Hier ook gehaald vanaf 1 januari! Ene dag gaat het top (gisteren bijna 13k stappen) en andere dagen ben ik inderdaad 's avonds nog in huis aan het lopen . Maar het voelt goed!
Hier ook lekker! Doordat ik het nu al 25 dagen heb gehaald voel ik ook nog meer de drang om door te gaan en niet bij 8000 te denken, laat maar zitten. Het verplicht me ook om erop uit te gaan en dat vind ik echt prettig op die saaie thuiswerkdagen. Vrije dagen ga ik vaak met m’n peuter naar het bos of op speeltuinenjacht en kom ik zonder al teveel moeite aan m’n doel.
Ik vind het echt goed werken om een doel te stellen en dat hier te delen. Vorig jaar dacht ik ook wel eens dat ik een week de 10k wilde halen, maar dat was te vrijblijvend (en ook een iets te hoog doel). Nu is mijn doel bereikbaarder en lukt het dus ook veel makkelijker, waardoor ik regelmatig toch nog die 10k aantik
Mijn voet doet weer normaal en ben sinds gisteren weer begonnen met 1 rondje lopen. Merk wel dat het nog niet super is dus het is even uitzitten en kijken hoeveel ik kan tot en met vrijdag. Dan wil ik minimaal weer gaan opbouwen tot 8,000 per dag en daarna naar 10!
Ik ga nog steeds als een trein. Scheelt wel dat we tot nu toe echt geluk hebben met het weer. Had vorige week wel medelijden met mezelf toen ik door de stromende regen liep, maar alsnog behoren die dagen tot de minderheid.
Ah ik heb ff ene kwakkelweek gehad. Vanaf vorig weekend buikgriep en toen knetterongesteld haha, ik kon mezelf echt nergens toe zetten. Gisteravond ondanks rug en buikpijn toch nog 1000 stappen met Leslie gedaan om aan de 5000 te komen, dus ik zit er weer een beetje in.
Ik zag trouwens ook dit filmpje om aan je stappen te komen en die leek me echt leuk dus misschien probeer ik die binnenkort:
Leuk, die ga ik vandaag proberen!
Bij mij ging het de afgelopen dagen niet zo goed, drie dagen van afgelopen week mijn doel ook niet gehaald. Maar vanaf vandaag ga ik er weer voor!
Ik heb m ook bijgewerkt. Voel nu wel nog een kleine competitiedrang om bovenaan te komen staan maar ik haal @Bunnyslippers nooit meer in tenzij ik nog 100.000 op een dag loop ofzo
Huh? Dit is toch gewoon een shoplog van Vera?
Haha ik zie hier weer een ander filmpje staan (volgens mij de laatste youtube-video die ik hier heb gepost) maar ik kan het niet afspelen. Als jij weer wat anders ziet heeft het te maken met de voorvertoning van youtube ofzo denk ik?
Ik had nog geeneens doorgescrold, wist niet eens dat er een rang was haha. Ik houd meer een wedstrijdje met mezelf, vind het echt leuk dat ik het al zo lang volhoud. Dat motiveert me enorm, want zelfs als het slecht weer is/ geen zin heb/ voel me kut dan ga ik alsnog omdat ik het zo ‘zonde’ vind om mijn streak te verpesten.
Ik heb het de laatste tijd niet gehaald helaas. Veel te druk met school, sommige dagen kwam ik niet eens mn bureaukamer uit
Maar vanaf morgen weer tijd gelukkig, mis het wandelen!
Deze ga ik onthouden als ik weer eens in de woonkamer sta te marcheren.
Vandaag weer een drukke dag op werk, wel helemaal kapot. Voordeel 12k gelopen vandaag, zonder er moeite voor te doen.
Oh thanks! Ik loop elke dag een rondje van een uur maar het is vandaag zulk kakweer dat ik denk ik dit maar es ga proberen!
Oké ik ga ook meedoen! Heb net het excelbestand ingevuld
Nog tips voor druilerige dagen als deze?
Naast een goede regenjas en wellicht een thuis workout haha (ga vanmiddag zeker een uurtje Just Dance doen want dat is ook altijd goed voor de stappen)
Die 10.000 ging me de afgelopen dagen heel goed af maar nu is het een berg waar ik tegenop kijk.
Ja pfoe ik weet het ook nog niet.
Ik ben vanochtend wel 20 min gaan wandelen in mn roze forum rains regenjas haha. Maar de rest… ik hoop de motivatie te vinden om nog een rondje te gaan hardlopen maar weet niet of dat wat gaat worden met dit weer
Maarja op zich gewoon accepteren dat je nat wordt en daarna een warme douche en droge kleren… achteraf valt t me altijd mee haha