In de vorige lockdown kon ik me goed motiveren om voor werk een rondje te lopen, maar nu is het zo koud en donker dat het me sochtends nog niet is gelukt. Vind het dan echt moeilijk om dat na m’n werkdag allemaal nog in te halen
Ben je al geweest? Ik wilde vanavond hardlopen, was ook aan het uitstellen, want regen, donker, koud, lag lekker op de bank… maar ben uiteindelijk gegaan en nu stappendoel weer gehaald.
Ben net nog even geweest na lang uitstellen, dus de 10.000 weer binnen. Mooi door naar bed haha
Ik heb pas 800 stappen vandaag dus ik kan nog even aan de bak.
Heb mijn stappendoel ruim gehaald vandaag (al 8500 stappen, doel 7500). Moest drie keer gaan wandelen onder werktijd en dan tikt het wel aan. Dit wil ik de komende weken ook proberen, gewoon bellen tijdens het wandelen in plaats van videobellen.
Edit: Moest - Ik had een training, en we moesten wandelen om alle informatie te laten bezinken haha
Met een vriendin ruim 1,5 uur gaan wandelen en ook gewandeld naar het station. 19 000 stappen. Ik doe niets meer vandaag.
Net 50 min gewandeld, teller staat op 8800 stappen. Nog 1200 stappen te gaan vandaag.
Ik had in de ochtend al gesport en een klein rondje gerend.
Dit klinkt juist accuraat hoor haha!
Ik had een thuiswerkdag met de peuter dus vanochtend naar het bos hem flink uitputten zodat hij 's middags zou slapen. Geen buggy mee ook dus de stukken dat ik hem moest tillen extra gewicht haha💪. De dagen dat mijn zoontje overdag niet thuis is, moet ik echt moeite doen om aan de stappen te komen dus dit is dan ook het enige voordeel van de lockdown😅.
Sinds een paar weken ben ik ook weer begonnen met m’n stappendoel halen, mijne staat op 9000 per dag.
Een vriendin heeft mij vanochtend opgehaald om te gaan hardlopen en nu zit ik al op 6641 stappen! Normaal slaap ik uit op zaterdag en dan moet ik er nog aan beginnen en nu ben ik al bijna klaar joh…
Vandaag was het overdag echt heerlijk! Koud en felle zon is altijd zo’n mooie combi voor wandelen.
Afgelopen dagen is het niet zo goed gelukt dus wil het in de komende tijd weer fixen. Zou mooi zijn als mn daggemiddelde 9000 is aan het einde vd maand
Ja dit is echt mijn favoriete winterweer! (oke niet helemaal waar, ik mis de sneeuw nog)
Ik heb twee uur gewandeld ook dus die stappen waren zo binnen
Ik ga morgen weer proberen een blokje te lopen, voet voelt weer redelijk goed en ik moet gewoon echt ff naar buiten. word helemaal gek binnen. Maandag naar de fysio en hopelijk kan ik dan wat gaan afspreken qua afstand etc.
van jullie berichten krijg ik echt kriebels om weer te lopen <3
Beetje treurig, gister 1592 stappen gezet :’) Maar was de hele dag bezig met scriptie en dat had even prioriteit. Op dagen dat ik er echt voor ga zet ik ruim 10000 stappen, meer dan mijn doel (7500). Dus het verschilt een beetje hoe het gaat.
Woee ben net wezen lopen en echt wat een verschil met vorige week. Merk wel dat enkel nog beetje stijf is maar na even lopen ging dat wel weer. alleen de zij kant van mijn voet, onderkant, doet nu wel zeuren dus ik denk echt dat het door de steunzool komt dat ik dus die overbelasting heb gekregen. Gelukkig heb ik aankomende vrijdag de afspraak staan om nieuwe steunzolen te laten aanmeten. Heb nu bijna 5,000 stappen en dat vind ik voor nu even voldoende. morgen ff bespreken met fysio of dit een mooi begin is.
Nu vind ik het niet te doen door de donkerte, maar vanaf maart eigenlijk elke dag voor werk gaan wandelen. Soms maar 20 minuten maar dan had ik toch een actief gevoel voordat ik achter mn laptop kroop.
Met donker vind ik het ook lastig om nieuwe rondjes te bedenken, vooral omdat ik dan het liefst toch hoofdwegen pak, vaak zit ik hier dan ook de fietsers in de weg dus ik ga dan vaak maar naar het station lopen en via centrum weer terug. Toch een beetje het idee dat ik in de buurt van mensen ben.
Ik heb net mn laatste 6 van de 10000 gemaakt door naar de kast te lopen voor chips haha. Verdiend wel
Ik heb ‘in het begin’ daarom mn wekker gewoon om 7 uur gezet zodat ik alle tijd had. Hier ook om 9u meteen een call dus vaak was ik even over half 9 alweer terug. Maar vind dat nu het in de ochtend echt nog pikkedonker is ook niets. Wel knap dat je erna nog alles loopt!
Ugh, 22.30 uur en nog 1500 stappen te gaan. Ik heb toch mn schoenen aangetrokken, podcast opgezet en gaan! Heerlijk deze motivatie! Ik wil echt alleen maar voor groene vakjes gaan deze maand (en denk ook de rest vh jaar) dus geen excuses.