Is iemand al eens in Chester geweest? Wil een nachtje blijven slapen daar, iemand een tip misschien? Gaan we vanuit mijn partners huis in Birmingham naartoe dus beetje te lang treinen voor 1 dag. We vonden York vorig jaar zo leuk voor een paar relaxte dagen (rondstruinen, pubs, kathedraal, grote wandeling maken) dus hopelijk bevalt Chester ook.
Ja ik vind dat tekort… Ben al eens in Schotland geweest en meer tijd vind ik daar fijner. Ik zal eens verder gaan kijken voor Engeland!
Ik ben ook benieuwd! Ik heb vergelijkbare plannen. Maar ik ga later, dus hoor graag je tips als je terug bent ![]()
Weet iemand een goede website waar je knusse cottages kunt vinden? Ik wil een route plannen langs de zuidkust, maar heb voor mijn gevoel nog niet echt de website gevonden voor fijne verblijven
Ik vind dat Canopy & Stars fijn.
Thanks, nog nooit van gehoord dus dit is misschien wel precies de tip die ik zoek!
Wij willen in mei naar Engeland (twijfel nog over welke regio) en daardoor twijfel ik ook nog over de manier van vervoer. Wij willen onze hond meenemen dus ik vroeg me af, heeft iemand de overtocht vanuit Nederland naar Hull/Newcastle gemaakt per boot met hond? Hoe was dat?
Ik twijfel ook nog om gewoon naar Calais te rijden en dan de trein te nemen.
Niet met onze hond, maar wel per boot naar Engeland gereisd al meerdere keren en dat vond ik zó chill. Kan me voorstellen dat het voor een hond ook heel relaxed is. Vond het zelf qua ervaring leuker dan met de trein.
Ja mij lijkt dat ook enorm chill (tenzij ik besluit om naar Cornwall/Devon te gaan).
Ik heb overigens al enorme voorpret want het is een verrassing voor mijn vriend.
In sommige boten moet de hond overnachten in een kennel ergens op de boot en met de trein mag je hond gewoon bij je in de auto blijven. (Of in de wagon waar je in staat.)
Heb zelf geen hond maar had het er met een collega over hoe hij dat deed met hond. Die koos altijd voor trein want hondje kon niet zo lang in een kennel blijven met maar af en toe bezoek.
Ik zag al dat ik in de boot naar Hull een hondvriendelijke cabin kan boeken, dan slaapt ze gelukkig bij ons.
Ik heb onze vakantie geboekt! Het wordt het Lake en het Peak District. Het is een verrassing voor de verjaardag van mijn vriend. Hij weet alleen dat we weggaan maar niet waarheen, dus ik heb enorme voorpret.