Engeland-topic

Ik weet eigenlijk niet of er uitzonderingen zijn en welke, maar dat is vast online te vinden.
Op zich kun je als je met de boot gaat redelijk snel in Schotland zijn, maar ik zou daar ook langer heen willen.

2 likes

Is iemand al eens in Chester geweest? Wil een nachtje blijven slapen daar, iemand een tip misschien? Gaan we vanuit mijn partners huis in Birmingham naartoe dus beetje te lang treinen voor 1 dag. We vonden York vorig jaar zo leuk voor een paar relaxte dagen (rondstruinen, pubs, kathedraal, grote wandeling maken) dus hopelijk bevalt Chester ook.

Ja ik vind dat tekort… Ben al eens in Schotland geweest en meer tijd vind ik daar fijner. Ik zal eens verder gaan kijken voor Engeland!

1 like

Ik ben ook benieuwd! Ik heb vergelijkbare plannen. Maar ik ga later, dus hoor graag je tips als je terug bent :smiley:

1 like

Heeft iemand nog leuke tips voor fijne vega-restaurants en hotels of airbnbs in Brighton?

Ik ga er binnenkort een weekend heen, echt zin in!

Tip voor de mensen die hier binnenkort heen willen of naar Londen, de treinkaartjes in mei zijn op sommige dagen echt heel goedkoop naar Londen. Ik heb een retourtje gevonden vanaf Amsterdam Centraal voor 115 euro op hele redelijke tijden :star_struck:

Ik had gedacht dat op zulke korte termijn er alleen nog hele dure tickets zouden zijn eigenlijk.