Engeland-topic

Oooh ik ga binnenkort naar Engeland (Cotswolds & Cornwall), heel veel zin om dit topic door te lezen voor jullie ervaringen en tips!

Een vraagje: in Oxford willen we graag naar de Bodleian Library, hoe lang van tevoren moet je in de rij staan om een kaartje voor een tour te kunnen scoren?

2 likes

Ik ben net in St Ives (Carbis Bay) geweest, het was echt geweldigggg mooi

@Vaslav wij hebben online kaartjes gekocht herinner ik me nu

2 likes

Ooh leuk om te horen! En thanks voor je reactie, denk dat we maar gewoon moeten proberen er vroeg te zijn :sweat_smile:

St Ives was erg druk maar Carbis Bay was mooi en het strand was helemaal niet druk, en chille wandeling naar st Ives. Waar ga je heen in Cornwall?

7 likes

We hebben last-minute besloten om deze week met de nachtboot naar oost-Engeland te gaan, in ieder geval naar Cambridge maar de rest staat nog open. Iemand must-sees in dit gebied? Norfolk / Suffolk die kant. Ohja; we gaan met
de camper dus leuke, fijne campings zijn ook welkom!

1 like

Anglesey Abbey van de National Trust net buiten Cambridge heeft een prachtige dahlia-tuin, denk dat het daar ook het goede seizoen voor is? En in Cambridge kun je heerlijke fudge halen bij Fudge Kitchen en ik vond qua musea Kettle’s yard en vooral ook het huis echt prachtig. Als je iets zuidelijker wil gaan is Canterbury ook leuk vind ik, en ik vond Margate ook een verrassend leuk stadje.

1 like

Ah super, dankjewel! Ga het allemaal opslaan

Voor lekkere taartjes of ontbijt in Cambridge: Michaelhouse Café. Het is een kerk, dat maakt het juist een hele leuke locatie.

2 likes

Aaah ik krijg helemaal heimwee van je foto’s! Ben helemaal fan geworden van Engeland ala vakantieland.

Het was inderdaad geweldig! Wij verbleven in Newquay omdat we helaas maar beperkt de tijd hadden en niet helemaal naar het puntje wilde rijden. Dat was op zich prima en vanuit daar ook prachtige wandelingen kunnen maken!

En de Bodleian library in Oxford was uiteindelijk ook gelukt door 8:30 in de rij te gaan staan :smile:

2 likes

Ahh heel leuk dat je het zo fijn hebt gehad!! Ik wil ook nog eens terug en meer plaatsen in die omgeving ontdekken.

1 like