Succes vandaag!!! Het is echt zoo leuk (en eng) je gaat genieten!
Ik ga vanavond naar the poppet
Succes vandaag!!! Het is echt zoo leuk (en eng) je gaat genieten!
Ik ga vanavond naar the poppet
Overleefd maar JEETJE. Stond echt op het punt om te stoppen, vaak. Ben bij een stukje (vlak voor t laatste deel begon) ergens doorgelaten omdat ik 1 handeling weigerde te verrichten. Wel heel gaaf gemaakt maar never again zoiets š„¹š„¹.
Poppet heeeel goed en was 90 min
Ahh het topic is er weer. Ik was laatst triplicate institute! Leuk . Was weer mijn eerste escape room in 2 maanden. Mijn 15e kamer!
Halverwege mei weekendje belgiƫ en dan gaan we naar Harbor Hotel in Lier!
Oh en morgen onverwachts Pain Killer in Almere spelen! Heb daar om de een of andere reden geen hƩle hoge verwachtingen van, maar we gaan het zien.
Ik wil ook heeeel graag Demise of the Gricers spelen als beide kanten/spellen/verhaallijnen open zijn. Volgens onderstaande review een scarefactor van 8/10!!! Terwijl stay in the dark een 6 was en die vond ik al doodeng, toch @mikselke?
Maarr we doen die vaak in groepen van 6 en er is pas 1 kant/spel open en die heeft een maximale capaciteit van 5. Dus als beide kanten open zijn kunnen we hem verdelen in 2 groepen. Lijkt me echt een hele leuke ervaring.
Stay in the dark was een 10/10
Pff maar echt, dus kan me niet inbeelden wat een 8 dan is haha maar de reviews zijn wel echt lovend
Jaa dat dacht ik al! Maarja lekker in de buurt voor mijn mams
Wat vond je van Catch me if you can?
Ik vond hem geweldig! Maar heb nog niet zo heel veel escape rooms gehad.
Ja echt leuke kamer! NƩt niet gehaald, maar echt wel leuk. Vond alleen de service wat minder. Viezige ontvangstkamer, niet napraten etc. Maar de kamer zelf echt heel erg leuk.
Nou net gedaan! Was prima haha. Indd wel veel beter gehad, decor was niet top. Maar ik vond de āontvangstā echt leuk, bepaalde dingen echt origineel zoals waar je een sleutel vandaan moest halen, ook de shock factor vond ik leuk , paar onverwachtse dingen. Heb me hartstikke vermaakt al haalt het het zeker niet bij bv Here I Am of Soup du Jour.
Haha eigenlijk zou je kamers ook op ranking moeten spelen. Als je eenmaal hele goede hebt gehad, vallen sommige echt heel erg tegen.
Ik had een tijd terug 2 kamers en daar moesten we alleen maar hoofdrekenen. We zijn normaal echt goed op elkaar afgesteld maar hier liepen we allemaal genant genoeg op vast. Voor het eerst net niet ontsnapt daardoor
Ik heb weer 3 kamers op de planning staan deze maand whoeps. Net geboekt voor De ConciĆ«rge morgen , 13 mei Harbor Hotel en 19 mei Jasonās Legacy, die is net geopend en ik heb Jasonās Curse zelf nooit gespeeld voordat die weggebrand is, maar ben heel benieuwd!
Ah de concierge was Ʃcht heeel goed! Wil zeker nog terug voor de andere 2 kamers.
ā-
Vandaag 2 kamers gespeeld:
Reviews
The Conductor, Riddle Room in Best
Hoge verwachtingen door de 9,3 op escapetalk maar hier was ik het echt niet mee eens. Decor is zeker mooi, maar de kamer lag ons totaal niet. Gameflow was er gewoon niet bij ons, waardoor we superveel hints nodig hadden. De puzzels waren niet onze stijl, idk het was hem gewoon niet helemaal voor ons. Wel een prima kamer dus zou hem een 8.0 geven, maar zeker geen favoriet.
Harbor Hotel, The Start in Lier
Dit is denk ik mijn nieuwe favoriet na 19 kamers te hebben gespeeld. Of in ieder geval in de top drie. Wauw! Het hele pakket. De ontvangstruimte was al top. De kamer zelf zit perfect in elkaar, techniek, leuke originele en diverse puzzels. De flow zit er goed in. Ook erna nog ruim een half uur nagepraat met de eigenaar/bouwer van de kamer. Hij was spannend, beetje eng. Echt top. 10/10. Wil zeker nog de andere kamers op deze locatie spelen.
Ik heb vandaag Jasonās Legacy gespeeld en omg zo kut ik zat helemaal in de war met de tijd dus heb verkeerde tijd doorgegeven aan de 2 mensen waarmee wij zouden spelenš dus moesten het met zijn tweetjes oplossen, echt superjammer want was een hele goede kamer. Prachtig gemaakt! Sfeervol, ene ruimte nog mooier dan de ander⦠en de techniek ook wauw!
Ook een 10/10
Love it dat binnen de laatste 10
Posts in dit topic er 6 van @Nysmn zijn haha. Maar ik waardeer dit topic daardoor niet minder hoor! Heel chill om gewoon wat recensies te lezen en inspiratie op te doen
Hoe duur was deze kamer?
Welke? Harbor hotel 180, de concierge 85
Is er een leuke escape room die je met 2 personen kan doen? Of is dat te ingewikkeld? Omgeving amsterdam
Oke even update van een paar gespeelde kamers sinds mijn laatste post:
Bella Ciao, escape room Katwijk. 9.5/10.
Echt heel erg leuk! La casa de papel thema. Aanrader.
If walls could whisper, darkpark zoetermeer. 9.5/10. Ook Ʃrg leuk, mooi gemaakt, leuke puzzels (wel veel). Helaas net niet gehaald vanwege de laatste puzzel, hadden nog 2 minuutjes nodig. Altijd jammer dat darkpark je ze niet laat uitspelen dan, maar ze hebben wel fantastische kamers.
The gym 2.0, zevenhuizen.
Deze speelden we last minute omdat we na bovenstaande nog zin hadden in een kamer. Deze had een redelijke prijs voor 2 personen en had nog plek, zodoende. Basic kamer, geen technische snufjes zoals dat ik gewend ben met de goede kamers die ik nu heb gespeeld, maar wel gewoon een leuke puzzelkamer. 7.5/10.