Goed bezig, 1500 is niks, heb je zo gehaald!
Helemaal waar! Twijfelde ook om rondjes in huis te gaan lopen, maar dit was wel fijner, nog even in de frisse lucht voor het slapengaan. We gaan allemaal lekker!!
Wat goed! Heel knap die discipline!
Dit weekend ook lekker gewandeld. Ik vind het dus in het weekend een stuk makkelijker om mijn doel te halen dan doordeweeks. Doordeweeks werk ik en wandel ik even in de lunchpauze maar dan kan ik geen groot rondje doen want werk, baby, lunchen etc wachten. Ik wil wel binnenkort weer langzaamaan gaan hardlopen ook dus dan wordt het in elk geval zo’n drie keer per week makkelijker om mijn doel te halen.
ik ben vandaag al 3x naar buiten geweest en moet nog steeds 1000 stappen
Ik was vanavond een rondje aan t wandelen in wind en regen en dacht echt bij mezelf wat ben ik aan het doen? Maar het was niet voor niks, zit nu net boven de 10.000
Helemaal gemotiveerd door dit topic, ik start morgen ook weer! Doel wordt 10.000, maar zal wel weer even heel erg omschakelen zijn na te lang veeeel te weinig gelopen te hebben
Ik ga ook voor 8000, misschien heel logisch hoor maar wist je dat je dat ook op je fitbit als stappendoel kunt zetten ipv 10k? Dan krijg je bij 8000 al dat buzzertje en gek genoeg loop ik sinds ik dat heb ingesteld veel meer dan eerst?!
Ik ook! Mijn Garmin staat ingesteld op 8500 ipv 10.000 en nu is het doel net een slag haalbaarder en daardoor vind ik het makkelijker om toch nog even een ommetje te maken. En onder de streep zet ik meer stappen dan toen 10.000 mijn doel was, toen had ik wat meer een “alles of niets” gevoel erbij.
Ik heb tot nu toe alle dagen behalve 2 januari mijn stappen gehaald! Mijn doel is 7.500, eerst stond ie op 10.000 maar op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Mijn weektotaal zit meestal wel op 70.000 omdat ik in het weekend veel meer wandel dus prima zo.
Ik ga iedere pauze een rondje wandelen en vaak meteen om 17:00 nog een rondje en dan red ik het makkelijk. En ik hardloop 3x in de week dus dat helpt ook
Ik zit pas op 3000 ofzo en zit hier zo lekker warm op de bank
Ik moet nog 3.000 stappen zetten. Kwam net helemaal nat geregend thuis en zit nu lekker in mijn chill kleding op de bank. Zo geen zin om weer naar buiten te gaan.
Woow wat zijn jullie fanatiek allemaal! Knap hoor.
Ik heb mijn doel op 6000 stappen staan, veel meer zou mij denk ik niet lukken. Ik vind het nog best een commitment om élke dag weer die motivatie te vinden. Zo’n 4 dagen in de week haal ik het makkelijk, maar die overige 3 dagen moet ik mezelf echt even dwingen om dat extra rondje nog te doen. Als het dan ook nog 10.000 stappen waren zou ik het niet halen.
Net toch nog een wandelingetje gemaakt om de 10.000 te halen. Uiteindelijk zelfs tot 13500 doorgelopen! Ben 2 januari ‘begonnen’ en sindsdien elke dag gehaald. Baal achteraf zo van 1 januari haha, zou mooi zijn om te proberen het heel 2021 vol te houden (al is dat sowieso wishful thinking hoor mij kennende haha)
Ik heb tot nu toe elke dag 10.000 stappen of meer gezet en het begint nu al een gewoonte te worden om na het eten meteen te gaan wandelen. Niet nadenken, podcast op, en gaan met die banaan.
Gaat met de dag wat beter! Zit nog steeds in de tape maar ik mag gaan kijken hoeveel ik per dag aan kan. Vind dat zelf lastig omdat ik snel over mijn pijn heen ga zonder dat ik het door heb. Vrijdag nieuwe steunzolen opmeten en dat even afwachten. Daarna zou ik weer mogen opbouwen!
Ik wil vanaf maandag, dan werk ik weer, minimaal twee keer per dag naar buiten een half uurtje.
Precies!!! Het is wel enorm frustrerend hoor, dat stil zitten, vooral ook omdat het echt een momentje is om mijn hoofd te legen.
Ik kwam er net toen ik al in bed lag achter dat ik nog 250 stappen miste. Heb ik toen naakt rondjes gelopen door de slaapkamer? Jazeker!
Yaaassss, dit snap ik heeelemaal!
Haha ja altijd eigenlijk! Ik haat het om iets aan te hebben in bed.
Ik haal de 8000 stappen ondertussen redelijk makkelijk. Op werkdagen hoef ik er zelfs geen extra rondje voor te gaan lopen, omdat ik nu bewuster alles loop (vb een metrohalte verder lopen, de trap ipv de lift nemen op m’n werk, klein stukje omfietsen etc). Dus als ik ‘s avonds wel een extra rondje zou lopen, dan zou ik wel aan die 10000 kunnen komen denk ik. Alleen ben ik regelmatig laat thuis, waardoor ik eigenlijk liever niet meer alleen ga lopen (zo rond 22u) in het donker. Doen jullie dat wel?