Ex on the Beach Double Dutch

Maar dat Renan Lena het water in duwde? Wat een ass.

En die Stacy is ook echt een sneue heks.

1 like

Vond het ook totaal verkeerd dat Viktor de schuld van die ruzie op haar nam. Diaz reageerde zo extreem op Renan, totaal niet ok
Verder was de aflevering weer gewoon een typische eotbdd aflevering haha
alleen dat gevecht op het einde (alhoewel is dit ook wel eotbdd :stuck_out_tongue_winking_eye: )

Ook wordt nog maar eens duidelijk wat drank met mensen doet, je ziet duidelijk hoe agressief ze worden als ze ‘te veel’ gedronken hebben

Dat bezitterige is verder ook totaal niet nodig, volgens mij doen ze dit alleen maar omdat ze eigenlijk bang zijn van de andere jongens. Maar eignelijk komt dit totaal onrespectvol over naar de vrouwen!

1 like

Ja dit was totaal niet nodig en ik begrijp wel dat ze daarvoor kwaad was, zou hier ook niet van gediend zijn. Ok dat je dit nog doet als je daar gewoon in bikini ofzo loopt. Maar niet als je ‘netjes’ aangekleed bent

Ik vond dat nog best onschuldig eigenlijk. Tuurlijk is het niet grappig en je mag er best van zeggen maar dat deed Lena gelukkig ook wel en hij flipte niet als reactie er op. Ik vind dat niet in verhouding tot de acties van de rest van die “mannen” daar.
Wellicht dat ik Renan in het echt idd ook een lul had gevonden, maar m’n referentiekader raakt helemaal in de war als ik dit kijk :thinking:

6 likes

Echt van dat domme gedrag!

Ik vind Brody ook echt zo’n gek type haha met z’n Brody Bad :joy:

3 likes

Haha ja in vergelijking met Brody of Elias is het best onschuldig, maar kweenie, ik was eerst helemaal pro Renan en toen deed hij dat en was ik helemaal teleurgesteld in hem hahaha.

Holy shit wat een aflevering. Vraag me af hoever ze Brody laten gaan tot hij er uit wordt geschopt? Dit kan toch eigenlijk niet meer.

Nieuwe ex

Ben benieuwd wanneer Mezdi van Temptation Island er in komt en al helemaal hoe hij zich zal gedragen tussen deze debielen. Ik vind hem persoonlijk ook niet helemaal oke, maar het lijkt alsof hij toch iets meer herseninhoud heeft dan de huidige deelnemers.

1 like

Ik heb ondertiteling nodig voor Brody man man man

Spoiler ex

Wacht wat?? Hoe weet je dat hij er in komt haha
Ik wil dit helemaal niet

4 likes

Ja echt he, niet normaal. Zou bijna klagen bij MTV dat al die alfamannetjes zo’n podium krijgen maarja ze hebben er natuurlijk wel op gecast.

Ik vind dat nieuwe meisje heel erg op Ivanka Trump lijken haha

1 like
Nieuwe ex

https://www.glamour.nl/nieuws/celebs/a25314253/temptation-kandidaat-mezdi-ex-on-the-beach-double-dutch/

Hij is dus gespot op het vliegveld van Curacao en met andere EOTB gangers. Schijnbaar komt ook Yasmine terug.

2 likes

Nou hij past ook helemaal in het plaatje van de agressieve loco man. :joy:

Net de eerste drie afleveringen gezien, wauw het is wel een ander kaliber dan vorig jaar. Had het idee dat het veel meer seks zou zijn maar dat valt tegen. :speak_no_evil:

Hahaha vorig seizoen met Quentin en Channa, gewoon keiharde seks terwijl er iemand naast ze lag in hetzelfde bed. Dat was wel echt het toppunt.

5 likes

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen. Maar ik mis Jordan dit seizoen.

20 likes

Ik ga echt stuk om die aankondigingen voor de reclames de hele tijd. Te droge interpretaties van wat later in de aflevering komt.
‘Zal Diaz denken dat het haar van Renan in de fik staat?’
‘Zal Brody een tolk nodig hebben?’
‘Zal Elias vanaf nu boeken gaan lezen?’
‘Zal Lena de nieuwe haarstylist van Stacy worden?’

9 likes

Hahahaha Jordaaaaaan, zou hem wel doen. Lekker fout.

Ik vond vorig seizoen een stuk leuker. Het lijkt wel alsof ze er dit seizoen alleen maar kortsluiting hebben en elkaar alleen maar lopen op te jutten om geweld te gebruiken.

Haha volgens mij wel! Renan is ook haar ex toch? Brody zal wel weer helemaal door het lint gaan.

Ja haha vreselijk. Waarschijnlijk doen ze dat wel voor extra drama, zodat er geruzie komt over de kamerindeling enzo.

1 like

ik ben nog bij het begin van de aflevering (dat ie met koffers gooit) en ik vind hem zooooo dom dat ik eigenlij niet verder wil kijken. ik erger me er ook aan dat hij ALLES wat ie zegt herhaalt “ik ben gek, gek, gek, gek”
alsof hij de nadruk wil leggen op dat woord, maar het komt heel dom over

2 likes

Ik vind het bijna niet leuk meer om te kijken door die agressiviteit :pensive:

2 likes