Escaperooms

Ja, wel met acteur. Al moet ik zeggen dat die pas erg laat vol in beeld kwam, maar daardoor was het ook extra spannend omdat je continu op je hoede bent.

En echt heel netjes afgehandeld inderdaad! Fijn dat het al zo’n toffe ervaring was na opening, want ze hadden al veel kleine dingen verbeterd in de tussentijd werd er verteld. :smile:

2 likes

Ja hij was zeker goed, toen al. Heb je Non Believers toevallig al gedaan? Pray is lastig te overtreffen en smaken verschillen maar dat is mijn persoonlijke nummer 1…

1 like

Nee die heb ik nog niet gedaan, maar zag hem inderdaad al hoog in het lijstje staan op escapetalk. Ik ga hem zeker bij m’n to do’s zetten in dat geval.

Die eigenaar van Pray had me ook Lost & Found aangeraden en zie nu dat die van Kamer 237 is die toevallig hierboven al werd besproken zie ik, dus ik ben nog wel even zoet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja alle kamers van het bedrijf Kamer 237 zijn goed! Lost & found vond ik wel echt de moeilijkste daar. Kamer 237 is mijn favoriet van hen :grin: leuk thema, the Shining.

2 likes

Vandaag de krijgsgevangenen in Marken-binnen gedaan.
Erg leuke kamer om te doen, verschillende elementen die het leuk en moeilijk maken.
Plus erg leuke locatie in een oud fort.

Vanavond weer voor het eerst in MAANDENNN (mei voor het laatst) een escape room doen!! Zoveel zin in. We gaan Levenswater spelen in Emmeloord.

3 likes

Hoe was de room? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heel leuk! Prachtig decor ook en een hele aardige host.

Ik vrees dat ik een relapse heb, wil gelijk weer een nieuwe kamer boeken.

2 likes

Heeft iemand tips voor escaperooms in (omgeving) van Tilburg? Voor 4 pers

1 like

Ik ga morgen weer! Wat leuk dat iedereen opeens weer gaat escape room’en nu we de herfst in ons bol hebben

Heeft iemand ervaring met The Queen in Utrecht? De groep is beginner dus hopelijk is deze daarvoor geschikt? Leek me leuk met Roald Dahl thema

1 like

Dat zit in de Subcultures toch? Dan moet het haast wel goed zijn, die mensen zijn zo gepassioneerd over wat ze doen! Als je m gaat doen, wil je dan laten weten hoe het was? Dan gaat ie ook op mijn lijstje haha

1 like

De beste escaperoom die ik in Nederland heb gedaan is die in Ermelo. Superleuk omdat ze twee dezelfde ruimtes hebben waardoor je in twee teams een wedstrijdje kan doen en ervaringen kan delen. The Mine Experience heet ie

1 like

Flight 815 is erg tof, in Tilburg bij Escape World

1 like

Wij hebben vandaag The Alchemist van Sherlocked gedaan. Wat een gave room! Heel veel mooie technieken erin. Vind de andere 2 van Sherlocked ook al heel goed maar deze ervaring was nog mooier.

2 likes

Ik heb gisteren soup du jour voor de tweede keer gedaan met vriendinnen wiens eerste kamer het was! Ze vonden het zo leuk dat we direct nog een spannende kamer hebben geboekt (de Meisjeskamer) heb ik ook al gedaan, maar vind ik niet erg. Ik herinnerde me bij soup du jour ook nog maar 20% ofzo haha. Vond het niet minder leuk!

1 like

Ik ga zondag de nieuwe kamer van Mystery House Valkenburg doen. Alle andere kamers daar al gedaan en dat waren echt toppers. Ben benieuwd naar deze.

1 like

Oké, niet helemaal blij met jouw bericht… want deze week The End en the orphanage doen. Ik ben echt een mega schijterd, wil alleen maar even horen van iemand dat deze kamers meevallen???

2 likes

Ze zijn superleuk! Ze zijn ook niet eng eng, gewoon spannend thema. Bij The End is er een moment dat je ergens in/door moet, zorg dan dat je niet als eerste gaat als je bang bent.

En the Orphanage is geen acteur maar is het soms gewoon donker spannend muziekje etc.

2 likes

Ik mis de Q escaperoom dit jaar. Vond dat altijd zo gezellig.

2 likes