Ex on the Beach Double Dutch

Lol die laatste ruzie, ik kon niet eens meer bijhouden wie nu met wie ging vechten

3 likes

Per ongeluk poepen tijdens de seks?

Ja weet ik veel, misschien dat er perongeluk wat uit kwam, denk/hoop niet dat ze d’r hele darminhoud in Harrie’s bed heeft geleegd :woman_shrugging:

1 like

Kan je ze op Videoland allemaal bekijken?

Ja behalve seizoen 1

Oh thanks !

Megan is trouwens echt verliefd op Luca toch. Ze zegt 10 keer “het boeit me niets” maar dan boeit het haar toch.

1 like

Ja dat was vorig seizoen toch ook zo met Joey

1 like

Vorig seizoen helaas niet gezien …

Meghan is in elk reality tv seizoen waar ze tot nu toe aan heeft meegedaan verliefd op de eerste man die haar aandacht geeft

10 likes

Ja ze maken ook nog hele tijd tiktoks samen op Luca’s account :sob:

1 like

Vind het best zielig voor haar. Je merkt heel hard dat ze een houvast zoekt, maar helaas profiteren de mannen alleen van haar…

" Naomi: “Ik was gevraagd om mee te doen aan Good Luck Guys – wat overigens niet meer is doorgegaan – dus ging ik wat afleveringen kijken. Quentin was daarin ook te zien. Later zag ik op Instagram een meme en moest ik aan hem denken, waarna ik hem erin tagde. Quentin is toen in mijn DM geslided en we raakten aan de praat. Hij heeft echt moeite moeten doen, want ik ben niet makkelijk. Ik krijg wel vaker DM’s van mannen. Uiteindelijk zijn we samen een drankje gaan doen in Rotterdam en kwamen we erachter dat we allebei van bitterballen houden, haha. Wij matchen zo goed, dat had ik echt niet verwacht.”

Ze houden allebei van bitterballen, ja dat zegt alles

8 likes

Aflevering 9 Lie zit gewoon voor de vierde keer in ex on the beach, je zou denken dat je daar ooit wel genoeg van hebt gehad. Ik vind haar ook altijd zo verschrikkelijk saai

3 likes

Nu je het zegt! Dat is wel veel als je bedenkt dat er ‘maar’ 10 seizoenen zijn geweest haha

1 like

Ja en ze ziet er elk seizoen ook echt weer heel anders uit vind ik :sweat_smile:

Nu realiseer ik me wel dat Harrie, Elodie en Elias ook wel al drie keer hebben deelgenomen. Ik snap van Elodie en Quinten trouwens echt niet dat je na je 30e hier nog zin in hebt. Ik vond Quinten met Michelle ook zo smerig. Zij is 22 en hij is 33 ofzo? :face_vomiting:

1 like

Die exen die ze op het laatst lieten komen was ook echt voor niks. Wat een saai seizoen. Maar ben wel blij dat er dit jaar geen heftige vechtpartijen waren.

Van sommige mensen kwam ik er net pas achter; oja jullie zijn er ook nog :joy:

3 likes

en echt élke aflevering* was echt pre-cies hetzelfde, je kan het verloop uittekenen elke keer.

zou die voiceover ook alles 20keer hebben ingesproken of zullen ze het gewoon telkens hebben herhaald . “ze hebben weer vreselijk hun best gedaan om wakker te worden met een enooooorme kater”

*lees: seizoen

1 like

En er is er maar 1 iemand hier met de touwtjes in handen, de Genadeloze Tablet of Terror MUAHAHAH :japanese_ogre: :japanese_ogre: :japanese_ogre:

En dan hoor je weer dat kutgeluid doet tablet na UH UH UH :alarm_clock: :alarm_clock:

19 likes