Ex on the Beach Double Dutch

Dan had die ex van haar uit tempa toch gelijk dat ze “koekeroend” was en de “kaas uit haar oren liep” hahahaha

Edit: lol dit zeiden al meerdere :joy:

Omdat die arme meid haar validatie uit seks haalt. Echt sneu om te zien.

2 likes

Ik denk ook steeds: neee Shirley niet zo doen! Je kan veel beter krijgen. Volgens mij is zij zooooo lief.

2 likes

Mijn vriend zei gisteren: Megan is het rondst van alle koeken die daar rondlopen.

Hahaha vooral die opmerking “ZELFS Megan ziet dit”, auwtsj

2 likes

Deze meid

1 like

Ik kijk dit normaal nooit maar ik zag Ayleen en ze levert weer 100%. Ik kan haar zelfs het gebruik van het woord ‘disrespect’ bijna vergeven

8 likes

Die Dusty praat zo veel, maar zegt echt niks :sob::sob: Hij vind zichzelf ook zo intelligent, maar ik vind hem echt oliedom haha

Echt weer zo’n Andrew Tate aanbidder

6 likes

Dat Engels van Maikel? Hij zei gewoon “Can you self bepeel?” en ik dacht dat hij die meme nadeed maar volgens mij meende hij dit :sob:

8 likes

Zelfs Stevie werd er ongemakkelijk van.

Gadver wat is Luca een zielig mannetje. Dat al die meiden er ook in trappen.

1 like

Kan iemand Yara een keer de aandacht geven die ze zo enorm graag wil aub :nauseated_face:

3 likes

Ik moet zo lachen om die Maikel, echt wat een droogkloot. Vond hem ook grappig bij eating with my ex. Maar die Luca is gevaarlijk en heeft ontzettend narcistische trekken.

Oh ja hoe zij het ging opnemen voor Luca sloeg nergens op

Ja en daarvoor met Romy ook al? Echt zo’n onzeker type dat er bij wil horen en dan maar zulke domme acties uithaalt

2 likes

Yara is echt zo’n kleine trieste meid, maarja ze is ook pas 20. Maar ze gaat idd heel goed op aandacht en doen alsof ze de baas is, beter is dan anderen, mensen via haar dingen moeten regelen. Echt wie ben jij?

Snap wel dat Ayleen haar aanviel in een eerdere aflevering, echt een enorm schijtwijf is dat.

6 likes

haha oh jee is Elodie ook weer terug

Had zij niet ooit in iemands koffer geplast?

3 likes

En bij Harrie in bed gepoept

3 likes

Huuh in een seizoen???

2 likes

ik heb dit gelijk gegoogled als hyena die ik ben maar dit was dus per ongeluk tijdens de seks gebeurd dus niet een of andere smerige actie zoals het plassen in de koffer

1 like