Ex on the Beach Double Dutch

Wat een sukkeltjes allemaal in die villa

Serieus wat is dit !!

5 likes

Z’n hockeybitje???

4 likes

Tis echt vreselijk. Hij is ook veel te bewust van zijn tanden wanneer hij praat. Wat een horror

1 like

Maar ff serieus, die Nick is toch niet helemaal 100%? Hij komt echt zwakbegaafd over. Geloof ook niet helemaal dat hij half Eindhoven heeft gehad. :rofl:

13 likes

Volgens mij was dat ook wat die getatoeëerde Limburgse vrouw probeerde te zeggen ja. Echt zwakzinnig en niet gewoon dom zoals de rest.

4 likes

Ja sowieso, ook die blonde meid die hem eerst wel knap vond en toen na minder dan 24 uur zei dat hij ‘sowieso afgeschreven was’ zonder verdere reden.

4 likes

Hij praat ook niet echt of zo? Hij zegt alleen maar gemaakte/geoefende zinnen lijkt wel. Sowieso al die slechte openingszinnen natuurlijk, maar de rest lijkt ook wel soort van ingestudeerd.

7 likes

Omg ja die date in een ijssalon. De ene na de andere slechte zin kwam er uit :sob::sob:

1 like

Wat ik mij afvraag: als ze iemand wegsturen, wat wordt er dan gedaan met de exen van die persoon? Worden die afgezegd dan?

1 like

Ik probeer dit programma te kijken maar het geluid als ze praten is zo zacht en dan zijn die tussenstukjes en de achtergrondmuziek zĂł hard. Meer mensen hier last van?

3 likes

Ik kijk het altijd met ondertiteling want sommige mensen versta ik sws slecht :sweat_smile:

5 likes

Oooo ja slim idee haha!

4 likes

Die nieuwe tweeling is wel knap hoor

2 likes