Etsy

Ik vind of een naam als paper crane leuk of gewoon Sanne of sanne achternaam.
Ik vind dingen als By sanne of sanne designs zo van oh weer zon saaie muts van fb die dr hobby probeert te verkopen.

2 likes

Iemand enig idee, hoe meer ik verkoop des de minder er beschikbaar is voor storting? Was eerst 9 euro, heb ondertussen voor 17 euro verkocht maar staat nu maar 5 nog wat beschikbaar voor storting?

Nieuwe listings en je maandelijkse bedrag gaan daar ook vanaf hè. En volgens mij lever je meer in als het via een advertentie is verkocht. Je kan het zien in de app wat er allemaal af is gegaan

2 likes

Heb geen advertenties, bij marketing staat ook netjes 0 euro. Mn “netto” winst zou 17 euro moeten zijn.

Etsy doet automatisch advertenties, voor zover ik weet kan dat niet uit. Maar heb je geen listingkosten gehad dan?

Ik had laatst iets verkocht waarvan ik maar heel weinig gestort kreeg, maar toen ik ging kijken waren er ondertussen wat dingen automatisch vernieuwd en dat was verrekend.

1 like

Het is alweer een jaar geleden dat hier iets geplaatst is, maar kon geen deel 2 vinden o.i.d. dus… here I go :wink:

Voor de mensen met een Etsy-shop: hebben jullie ook zo gruwelijk veel spam? Ik heb net sinds een jaar of 2 weer eens een paar listings online gegooid en ik word echt bedolven met spam! Vreselijk zeg. Als dit altijd zo is stop ik er gauw weer mee :sweat_smile:

Edit: na mijn post weer 3 nieuwe. Heb er nu 15 in een uur gehad, dit is toch niet leuk meer? Wil ook niet mijn e-mailsettings uitzetten want dan mis ik straks wel een echt bericht…

De spam schiet omhoog als je er iets nieuws op zet. Moet zeggen dat het bij mij de laatste tijd wel mee valt. Mijn laatste was in januari. Heb wel elke dag verkopen. Ik weet niet hoe ze het doen, maar als je een nieuwe shop hebt of er wat nieuws op zet dan weten ze het.

Maar 15 in een uur is wel next level

1 like

Mijn shop heb ik al een jaar of 2, maar al heel lang dus niets meer opgezet. En wel meteen even 6 listings er op gezet, dus ik hoop dat het dan straks weer een beetje rustiger wordt qua spam :rofl:

Bizar ja, terwijl ik nog bezig was met een listing bleven die berichtjes ook maar komen in een pop-up. Maar goed dan ga ik er vanuit dat het op een gegeven moment wel stopt als ik niks nieuws upload!

1 like

Ja heel gek, ik heb er zelf gelukkig geen last van maar ik lees wel van veel mensen die er wel last van hebben idd.

1 like