Vandaag zit er ook weer op! Wel vies weer, maar gelukkig niet glad toen ik naar buiten ging.
Ik had vandaag het laatste uurtje van mn werkdag een presentatie waar ik alleen maar naar hoefde te luisteren. Dus heb mn oordopjes in gedaan en ben gaan wandelen. Zit nu op ruim 11.000 stappen, terwijl ik hier gister nog zei dat ik vanaf vandaag niet meer voor +10.000 zou gaan haha!
Oh wat een goeie! Ik heb in januari 7k per dag gelopen en ga m nu op 8k zetten en dan elke maand hoger
Ja chill! Ik wandel ook wanneer ik kan luisteren en geen input hoef te geven en camera uit kan, is echt heel fijn en beter dan op een stoel zitten
Ik moet nog 7000, dit wordt een race tegen de klok zo
Ik wil ook graag meeschrijven! Heb mezelf tot doel gesteld 10.000 stappen per dag te zetten (officieel sinds 1 febr). Gisteren en vandaag gehaald.
Ik ga de meeluister en in kamer wandel tip ook opvolgen!
Vanochtend om 10 uur had ik 63 stappen (ik had meteen vanaf begin werkdag overleg, dus alleen maar gezeten), na de middag wandeling had ik er 3500 en toen ik om half 5 op de bank plofte 4000 ofzo.
Ik had me er dus maar bij neergelegd dat ik t vandaag niet ging halen, maar net zijn we toch een heel stuk gaan wandelen en de laatste stap tot de voordeur was preciessss de 9000e😎
Lekker bezig!! Heb je ook een doel?
Ik merk dat ik een beetje dwingend word door dat doel wat ik mezelf stel. Heb trouwens totaal 5 jokers per week die ik in mag zetten voor 1) minder dan 10.000 stappen zetten 2) vlees eten 3) alcohol drinken. Hahha
Wat slim van die jokers! Jij hebt ook wat meer uitdagingen aangenomen dan alleen een stappendoel zo te zien, haha
Mijn doel is 9000 per dag. Dat heb ik op twee keer na ook gehaald al sinds begin januari en het wordt steeds makkelijker, gelukkig!
ik vind het ook echt weer fijn om buiten te zijn en stappen te zetten <3 Nu is het natuurlijk pas de tweede dag van de 28, maar na een tijdje binnen zitten is het echt fijn om weer een fatsoenlijke frisse neus te halen.
Mijn afgelopen drie dagen waren echt dramatisch, ik ben amper buiten geweest. Vandaag maar weer oppakken.
En!? Is het gelukt vandaag??
Ik heb precies aan de zijkant van mijn kleine teen een blaar ontwikkelt. en die teen zitt egen mijn andere teen aan. Denk dat het komt omdat ik even stil heb gelegen en nu weer rond loop als een malle. Zit er aan te denken om volgende week om de dag er nog een avond rondje aan te plakken, dan zit ik op de 10,000 maar de dag erna toch nog even “rust” met 7,000 stappen.
Ohh no! Klinkt als mij!
Ik was deze week ook heel fanatiek, iedere dag ten minste 10.000 (en door thuiswerken werd dat vaak 6km achter elkaar wandeling en de rest in huis gesprokkeld). Vandaag 12 km naar mijn ouders gelopen…en jawel, beetje pijn in bekken én een bloedblaar op mijn grote teen
oh shiiiiit pijn aan de bekken ook nog! Nu lekker rusten <3
Nee gisteren weer niet maar vandaag gelukkig al wel! Ben ook benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan, ik ben echt een mietje als het glad is.
Ik denk dat ik de komende dagen even goed voorzichtig doe en verstandig ga zijn om even wat minder te lopen buiten. Ik ken mezelf en ik heb geen zin om weer drie weken binnen te moeten zitten.
Sinds vrijdag nauwelijks gestapt (ziek kind thuis), vandaag weer zo goed als beter dus goed aangekleed en hup, met de kinderwagen 6 kilometer door de sneeuw geploegd. Kom ik thuis, zegt die fitbit 2500 stappen??? Ben helemaal verontwaardigd stappen/km gaan rekenen en het zou zo ongeveer 8000 moeten zijn
Huhhh ja dit kan inderdaad niet! Heeft je telefoon je stappen niet onbewust ook bijgehouden?
Ik vind het stappen zetten met de sneeuw wel lastig, het is best zwaar wandelen wel gehaald trouwens omdat mijn vriend zo gek was zondag een 10km wandeling met me te doen.
Vandaag nog 500 stappen zetten in mijn 70m2 huis., Worden veel loopjes van keuken naar bank
Ik weet niet meer wie het aanraadde, maar ben nu deze aan het doen
Is zo leuk! Ik ben soms alleen technisch niet zo goed, dus eh ja… hahaha.
Ik heb wel vaker gehoord dat een Fitbit niet goed meet als je met een wandelwagen loopt. Misschien kun je de stappen dan beter met je telefoon oid tellen?