Ja waarom is jordan er niet bij eigenlijk? Op basis waarvan hebben ze deze mensen gekozen die meedoen?
Jordan heeft sinds hij meedeed bij eotb een relatie met Bo
Oh vandaar onverwachts
Waarom vindt niemand Roy leuk ik vind hem echt te lief. Hetzelfde geldt voor Renan trouwens.
Ik vind Renan ook een van de leukste maar in het vorige seizoen was hij zoân eikel bij dat blonde meisje dus ben nu voor altijd afgeknapt.
Ik vind Renan heel lekker, maar dat Engels de hele tijd vind ik echt niks, komt zo gemaakt over.
Roy is ook wel lief, maar ik kan niet omgaan met zulke ongemakkelijke mensen, kan er amper naar kijken. Vind het wel leuk dat Roy en Joshua buddies zijn.
Ik vind Roy leuk maar Renan vind ik vreselijk
Zit nu in aflevering 8 en WAAROM IS ELODIE ZO DOM
Ik vind Renan echt lelijk van binnen, waardoor ik hem van buiten ook steeds lelijker begin te vinden. Hij denkt echt dat hij het mannetje is.
Er zitten ook een paar mensen die ik telkens vergeet.
BĂŒlent bijvoorbeeld? Die zie je echt nooit.
Ja klopt, Rowan was eerst ook even een tijdje verdwenen!
En Jaimy en Joshua zie je ook vrij weinig van.
De geruchten gaan trouwens dat Meghan en Renske (ex Harrie) ook nog moeten komen.
Het verbaast me echt dat Joshua nog niks heeft gedaan ook, maar volgens mij is hij elke avond gewoon veel te lam
Heb ook het gevoel dat het joshua een beetje te krankzinnig is ofzo?
Hoe bedoel je? Ik vind 'm wel rustig ogen haha
Ja dat bedoel ik juist, dat alle mensen daar en hoe het eraan toegaat, dat dat voor hem eigenlijk gewoon een beetje TE is allemaal. Hij lijkt iets minder crazy dan de rest en idd wat rustiger
Ohhhh zo, ik las je zin verkeerd pardon! Ja denk ik ook wel. Denk dat dat ook wel geldt voor die BĂŒlent en ook voor Roy.
Oooh dat maakt niet uit
Precies, die lijken ook wat normaler en rustiger te zijn. Alhoewel roy nog wel geniet van wat drrrrama hier en daar, en da houden die anderen zich dan ook een beetje afzijdig!
Ik âkenâ Wayne, en echt brrr snap niet wat mensen in hem zien. 10 jaar geleden was hij nog een beetje okĂ©.
Ik vind hem wel schattig eigenlijk