Elke dag je stappendoel halen

Zijn er meer mensen die wat extra motivatie nodig hebben om hun stappendoel weer even iets vaker te halen? Wie zou er eventueel in een fitbit groepje willen?

1 like

ja ik wil!

Ik ook wel!

@anon37686689 @Teigetje Als jullie willen mogen jullie je gebruikersnaam wel even sturen in een pb, dan maak ik een groepje aan, kunnen we misschien ook wel challenges doen. Heeft 1 van jullie misschien fitbit Premium?

Ik wil ook wel, weet alleen ook mijn gebruikersnaam niet?

Volgens mij moet je naar

Profiel > persoonlijk > en dan staat het bij user ID.

Ik motiveer mezelf oa door asr vitality! Daarmee kan je cadeaubonnen bij bol.com enzo sparen door middel van je aantal stappen en hoe vaak je sport :ok_hand:t3:

1 like

Stiekem ben ik hier wel trots op, morgen streakdag 750

24 likes

Wow, wat goed!

Mijn jaargemiddelde staat op 8300 per dag. Ik hoop dat komend jaar ook minimaal weer te halen. Alleen de eeuwigdurende regen motiveert me niet om te gaan wandelen :unamused:
Mijn gemiddelde lag wel hoger toen ik nog (veel) hardliep en niet zwanger was, maar ook niet heel veel meer dan 10.000 hoor.

2 likes

Dit jaar ga ik voor 366/366. Maar als dat niet lukt is dat ook niet erg natuurlijk.

7 likes

Ik heb een walking pad gekocht die als het goed is vrijdag wordt bezorgd. Ik hoop daarmee weer aan meer stappen te komen want het is de laatste echt heel droevig (ik hou ook niet van wandelen in slecht weer)

1 like

Heb het jaar goed afgesloten! Ga ook weer proberen elke dag 10k stappen te doen

5 likes

Ondanks een paar dagen ziek in december met 3 stappen per dag, alsnog m’n gemiddelde van 15k per dag gehaald. Hopelijk kan ik dat doorzetten in 2024. Vind buiten wandelen nog steeds het allerfijnst. Kan er echt van genieten met een muziekje of podcast op, maar mag eigenlijk ook wel vaker even met niks. Op de slechtere dagen wel blij met mijn Walking pad, maar wil dat echt als aanvulling/ af en toe houden, niet als algehele vervanging.

7 likes

Ik ook! Hiermee proberen om aan mijn dagelijkse doel te komen, want met het slechte weer heb ik echt geen discipline om ‘s avonds na de werkdag nog een uur te lopen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Beetje gênant vooral September, depressieve rotmaand gehad waar ik alleen naar werk en stage ging. Voornemen om aan 8000 gemiddeld te komen.

7 likes

Helemaal niet gênant! Zijn een stuk meer stappen dan de gemiddelde persoon met een kantoorbaan hoor. Alsnog wel rot dat je je toen niet goed voelde, mij helpt vaker eruit zijn ook echt met m’n humeur dus gun je zeker meer stappen! Alleen niet zo streng voor jezelf zijn.

7 likes

Heb nu al 56 dagen mijn stappendoel gehaald (7000 per dag). En wil dit eigenlijk zo volhouden dit jaar :smile:

2 likes

Mei was echt een top maand!!

8 likes

Wow 131.000! Was dat een dag van een ultra?

3 likes

Ja, de 113km

2 likes