Hoe was deze? Ik heb daar laatst een andere kamer gedaan en was hier ook wel benieuwd naar!
Superleuk!
Jasonâs legacy is mijn favoriet daar, daarna deze, daarna the execution!
Ja Jasonâs legacy had ik laatst gedaan, die vond ik ook heel goed. Maar leuk, dan ga ik Midnite ook een keer doen!
Weer een kamer geboekt voor eind september. Een nieuwe van Darkpark in Delft: into the darkverse.
Ze zeggen dat dit hun engste kamer is tot nu toe, waarbij je drie van je grootste angsten onder ogen gaat zien: duisternis, eenzaamheid en dat wat je in je eigen hoofd creëert. En er zitten meerdere acteurs in.
Spannend!
Doodeng! Heb gisteren na lange tijd weer een escaperoom gedaan. Op 9 seconden na wel gelukt met echt heel veel hints hahaha we voelden ons zo dom. Was de Alice in Wonderland-kamer bij Escape Factory
Ahh ik denk dat dat niet aan jullie lag hoor, als ik zo de beoordelingen lees. Daar noemen ze al dat ze onduidelijk/onlogisch waren. In sommige kamers zijn de puzzels gewoon niet zo logisch.
Wel een leuk thema! In Leiden zit ook een escape from Wonderland kamer, die is echt top gemaakt met hele leuke puzzels en een praaaachtig decor.
Ja we moesten ook best vaak terug naar vorige kamers en dat hadden we allemaal nog nooit eerder gehad, dus denk dat we daardoor ook onnodig lang met sommige puzzels bezig waren. Escape Factory heeft wel t/m 30 augustus 1+1 gratis op escaperooms!
Ahja dat is wel een veel voorkomend ding in escaperooms, vind ik wel leuk ook om te doen!
Soms ook echt spannend als het met een acteur is want dan weet je van shit ik moet in mijn eentje terug en ik ga sowieso schrikken
1+1 is wel een goede deal!
Maar ik speel eigenlijk alleen kamers die op escapetalk.nl met een 9+ zijn beoordeeld, ben een beetje kritisch
Hahaha o ja zoân fanatiekeling ben ik niet! Ik zou echt niet alleen terug durven hoor
Ben heel benieuwd hoe deze bevalt!
Ik zal het laten weten! Ben sowieso altijd fan van de darkpark kamers dus kan haast niet tegenvallen. The end, honeymoon hotel, the orphanage en stay in the dark (helaas gesloten) zijn allemaal geweldig.