@Bunnyslippers vind het zo knap hoeveel jij elke dag loopt. Heb je echt nooit een dag dat je denkt van ‘pfff, nu effe niet, wil lekker op de bank’? Hahaha
Jawel, vandaag nog. Zoveel straten zijn echt een soort ijsbanen geworden en het was koud met wind haha. Maar ergens loop ik echt al sinds november zonder uitzondering minimaal 15k per dag en het klinkt heel dom, maar ik zou echt megahard balen als ik dat ineens zou verbreken. Terwijl ik me wel altijd goed voel einde dag als ik het gehaald heb.
Plus voor het eerst praktisch geen winterdip, ik denk omdat ik zoveel buiten ben. Loop een deel vaak alleen, en dat is in deze tijd een beetje mijn enige alone time.
Plus ik ben vaak onderweg naar eten, eet echt als een bouwvakker en dit helpt wel met op gewicht blijven.
Ik had vandaag een dag waarop ik overwoog om het maar niet te halen. Uiteindelijk toch maar schoenen aan en gaan. Ondertussen m’n moeder gebeld én m’n stappendoel gehaald
ik durf ook eeeeeeeecht niet, ben gisteren alleen even naar de AH geweest en dat was al niet te doen
Ah ja dat snap ik wel, dat je het niet wil verbreken. Lijkt me een goede motivatie haha. En ja ik zie alle leuke zaakjes en lekkere dingen die je ophaalt op je stories dus wel goede beloningen!
Sinds mijn operatie maandag is mijn stappendoel streak weg, die was 440 dagen (gemiddeld 20.000 stappen per dag), heb er stiekem beetje om gehuild
Ik was net op het perron een rondje aan het lopen omdat ik even op m’n trein moet wachten en omdat ik nog niet aan m’n stappendoel zit. Uiteindelijk kwam er iemand van de NS beveiligers (of hoe noem je dat) naar me toe om te vragen of alles wel goed ging Beetje ongemakkelijk
Haha wel attent! Ik loop vaak ook rondjes op het perron als ik moet wachten, waarom zou je stil blijven staan
Aaaw, mag je ook best beetje om huilen. Is echt mega mega knap! Moet je lang herstellen van je operatie? Hopelijk snel weer de oude, en dan ga je gewoon weer verder waar je gebleven was. Soort mini sabbatical.
Hardlopen mag nog even niet; ik hoop volgende week, maar wandelen ben ik vorige week wel voorzichtig mee begonnen (is ook goed voor je herstel als je maar niet over je top gaat; dus sowieso geen stappendoel).
Gisteren en vandaag wel rond de 13.000 stappen weer gelopen (10.000 is doel van watch), dus weer stijgende lijn en dat is wel fijn!
Zeker attent hoor, liever dat ze goed opletten. Ik viel denk ik nogal op omdat het station bijna helemaal leeg was
Nou, dat gaat echt supergoed. Zat mensen zonder operatie moeite hebben met dat stappenaantal hoor haha.
Haha, maar ik ben gewoon heel fit en heel actief dus dan stelt dit nog niet veel voor voor mij. Maar geeft niet, ben blij dat ik weer meer kan na weekje rustig aan gedaan te hebben!
Ja, snap ik was ook meer een bemoedigende haha. Kan me voorstellen dat je gewoon gelijk de deur uit zou willen rennen voor wat meer uitdaging. Zal ook wel bij je herstel helpen dat je zo fit bent.
Mn stappendoel is 10.000 per dag en ik ging net even kijken wat mn gemiddeldes zijn. Kijk nou wat een mooi getal
Ben echt blij dat het steeds langer licht is, dat maakt het rondje lopen na werk een stuk minder erg vind ik
Whoop whoop! Al 2 maanden elke dag minimaal 10.000 stappen.
Ja same
We gaan voor een jaar toch?
Zekers!
Ik ook!!
Hier was het om te janken afgelopen maand ook weer. Moet echt mijn drive weer terug te zien krijgen.