Elke dag je stappendoel halen

Vandaag was het overdag echt heerlijk! Koud en felle zon is altijd zo’n mooie combi voor wandelen.

Afgelopen dagen is het niet zo goed gelukt dus wil het in de komende tijd weer fixen. Zou mooi zijn als mn daggemiddelde 9000 is aan het einde vd maand

3 likes

Ja dit is echt mijn favoriete winterweer! (oke niet helemaal waar, ik mis de sneeuw nog)
Ik heb twee uur gewandeld ook dus die stappen waren zo binnen

2 likes

Ik ga morgen weer proberen een blokje te lopen, voet voelt weer redelijk goed en ik moet gewoon echt ff naar buiten. word helemaal gek binnen. Maandag naar de fysio en hopelijk kan ik dan wat gaan afspreken qua afstand etc.

van jullie berichten krijg ik echt kriebels om weer te lopen <3

4 likes

Beetje treurig, gister 1592 stappen gezet :’) Maar was de hele dag bezig met scriptie en dat had even prioriteit. Op dagen dat ik er echt voor ga zet ik ruim 10000 stappen, meer dan mijn doel (7500). Dus het verschilt een beetje hoe het gaat.

Woee ben net wezen lopen en echt wat een verschil met vorige week. Merk wel dat enkel nog beetje stijf is maar na even lopen ging dat wel weer. alleen de zij kant van mijn voet, onderkant, doet nu wel zeuren dus ik denk echt dat het door de steunzool komt dat ik dus die overbelasting heb gekregen. Gelukkig heb ik aankomende vrijdag de afspraak staan om nieuwe steunzolen te laten aanmeten. Heb nu bijna 5,000 stappen en dat vind ik voor nu even voldoende. morgen ff bespreken met fysio of dit een mooi begin is.

6 likes

Nu vind ik het niet te doen door de donkerte, maar vanaf maart eigenlijk elke dag voor werk gaan wandelen. Soms maar 20 minuten maar dan had ik toch een actief gevoel voordat ik achter mn laptop kroop.

Met donker vind ik het ook lastig om nieuwe rondjes te bedenken, vooral omdat ik dan het liefst toch hoofdwegen pak, vaak zit ik hier dan ook de fietsers in de weg dus ik ga dan vaak maar naar het station lopen en via centrum weer terug. Toch een beetje het idee dat ik in de buurt van mensen ben.

1 like

Ik heb net mn laatste 6 van de 10000 gemaakt door naar de kast te lopen voor chips haha. Verdiend wel

12 likes

Ik heb ‘in het begin’ daarom mn wekker gewoon om 7 uur gezet zodat ik alle tijd had. Hier ook om 9u meteen een call dus vaak was ik even over half 9 alweer terug. Maar vind dat nu het in de ochtend echt nog pikkedonker is ook niets. Wel knap dat je erna nog alles loopt!

1 like

Ugh, 22.30 uur en nog 1500 stappen te gaan. Ik heb toch mn schoenen aangetrokken, podcast opgezet en gaan! Heerlijk deze motivatie! Ik wil echt alleen maar voor groene vakjes gaan deze maand (en denk ook de rest vh jaar) dus geen excuses. :sweat_smile:

8 likes

Goed bezig, 1500 is niks, heb je zo gehaald!

2 likes

Helemaal waar! Twijfelde ook om rondjes in huis te gaan lopen, maar dit was wel fijner, nog even in de frisse lucht voor het slapengaan. We gaan allemaal lekker!!

Wat goed! Heel knap die discipline!

Dit weekend ook lekker gewandeld. Ik vind het dus in het weekend een stuk makkelijker om mijn doel te halen dan doordeweeks. Doordeweeks werk ik en wandel ik even in de lunchpauze maar dan kan ik geen groot rondje doen want werk, baby, lunchen etc wachten. Ik wil wel binnenkort weer langzaamaan gaan hardlopen ook dus dan wordt het in elk geval zo’n drie keer per week makkelijker om mijn doel te halen.

1 like

ik ben vandaag al 3x naar buiten geweest en moet nog steeds 1000 stappen :weary:

Ik was vanavond een rondje aan t wandelen in wind en regen en dacht echt bij mezelf wat ben ik aan het doen? Maar het was niet voor niks, zit nu net boven de 10.000

6 likes

Helemaal gemotiveerd door dit topic, ik start morgen ook weer! Doel wordt 10.000, maar zal wel weer even heel erg omschakelen zijn na te lang veeeel te weinig gelopen te hebben :sweat_smile:

1 like

Ik ga ook voor 8000, misschien heel logisch hoor maar wist je dat je dat ook op je fitbit als stappendoel kunt zetten ipv 10k? Dan krijg je bij 8000 al dat buzzertje en gek genoeg loop ik sinds ik dat heb ingesteld veel meer dan eerst?!

1 like

Ik ook! Mijn Garmin staat ingesteld op 8500 ipv 10.000 en nu is het doel net een slag haalbaarder en daardoor vind ik het makkelijker om toch nog even een ommetje te maken. En onder de streep zet ik meer stappen dan toen 10.000 mijn doel was, toen had ik wat meer een “alles of niets” gevoel erbij.

Ik zit pas op 3000 ofzo en zit hier zo lekker warm op de bank :weary:

Ik moet nog 3.000 stappen zetten. Kwam net helemaal nat geregend thuis en zit nu lekker in mijn chill kleding op de bank. Zo geen zin om weer naar buiten te gaan.