Elke dag je stappendoel halen

Zo ja inderdaad gatver haha.

Ben net al wel 20 min naar buiten geweest met regenjas aan. Nog 7000 stappen te gaan en het wordt niet droog vandaag :weary:

2 likes

Hier wordt het hopelijk rondom mn lunchpauze wat droger, als het in ieder geval maar zachter gaat dan nu, dan kan ik het nog wel aan. :joy:

Ugh ik heb mn doel gister ook niet gehaald en vandaag gaat het ook lastig worden met dit weer :worried:
Wil in de lunchpauze wel even gaan, en vanavond maar thuis hoepelen denk ik.

Paraplu op, warme jas aan en gaan met die banaan! Jullie kunnen het!

3 likes

Ja ik ga zo, echt geen zin in haha. Maar heb bananenpannenkoekjes in het vooruitzicht als ik terug kom.

4 likes

oeee dat is echt een goed doel wel haha.

Ja vandaag ga ik er ook moeite mee krijgen. Vanochtend wel 20 minuten gaan wandelen, maar verder geen tijd vandaag dus dat wordt vanavond nog een heel stuk.
Ben wel echt blij met het spreadsheet trouwens, voelt elke avond t och goed als ik dan mijn stappen invul en het motiveert ook om te blijven lopen.

Jullie zijn bikkels, met dit weer naar buiten!

Ik heb besloten dat ik m vandaag niet hoef te halen, omdat ik nu een streak van 2+ weken heb en omdat ik nog ga sporten vanavond. Hiermee kan ik het wel verantwoorden naar mezelf haha

1 like

Ik heb mijn eerste rondje van vandaag net gewandeld, droog gebleven :tada:

5 likes

Nooit verwacht dat het me ging lukken, maar sinds 02.01.21 elke dag mijn stappendoel gehaald. Vandaag was geen pretje met die wind, toch gegaan en toch weer gelukt. Sta soms echt van mezelf te kijken haha.

7 likes

Ik heb nog maar even gebruik gemaakt van het feit dat we nu nog na 20.00 buiten mogen zijn. Om 8u nog ff gaan hardlopen. Het was zo goed als droog. Stappen weer gehaald vandaag :+1:

1 like

Haha ja ik ben net om 21u ook nog een rondje gaan hardlopen. Omdat het nog kan (en omdat ik het de hele tijd heb uitgesteld)

Komende tijd moet ik mijn activiteiten wel beter gaan plannen dus.

1 like

Ja als die avondklok er komt moet ik echt mijn dagen anders gaan indelen. Dan ga ik denk ik toch maar mijn wekker eerder zetten en 's morgens alvast wandelen en om 17.00 eerst wandelen/hardlopen en daarna eten

1 like

Jaa ik was dus al serieus aan het nadenken over eerder slapen en toch maar eerder opstaan, ook al ben ik dat zooo niet gewend. Ik ben van mezelf uit totaal geen ochtendmens maar misschien kan ik mezelf in zo’n ritme krijgen? Hoop ik haha.

21u naar bed dan moet ik prima om 6u kunnen opstaan :cool:

1 like

Hahaha, hier ook idd nog om 21.30 naar buiten gegaan want zat nog maar op 4500😱. Wind en regen, maar ik heb het weer gehaald en voelt goed! Als ik zo laat loop, zorg ik dat ik door woonwijken met goed verlichte straten ga, dan voelt het gewoon veilig (ondanks dat ik in de ghetto van een stad woon🤣).

3 likes

Hoe gaat het hier? Ik heb net het bestandje bijgewerkt, bij mij gaat ie goed iig. :smiley:

1 like

Ik moet nog dik 1500 stappen voor mn tv heen en weer wandelen :sweat_smile:

1 like

Ja! Ik zit nu op de 27e achtereenvolgende dag waarop ik mijn stappendoel heb gehaald. Het bevalt me echt! Tussen de middag maak ik vaker een ommetje en na het avondeten wandel ik sowieso een stuk. De combinatie van dagelijks frisse lucht en beweging (en even niet naar een scherm turen) doet me goed.

4 likes

Zit vandaag op 12k. Klein rondje gelopen vlak voordat de avondklok in ging.

2 likes

Nou genoeg gewandeld en gedanst :cool:

Morgen toch weer een extra rondje tijdens de lunch