Ja klopt, Rowan was eerst ook even een tijdje verdwenen!
En Jaimy en Joshua zie je ook vrij weinig van.
De geruchten gaan trouwens dat Meghan en Renske (ex Harrie) ook nog moeten komen.
Het verbaast me echt dat Joshua nog niks heeft gedaan ook, maar volgens mij is hij elke avond gewoon veel te lam
Heb ook het gevoel dat het joshua een beetje te krankzinnig is ofzo?
Hoe bedoel je? Ik vind 'm wel rustig ogen haha
Ja dat bedoel ik juist, dat alle mensen daar en hoe het eraan toegaat, dat dat voor hem eigenlijk gewoon een beetje TE is allemaal. Hij lijkt iets minder crazy dan de rest en idd wat rustiger
Ohhhh zo, ik las je zin verkeerd pardon! Ja denk ik ook wel. Denk dat dat ook wel geldt voor die Bülent en ook voor Roy.
Oooh dat maakt niet uit 

Precies, die lijken ook wat normaler en rustiger te zijn. Alhoewel roy nog wel geniet van wat drrrrama hier en daar, en da houden die anderen zich dan ook een beetje afzijdig!
Ik ākenā Wayne, en echt brrr snap niet wat mensen in hem zien. 10 jaar geleden was hij nog een beetje okĆ©.
Ik vind hem wel schattig eigenlijk
Andrea is wel veel veranderd sinds zijn deelname aan Temptation Island.

Wooooow
Dat kan echt niet wtf
Hahaha ja wow zieke escalatie
Wauw wat gebeurt daar allemaal???
Ik erger me ook weer intens aan Harrie. Hij zat gewoon te lachen terwijl ze dat deed en hield haar niet tegen, maar komt nu wel met zān praatjes?
Ik ging wel echt stuk toen het ook nog eens de verkeerde koffer bleek hahaha. Kan toch niet
Ik vind het eigenlijk vet grappig dat die meiden zo tering vals naar elkaar zijn en vechten maar als er iemand in een koffer plast dan wordt er gedaan alsof er een moord gepleegd is
Het is natuurlijk wel goor, maar jeeezus.
Ik riep nog naar mijn vriend, dalijk is het de verkeerde koffer 
Met zān āik ben de meest eerlijke van de hele villaā.