Ex on the Beach Double Dutch

Ayleen is zwanger en gaat samenwonen, ben benieuwd of ze een relatie had tijdens de opnames omdat ze zo braaf was.

4 likes

Ja Jezus wat saai dat zij als laatste kwam. Zij moet inmiddels toch ook echt te oud zijn om hier aan mee te doen?

Hoop dat ze volgende keer gewoon nieuwe mensen doen. Of Harry van het Kamp als uitzondering, die is altijd goed. Maar ben al die andere mensen nu wel zat.

3 likes

Lie heeft nu een relatie met Gers Pardoel las ik :smiling_face_with_tear:

1 like

Van mij mag Mezdi wel nog een keer meedoen en Harrie weer op zijn plek zetten :no_mouth:

6 likes

Ik vond het zo een saaie reunie heel veel mensen kwamen niet aan het woord.

1 like

Ja tering saai

o ik ben helemaal vergeten dat er een reĂŒnie was, dus niet het kijken waard? :no_mouth:

Nee
De highlights zijn, ayleen en maikel gaan samenwonen en krijgen een kind
Elodie en Joey zijn samen naar de sauna gegaan
Yara Nour en Dusty gaan samen content maken maar alleen oraal want Dusty wil niks te maken hebben met de piemel van YN
Megan was wel een beetje verliefd op Luca maar dat is niet wederzijds en alles wat Luca doet en zegt tijdens EOTB is fake
Lesley en Ivory zijn weer uit elkaar want Ivory heeft afgesproken met de meid waar hij vorige keer mee is vreemdgegaan en Lesley gaf hem een Xenos panterprint tas met zijn spullen ipv ze te verbranden
De rest is niet echt aan het woord gekomen

4 likes

oke maar ??? wat ?? ayleen zei dat de vader van haar kind een onbekende was :joy: dus sowieso bedankt voor deze recap want ik was vet nieuwsgierig wie dan de vader was

1 like

Nou ja ze keek hem wel aan in de reĂŒnie en ze zei we gaan samenwonen en ik ben in verwachting dus ik mag hopen dat het van dezelfde is

ja denk dat het wel klopt hoor! ze had gezegd dat de vader van haar kind een ex was die nu geen ex meer was maar wel een ‘onbekende’ was, misschien dat ze het niet ‘mocht’ zeggen omdat ze bij de reĂŒnie dan naar buiten zou brengen dat het toch gewoon maikel was

Dit inderdaad. Vind Dusty echt om te kotsen met zijn zogenaamde taboe doorbreken.

5 likes

Ja ik vind het ook triest, en dan dat hoofd van Dusty als hij zich een soort van probeert te verdedigen dat dit toch ‘anders’ is dan ‘gewoon’ anale seks? Echt naar en sneu

2 likes

@Crusti_Croc Ja wil net hetzelfde typen over dat taboe doorbreken als hierboven nu al gezegd wordt. Vind het sneu voor haar want zij wordt eigenlijk gewoon gebruikt zodat Dusty kan doen alsof hij lekker inclusief is en een ‘taboe’ doorbreekt maar wat we op tv zien is letterlijk een vrouw die toevallig transgender is die een man pijpt - nou bijzonder zeg!!! Wat is Dusty toch een topper!

3 likes

Wat is er in hemelsnaam met Elodie gebeurt. Ze leek wel op Louisa Janssen

7 likes

Meest gĂȘnante blijft dat hij van iedereen applaus kreeg nadat hij zich door haar liet pijpen

3 likes

Maikel is niet de vader van het kindje van Ayleen (gelukkig). Ze zegt dat hij niet bekend is van ex on the beach en die Maikel zat er natuurlijk wel in. Ik denk dat ze dan ook wel naast elkaar zaten.

2 likes

Ja en Meghan doet het nu met lil kleine? Of heb ik dat verkeerd begrepen haha

Klopt haha

Volgens mij is die ex/weer haar partner helemaal niet bekend ergens van. Nu snap ik ook waarom ze laatst ergens zei dat ze er na dit seizoen helemaal klaar mee was haha.

3 likes