Elke dag je stappendoel halen

Na dagen weer een keer mijn stappendoel van 11k gehaald. Heb niet eens hoeven wandelen, drukke dag op werk was genoeg.

1 like

Ah beterschap!! :frowning: Duurt al best een tijdje nu

1 like

Sinds een paar dagen een Fitbit en ineens zijn de stappen veel haalbaarder haha. Echt fijn dat hij alles telt in tegenstelling tot je telefoon. Werd alleen wakker en toen stonden er al & stappen haha, dus hoop niet dat hij er door de dag heen te veel bijsmokkelt

Ja ongeveer twee weken nu?? duurt me allemaal te lang maar goed, ik ga gewoon even niet eigenwijs zijn en maar gewoon rustig aan doen. dan kan ik dadelijk met de nieuwe zolen weer opbouwen en weer 1000000 kilometers maken. Ook wel een beetje eigenschuld dikke bult, door de zolen die dus echt al vier jaar zijn nu… (Ik dacht 2)

Kun je nog iets anders doen om “fit” te blijven? Fietsen?

1 like

Ik ga denk ik proberen mijn doel elke maand met 500 stappen te verhogen. Dan zit ik aan het eind van het jaar op 10.500 stappen per dag als het lukt.

4 likes

Over fit blijven maak ik mij eigen niet z’n zorgen. Conditie bouwt snel genoeg weer op. Eet ook nog steeds koolhydraat arm dus ik verwacht niet veel complicaties wanneer ik weer ga lopen. Wellicht eerste week even moe maar daarna gaat alles meestal weer als een zonnetje :slight_smile:

(Ben tevnes ook aan het kijken naar een home trainer fiets sowieso voor thuis zodat ik als nog de tijd kan inhalen van het sporten laat maar zeggen. maar dan met een uur fietsen ofzo)

1 like

Ik zou willen dat mijn hond dat dacht maar helaas.

2 likes

Haha nou idd! Vandaag wordt denk ik de grootste uitdaging tot nu toe om het te halen. Ik hoop dat het vanavond iig wat minder regent

3 likes

Zo ja inderdaad gatver haha.

Ben net al wel 20 min naar buiten geweest met regenjas aan. Nog 7000 stappen te gaan en het wordt niet droog vandaag :weary:

2 likes

Hier wordt het hopelijk rondom mn lunchpauze wat droger, als het in ieder geval maar zachter gaat dan nu, dan kan ik het nog wel aan. :joy:

Paraplu op, warme jas aan en gaan met die banaan! Jullie kunnen het!

3 likes

Ja ik ga zo, echt geen zin in haha. Maar heb bananenpannenkoekjes in het vooruitzicht als ik terug kom.

4 likes

oeee dat is echt een goed doel wel haha.

Ja vandaag ga ik er ook moeite mee krijgen. Vanochtend wel 20 minuten gaan wandelen, maar verder geen tijd vandaag dus dat wordt vanavond nog een heel stuk.
Ben wel echt blij met het spreadsheet trouwens, voelt elke avond t och goed als ik dan mijn stappen invul en het motiveert ook om te blijven lopen.

Jullie zijn bikkels, met dit weer naar buiten!

Ik heb besloten dat ik m vandaag niet hoef te halen, omdat ik nu een streak van 2+ weken heb en omdat ik nog ga sporten vanavond. Hiermee kan ik het wel verantwoorden naar mezelf haha

1 like

Ik heb mijn eerste rondje van vandaag net gewandeld, droog gebleven :tada:

5 likes

Nooit verwacht dat het me ging lukken, maar sinds 02.01.21 elke dag mijn stappendoel gehaald. Vandaag was geen pretje met die wind, toch gegaan en toch weer gelukt. Sta soms echt van mezelf te kijken haha.

7 likes

Ik heb nog maar even gebruik gemaakt van het feit dat we nu nog na 20.00 buiten mogen zijn. Om 8u nog ff gaan hardlopen. Het was zo goed als droog. Stappen weer gehaald vandaag :+1:

1 like

Haha ja ik ben net om 21u ook nog een rondje gaan hardlopen. Omdat het nog kan (en omdat ik het de hele tijd heb uitgesteld)

Komende tijd moet ik mijn activiteiten wel beter gaan plannen dus.

1 like