Ik ben dit seizoen afgehaakt, maar ik zie net een snippet van de reünie op Instagram en Shaniqua’s ouders zijn ongeveer even oud als Quentin? Haar moeder 36 en haar vader even oud??? Wtf
Mooiste vond ik dat Henk zei dat Quentin haar vader had kunnen zijn en vervolgens kwam dit later ter sprake.
Ik schrok hier ook van ja, haar ouders waren 15 en 17 toen ze haar kregen en haar vader is idd even oud als Quinten ![]()
![]()
Ik zit nog maar 5 min in de eerste aflevering en de vieze praatjes/slechte zinnen vliegen je alweer om de oren. Wat vreselijk ![]()
Smaakt het al naar meer? ![]()
![]()
Ohh is er een nieuw seizoen?? EOTB is altijd mijn guilty pleasure, haha.
Ja waar is het te zien? Videoland?![]()
Ik zie net vanaf vandaag op Videoland!
Ik moet trouwens wel lachen om die quotes van de eerste deelnemers. Zo fout ![]()
Charlotte (22)
“Eigenlijk verleid ik nooit mannen, ze komen altijd wel naar mij toe.”
Nick (27)
“In het dagelijks leven ben ik stukadoor en in het weekend vul ik andere gaatjes.”
Damy (26)
"In het weekend ben ik best wel een player. Als ik op stap ga, dan is wel het doel om een meisje mee naar huis te nemen. "
Destiny (25)
“Ik ben hier voornamelijk voor drama, maar ik denk dat lust hier zeker niet kan ontbreken bij Ex On The Beach, dus dat gaan we ook niet uit de weg.”
Henk (26)
“Ik hoef een man of vrouw alleen maar aankijken en dan gaat de broek vanzelf uit.”
Jennifer (24)
“Ik ben op zich wel intelligent, maar ik heb gewoon niet veel algemene kennis.”
Kelsey (21)
“Mijn ex zegt dat ik gestoord ben, maar ik noem het gewoon gezonde jaloezie."
Levinio (24)
“Ik kan een vrouw laten komen, dat is me tot nu toe altijd gelukt.”
Haha ja dit. Drama ![]()
Die Nick heeft toch ook slechte (openings)zinnen. Vreselijk.
En Kelsey klinkt echt toxic. Dat als ze je leuk vind of vond dat ze je dan blijft stalken, erg jaloers is, enz. Niet best.
Ik ging echt stuk om die tattoo van Nick op zijn bil “jou naam”
Daar zet je niet zo makkelijk nog een w tussen
Die tanden van Nick what the hellll
Levinio (24)
“Ik kan een vrouw laten komen, dat is me tot nu toe altijd gelukt.”
Ik geloof hier geen reet van, vond hem niet bepaald overkomen alsof het plezier van de vrouw hem überhaupt interesseert
Misschien bedoeld ie dat hij een vrouw naar zijn huis kan laten komen.
Ja wat the hell. Gaat/ging de hele aflevering alleen maar over seks. In de lift, meteen bij aankomst in de villa, s avonds/s nachts 2x, nog even pijpen voordat ze naar het strand moet… Wtf man
Of al die vrouwen faken zodat ze sneller klaar zijn met hem.
Oké, ik heb de eerste aflevering gezien en ik vind het toch altijd weer bijzonder hoe stellig ze allemaal zeggen er voor de lust te komen en absoluut niet voor de liefde, maar ondertussen wel direct mega claimerig doen als degene met wie ze net seks hebben gehad of een gesprek ofzo met iemand anders praat.
Wel zin in alle drama dit seizoen. Henk is ook echt een icoon, ben benieuwd hoe hij zich gaat misdragen.
Die Nick klinkt als Yordi Nogmaals. Wat een simpele
Het lijkt er wel op dat levinio Charlotte gaat wegsturen toch?
Als dat zo is het wel echt gênant vind ik, echt gebruikt als een soort wegwerpproduct.
Oh nicky toch ![]()