Elke dag je stappendoel halen

Ik vind die regenachtige dagen ook zo kut he. Ben net wel met een paraplu een rondje gegaan en wilde vanavond ook hardlopen. Hopelijk is het dan wat droger.

1 like

Genieten van de rust die de regen brengt!
Ik hou van hardlopen in de regen ook, ben per ongeluk expres veel verder gegaan dan schema :rofl:

2 likes

Haha ja ik dacht stiekem al dat me erbij neerleggen de beste manier zou zijn.
Ik ga zo na werk voor een groot rondje, was net als even buiten om iets op te halen maar het viel me echt alles mee.

1 like

Zo toch lekker doorgelopen, en meer dan m’n doel gehaald vandaag :ok_hand:t2:

2 likes

Ik ga voor februari in ieder geval voor de 7,000 stappen, halverwege de maand wil ik dat naar 10,000 gooien. Dat is ongeveer uur lopen per dag en wat ik in huis loop. Wil nu niet gelijk mijn voet weer over de zeik helpen. De week dagen moet ik dit minimaal halen, weekenden zit ik met storingsdiensten ook dus dan kan ik eigenlijk ook niet weg van huis. (Daar heb ik in januari ook niet over nagedacht)

1 like

Ik wil mn doel van 10.000 ook weer gaan bereiken… ben de laatste tijd vaak pas om 19u thuis en dan heb ik niet altijd nog zin om te gaan wandelen… Misschien op werk ook maar meer proberen te lopen.

Ja ik zie dat er een tab is voor februari 2021!

Ik heb niet iedere dag m’n doel gehaald maar wel gemiddeld gezien dus ben alsnog tevreden

1 like

Ik heb het ook de hele maand gehaald! Ik vond het wel echt een enorme opgave soms met slecht weer en thuis werken, dus vanaf morgen ga ik het zeker niet voortzetten :sweat_smile:

1 like

Dan vind ik het helemaal knap van je!

Je kunt ook je doel voor februari naar beneden bijstellen?

Ik heb m’n doel (8000) ook elke dag gehaald deze maand, ben ik erg tevreden over. Misschien ga ik in februari een klein stapje omhoog, naar 8500, dat heb ik deze maand 11 dagen niet gehaald. Of ik kan meteen naar 9000, maar weet niet of dat ook echte dag gaat lukken

Daar zit ik ook aan te denken idd! Doel stond nu op 10.000 maar als ik het voor feb op 8.000 zet is het al een stuk beter haalbaar

Ik heb de afgelopen week een paar keer mijn doel niet gehaald maar gisteren wel lekker gewandeld met 11000 stappen. Vandaag zit ik er ook al ruim overheen dus vol goede moed naar de nieuwe maand.

Kan ik je aanraden! Vorig jaar heb ik een paar keer geprobeerd 10.000 te halen, maar dat was echt teveel gevraagd en het voelde de hele tijd ook niet goed als ik het dan niet haalde. Deze maand was mijn doel 8000 en daar heb ik een veel positiever gevoel aan over gehouden. Als ik overdag niet zoveel stappen zette, dan was dit nog laag genoeg om in de avond makkelijk even te kunnen bijlopen tijdens een klein wandelingetje.

2 likes

Ik moet vandaag nog 4000 stappen, maar verder alle dagen gehaald! Soms wel met in huis bewegen, dus ik ga proberen nog wat vaker naar buiten te gaan. Ik wil er wel mee doorgaan!

Ja dat zal voor mij denk ik hetzelfde zijn. Overdag al tot een belangrijk deel komen en dan 's avonds afmaken.
Ik las in dit topic ook al van verschillende mensen (misschien ook wel van jou haha) die 8.000 als doel ook erg positief ervaarden.

1 like

Haha ja grote kans dat ik dat was

Het eerste rondje van februari zit er op! Was wel echt glad op bepaalde plekken, dus heel lekker voor m’n tempo was dat niet. Maar goed! De eerste 3,500 stappen zijn binnen!

Hoe gaat het bij jullie?

1 like

Ik heb het ook niet gehaald elke dag, maar vond het wel een hele fijne motivatie. Dus ik ga in februari door en ik knal mn doel omhoog naar 7000!

2 likes

Wow oke, ik ga net op de bank zitten en opeens zit m’n Fitbit te trillen. Heb 10,000 gehaald vandaag! Ben wel veel actief geweest in huis, beetje opruimen enzo. Twee x half uur buiten gelopen. En m’n enkel voelt wel moe aan. Dus even morgen gewoon twee rondjes proberen en tussendoor rustig aan.

4 likes

De laatste dagen van januari waren niet top (behalve afgelopen weekend) maar in februari ga ik voor 6000 stappen. Vandaag is al binnen :slight_smile:

2 likes