dat ik nog maar 350 stappen heb gehaald… Hij heeft het wel als beweegminuten geregistreerd, maar de stappen dus niet. Zo stom. Hopelijk haal ik de 7500 los hiervan toch nog vandaag. Het voelt toch een beetje stom als er geen vinkje staat.
Gister mijn doel helaas niet gehaald, ging door mijn enkel tijdens een thuis workout. Om het goed te maken vanochtend gelijk een rondje gewandeld tijdens een meeting en straks met lunch een lang rondje.
Gister mijn doel niet gehaald door een vette blaar op mijn voet. Nu is ie wat minder dus hopelijk kan ik meer wandelen
Donderdag is voor mij de “moeilijkste” dag om mijn stappendoel te halen. Want ik werk van 8.00-17.15, het is altijd dag met veel consulten en meestal heb ik ‘s avonds ook nog wat dingen gepland staan. Ik vind de donderdag daarom vaak ook een haastige dag waarin ik constant een soort tijdsdruk ervaar.
Ik ben nu direct nadat ik thuiskwam van 18.00-18.50 een stuk gaan wandelen, podcast op en hop de frisse lucht in. De overgang van werk naar vrij voelt zo beduidend meer ontspannen!
ik moet nog 2500 stappen maar heb eeeeecht geen zin met deze regen
Ik kwam er halverwege de dag pas achter dat ik mn fitbit niet om had (had n dikke elastiek om mn arm) en toen had ik echt geen zin meer 
Ik ga dit volgende week ook inplannen voor m’n niet thuiswerk dagen. De afgelopen drie dagen m’n doel niet kunnen halen, zit dan de hele dag op kantoor. Tegen de tijd dat ik thuis ben, gekookt en gegeten heb, is het al zo donker en dan krijg ik mezelf nauwelijks meer naar buiten. Hopelijk lukt het beter als ik hier al tijd voor inplan! Of misschien in de ochtend voor werk al een ommetje doe.
Mijn Fitbit is in de ochtend uitgevallen 
Volgens mijn telefoon heb ik 7100 stappen gezet, maar die heb ik niet altijd bij mij. Zometeen maar even hoepelen dat telt mijn Fitbit ook als stappen 
Ik heb op mijn werk erg weinig gelopen vandaag, maar dat heb ik gecompenseerd door naar een metrohalte verder te lopen dan waar ik normaal instap. Ik zit nog steeds ruim onder mijn doel en ben pas over een uur thuis, maar hopelijk kan ik op het station nog een rondje omlopen oid
In de vorige lockdown kon ik me goed motiveren om voor werk een rondje te lopen, maar nu is het zo koud en donker dat het me sochtends nog niet is gelukt. Vind het dan echt moeilijk om dat na m’n werkdag allemaal nog in te halen
Ben je al geweest? Ik wilde vanavond hardlopen, was ook aan het uitstellen, want regen, donker, koud, lag lekker op de bank… maar ben uiteindelijk gegaan en nu stappendoel weer gehaald.
Ben net nog even geweest na lang uitstellen, dus de 10.000 weer binnen. Mooi door naar bed haha
Ik heb pas 800 stappen vandaag dus ik kan nog even aan de bak.
Heb mijn stappendoel ruim gehaald vandaag (al 8500 stappen, doel 7500). Moest drie keer gaan wandelen onder werktijd en dan tikt het wel aan. Dit wil ik de komende weken ook proberen, gewoon bellen tijdens het wandelen in plaats van videobellen.
Edit: Moest - Ik had een training, en we moesten wandelen om alle informatie te laten bezinken haha
Met een vriendin ruim 1,5 uur gaan wandelen en ook gewandeld naar het station. 19 000 stappen. Ik doe niets meer vandaag.
Net 50 min gewandeld, teller staat op 8800 stappen. Nog 1200 stappen te gaan vandaag.
Ik had in de ochtend al gesport en een klein rondje gerend.
Dit klinkt juist accuraat hoor haha!
Ik had een thuiswerkdag met de peuter dus vanochtend naar het bos hem flink uitputten zodat hij 's middags zou slapen. Geen buggy mee ook dus de stukken dat ik hem moest tillen extra gewicht haha💪. De dagen dat mijn zoontje overdag niet thuis is, moet ik echt moeite doen om aan de stappen te komen dus dit is dan ook het enige voordeel van de lockdown😅.
Sinds een paar weken ben ik ook weer begonnen met m’n stappendoel halen, mijne staat op 9000 per dag.
Een vriendin heeft mij vanochtend opgehaald om te gaan hardlopen en nu zit ik al op 6641 stappen! Normaal slaap ik uit op zaterdag en dan moet ik er nog aan beginnen en nu ben ik al bijna klaar joh…