Minpunten
-Mijn vader is heel erg hard achteruit gegaan. Ik heb continu in ziekenhuizen, revalidatie centra etc. gezeten.
-Ik heb mijn elleboog gebroken. Het gebeurde op een erg ongelukkig tijdstip waardoor ik er eigenlijk niet eens van kon herstellen ofzo, en gewoon heb doorgewerkt zonder er een enkele dag vrij voor te nemen Waardoor ik me echt super opgebrand voelde.
-Gediagnosticeerd met persisterende depressieve stoornis. Waar ik ook veel last van heb gehad.
-Veel ruzie gehad met mijn familie vanwege alle stress en ongelukkigheid.
-Ook nog even corona voor de tweede keer gehad tussendoor haha
-Het gaat niet echt goed met mijn vriend z’n moeder. Iets waar ik me ook vaak zorgen om maak.
-Personeel/collegas die er abrupt mee gestopt zijn op de drukste tijd van het jaar, waardoor ik heel erg veel spanning en stress had.
-Ben al het gewicht dat ik was afgevallen weer aangekomen. Woohoo
Pluspunten
-Ben 10 jaar met mijn vriend samen, en we zijn teruggegaan naar waar we elkaar hebben ontmoet. Dat was heel bijzonder voor me.
-Ik heb er nog een nichtje bij gekregen dit jaar
-Ben begonnen met therapie en daarin heb ik heel veel vooruitgang geboekt. En ik voel me daardoor oprecht een ander mens soms.
-Heb dit jaar best wat creatieve projecten gehad voor zowel werk als prive waar ik trots op ben en blij van werd haha.
Wow en ik denk heel hard na, maar meer kan ik serieus niet noemen?