Ex on the Beach Double Dutch

Ja!! Thanks, mijn Google skills zijn duidelijk niet zo goed :sob:

1 like

Is zij dat?? Heb er wel over gehoord toen maar die afleveringen van first dates niet gezien. Die wil wel heel graag

OK ik praat hier tegen mezelf maar ik zit met m’n bek vol tanden te kijken momenteel. Types zoals Brody en Elias moet je toch geen podium geven? Wat een walgelijke agressie zit daarin, zo verzekerd van hun eigen gelijk en superioriteit
Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat dat fake/voor de show is

15 likes

Sooo ik wordt echt boos om het gedrag van die Elias Brody!! Testosteron haantjes gedrag, alsof ze meer zijn dan de vrouwen daar. (en in het algemeen) Bah. :nauseated_face:

2 likes

Noemen ze t double dutch en dan stoppen ze er Belgen in :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Ik werd zoooooo kwaad van het gedrag van vooral Brody??? Waarom greep niemand in toen hij zo tegenover Lena stond? Ik snap dat dit goede tv is, maar zo’n jongen moet je als productie toch gelijk op t eerste vliegtuig naar huis zetten? Wat een walgelijke gast

2 likes

Bij de Engelse variant werden ook af en toe mensen naar huis gestuurd vanwege agressief gedrag, en ik meen me te herinneren in 1 van de vorige Nederlandse seizoenen ook, een meisje die er maar 4 uur was ofzo?
Of grijp op z’n minst in als crew/beveiliging, ik zat me echt op te vreten vanaf de bank. Als volgende week zo heftig is als ze nu deden beloven ga ik niet meer kijken

1 like

Heb net aflevering 2 teruggekeken en die beelden voor volgende week…
Ik schrik daar eigenlijk best wel van dat dat gewoon wordt toegestaan. Elkaar slaan, vechten? Heftig hoor

Wow Brody spooort echt niet, zo agressief inderdaad, goed dat Robin er niet op inging

Ik erger me er altijd aan dat ze zeggen: viktor is op Brody maar Brody was op Lena
Zo kinderlijk dat “was op”

4 likes

Ja de agressie mag echt wel een (paar) tikkeltje(s) minder!

Ik heb me wel kapot gelachen toen Angelica weer op kwam draven. Ik voorspel dat we haar binnenkort ook nog te zien krijgen in temptation island. Ik vind trouwens dat Diaz zijn vieze sikje er af moet scheren.

4 likes

Ik heb het net teruggekeken en schrok ook best wel. Ik hou van dom leedvermaak bij zulke programma’s, maar die Elias en Brody waren gewoon super agressief?
Vooral die Brody, gatverdamme man. Ook steeds dat ‘ik ben de oudste!’ Haha alsof hij in groep 8 zit en de rest in groep 7, doe normaal. En gedraag je dan tenminste volwassen als je dat steeds blijft roepen.

12 likes

Net beide afleveringen herbekeken.
Maar wat een types toch, waar vind je deze mensen? Ik denk wel dat het redelijk wordt aangedikt om nog interessanter te lijken/ meer drama te veroorzaken.
Wel direct heel agressief worden, eigenlijk niet ok maar dat werkt nu eenmaal goed voor op tv
en al zeker in de spoilers voor volgende week.
Verder doet die Brody mij denken aan een ‘gestereotypeerde jongere uit Engeland’, zo iemand die zo uit Jersey Shore zou komen ofzo

3 likes

Die Brody gaat er echt over. Ik snap dat je sensatie in je programma wilt, maar zo’n seksistische en agressieve gek zou ik direct uit mijn programma flikkeren. En ik snap niet dat hij zogezegd iedereen zou kunnen krijgen die hij wil, want knap is hij niet en zijn karakter maakt het niet beter.
Dit jaar erger ik mij meer aan die karikaturen dan dat ik geentertaind ben.

7 likes

Haha, ik keek deze video en het is toch prachtig hoe zij hun eigen leugens meteen onderuit halen. Diaz en Brody beweerden in de introductiefilmpjes het zogenaamd allebei met een chick inclusief moeder te hebben gedaan, maar in dit filmpje zegt Diaz nooit een trio gehad te hebben en blijkt Brody nog nooit seks te hebben gehad met iemand van 15 jaar ouder… Juist, jongens. Droom lekker verder.

8 likes

Echt vreselijk die Brody, gatver wat een griezel.

1 like

Ik had verwacht dat het hele topic vol zou staan over de aflevering van gisteren. Was weer heftig vond ik.
Sowieso hoe dominant die mannen doen over de vrouwen enzo… :expressionless: Snap dat echt niet.

1 like

Ik vond de aflevering van gister juist wel meevallen als je vorige week het vooruitzicht zag! Wel wat drama maar had meer verwacht haha, Lena is wel echt psycho, holy shit.

Ja echt vreselijk. Wilde vanochtend iets posten maar wist niet wat ik er allemaal over wou zeggen :stuck_out_tongue:
Ik vind het echt heel naar hoe agressief en bezitterig die mannen doen (Vooral Diaz en Brody maar Elias dus ook eerder) en pff over die nieuwe jongen. Ze voelen zich dan ook duidelijk bedreigd ofzo dus dan gaan ze maar zeggen dat ze hem een pussy vinden? :’) Vond het echt niet kunnen hoe Diaz hem sloeg.
Snapte ook niet dat Viktor daarna nog zou rustig kon praten met Diaz, ik zou echt helemaal klaar met hem zijn denk ik. Ohja en Brody op die date met dat nieuwe meisje, Renske, vond ik echt goor haha. Opeens die zoen zo.

2 likes

Ik heb de aflevering precies zo ervaren. Ook dat stukje van Viktor dat ze moest huilen en die gast maar knikken toen ze zei dat het haar schuld was. Ik werd toen echt boos. :rage: Hij was sowieso alleen maar met zichzelf bezig en geen moment met haar verwonding ofzo.

4 likes

Ja Renan is ook wel smooth haha maar hij doet er in ieder geval niemand kwaad mee. Ik word echt naar van dat extreem bezitterig gedoe van die andere jongens, wie denk je wel niet dat je bent? De vooruitblik met die ketting ook weer oooh de arrogantie. Hoe worden die mensen zo?
Ik vind Viktor echt een schat en sneu dat ze zich zo voelde. Ik moest erg lachen om Stacy haha subtiel is het niet maar denk wel dat ze zegt wat iedereen denkt

1 like