Europese verkiezingen 2024

Ik ga weer op Kim #4 GL stemmen! Leuk om steeds op insta te zien wat ze doet en bereikt :ballot_box_with_check:

Voor het eerst niet op een stembureau werken, onwennig! Lukte echt niet met werk. Heel veel succes wie dat wel gaat doen! :clap::clap:

11 likes

Alleen Ines gaat nooit het Europees parlement in toch, of vind je dat niet erg?

2 likes

Zometeen stembureaulid zijn, ik ben benieuwd. De e-learningmodule was veelomvattend, benieuwd hoeveel soevereinen of mensen met een volgemachte kiezerspas zonder identificatie ik aan de tafel krijg.
Wel leuk: ik mag op mijn oude basisschooltje werken, daar ben ik bijna 20 jaar niet meer binnen geweest.

Ik vergat bijna dat ik zelf ook nog moet stemmen, wel nog snel mijn paarse nagellak verwijderd. :sweat_smile:

13 likes

Wat leuk! Hoop dat het soepel gaat daar :slight_smile: succes!!

3 likes

yes, ik heb ook op kim gestemd

1 like

Ik heb zo getwijfeld maar ben toch voor een brabantse vrouw van de pvdd gegaan

6 likes

Ik heb op deze dame gestemd. Nummer vier op de lijst

@Leuk123 ik ben ook blij dat zij Ai aan banden wilt leggen. Want ik vind die ontwikkeling zorgwekkend

6 likes

Even dubbel post. GroenLinks heeft mijn stem ondanks de lelijke posters

Zag ze voor het eerst in een bushokje. Ik schrok mij rot. Normaal heeft GroenLinks (niet pvda) een van de betere posterontwerpen

6 likes

Toch maar voor stemmen op Rotterdam Centraal gegaan vanwege het ijsje :sweat_smile:

Wilde eigenlijk D66 stemmen maar vanwege hun samenwerking met de VVD in Europees parlement toch maar voor GroenLinks gegaan.

19 likes

Mijn eerste deel van de dag zit er op, 2 mensen moeten teleurstellen (stemmen in ean andere gemeente en eem volmachtstem verkeerk ingevuld), verder vallen de situaties me mee. Leuke collega’s-voor-een-dag en een relatief goede opkomst.

7 likes

Zojuist op Kim van Sparrentak gestemd.

Ik blijf het toch altijd een bijzondere dag vinden als ik mag stemmen.

6 likes

Ik ook. Ga ook heel goed op dit soort nieuwsberichten. Heel benieuwd wat de hoge opkomst gaat betekenen.

19 likes

“Ik ben altijd al politiek bewust geweest. Op de lagere school zei ik al tegen de meester dat ze iedereen hetzelfde mochten geven. Dan is er geen armoede meer. Zo denk ik er nog steeds over.” :heart:

1 like

Queen!!!

2 likes

Ik heb echt nog goede hoop voor de exitpoll, hopelijk is het positief en niet zo dramatisch als vorige keer

Edit:

Ja niet echt om blij om te zijn maar ook niet echt diep ongelukkig

7 likes

Exit poll says no

1 like

Nou het ziet er dramatisch uit, welke debielen gaat de pvv sturen

2 likes

Maar heel eerlijk, Forum uitgewist. 1 down, more to go.

17 likes

Fvd in ieder geval 0. Maar die kiezers zijn ook sowieso naar de PVV gegaan.

3 likes

Wat saai die tweede exitpoll :laughing: