Leuk!! ben heel benieuwd wat je ervan vindt.
Ik vond âm lastig! Wij zijn uiteindelijk niet ontsnapt, sommige onderdelen kostten veel tijd. Vond âm wel heel gaaf
Ach ik ontsnap maar de helft van de tijd ofzo dus verwacht ik dit keer ook niet
Wat is de leukste in Rotterdam? Beetje in centrum als het kanâŠ
Ah ben benieuwd! Weet nog niet goed wat dat inhoudt gezien ik so far allewn stay in the dark van hen heb gespeeld
Zelf niet gespeeld maar de kamers van Mindescape worden baak aangeraden en zijn hoog beoordeeld
Ik vind escape 010 goede kamers hebben.
The orphanage lijkt me ook heel leuk ja!
En veel plezier hij schijnt goed te zijn! Revieeew
Wat zijn je favoriete kamers die je tot dusver gespeeld hebt? En hoeveel zijn dat er?
Ja ik ook 10!
Mijn favorieten zijn:
- Soup du Jour
- Here I Am
- Stay in the Dark
- Slaughterhouse (Parijs)
- Corpse INC
ik houd echt van experiences/belevingen dus 3 van bovenstaande zijn ook met acteurs. Stay in the Dark en Slaughterhouse zijn echt horror en eng.
Dankje, die is wat beter bereikbaar vanuit het centrum.
Corpse INC heeft ook een acteur maar die is niet eng! Dus die zou ik aanraden om kennis te maken met acteurs in escape rooms. Geeft echt een extra dimensie.
Stay in the Dark is wel heel spannend maar ohh zo goed! Wat een effecten, zo knap in elkaar gezet echt bizar!
Ah jammer! Ja dat is wel een beetje een risico van de beste kamers al zo vroeg spelen, dat veel eraan niet kan tippen. Wel een aanrader dus, maar niet tw hoge verwachtingen hebben?
Vandaag honeymoon hotel & the end gedaan. Beide heell leuk, laatste alleen niet doen als je claustrofobisch bent.
Oh en 25 februari naar de Meisjeskamer in Bunschoten!
Ook zin in, wel al een kamer uit 2015 dus ik hoop dat ik hem net zo leuk ga vinden als de nieuwere kamers met al die high tech effecten enzo. 3 kamers op de planning in februari, 4 feb the poppet, 10 feb catch me if you can & 25 feb dus de meisjeskamer love it.
DarkPark krijgt dit jaar ook een nieuwe, Rise of the Phoenix, met acteurS. Meervoud!! Zo benieuwd naar.
Met wie gaan jullie naar escape rooms? Ik heb maar 1 vriendin die het net zo leuk vindt als ik, maar het is zo duur om met zijn tweeën te gaan
Met mân zus en zwager en mijn man.
Ohh ik ben niet zo snel bang als er geen acteurs bij betrokken zijn. Heb 2 hĂ©le enge gedaan waarbij je achtervolgd wordt (stay in the dark & lâabbattoir in parijs). Zonder acteurs vind ik niet snel eng, schrik soms wel, maar ben niet bang. Dus ben benieuwd! Houd van spannend.
@anon70850697 ja vind ik ook lastig, liefst zou ik een vast groepje hebben want dan leer je het best communiceren, rollen verdelen etc. Ik ga meestal samen met mijn man (met zijn tweeën is het niet alleen veel duurder, maar ook gewoon moeilijker om te halen). Soms met mijn man, mijn moeder en mijn stiefvader. En nu ook twee kamers gedaan met 6 personen (2 vriendinnen en hun partners erbij).
Hebben er hier 1 van gedaan afgelopen weekend.
Enigma. Hadden nog net 2 minuten over. Was inderdaad leuk! Helaas was er 1x een verkeerde code geprogrammeerd waardoor er een deur niet open ging terwijl we wel de juiste code hadden.
Maar kregen achteraf 100x excuses haha.
Met mân man, broertje en schoonzusje!
Ik maak me nog steeds druk om het fysieke aspect van stay in the dark volgende week zaterdag ben echt vadsig en 100m achter elkaar rennen is al een opgaveâŠ