Ex on the Beach Double Dutch

Volgens mij zijn die dure merken wat die mensen dragen gewoon nep hoor. Instagram staat er tegenwoordig vol mee. Die michael van der plas maakt op instagram ook gewoon reclame voor die accounts. Ik rapporteer ze vaak :grin: ben daar echt op tegen

1 like

Hij heeft een eigen barbershop waar het echt fucking druk is, mijn vriend wilde er een afspraak maken en kon pas 3,5 maand later.

1 like

Maar dat zal misschien ook wel te maken hebben met zn bekendheid NA eotb

Ja ook, maar ook daarvoor was het al druk.

Ahhh dat wist ik niet! Wel cool.

Eventuele spoiler voor de aankomende aflevering

Zag net op fb een filmpje waarin Jamecia erachter komt dat Elodie in haar koffer heeft gepist?!?! :joy::joy: Komt in de eerstvolgende aflevering denk ik

2 likes

Ja inderdaad, echt ranzig. Maar wel +1 voor de drama die er dus aan komt

2 likes

Als je het Brody loco seizoen hebt gezien, dan gaat niks je meer laten stoppen.

4 likes

Nooit. Ik baal gewoon écht dat ik helemaal bij ben. Eotb binge watchen was echt geweldig. Love alle drama. Hoe gekker hoe beter. Zin in woensdag :joy:

4 likes

Same

Ik wou dat dit Allstars seizoen gewoon 52 weken duurde. Dat ze letterlijk iedereen weer terug vragen. Jordan. Bastiano. Hoppa, allemaal.

15 likes

Nouuuuu

Hij werd echt heel raar woedend als ie geen seks kreeg en dat geschreeuw over dat hij de baas was enzo, toen recht in Jamicias gezicht, vond dat enger dan plas in een koffer.

2 likes

Ja Jordan en Robin :heart_eyes:. En Brody en Mezdi voor nog meer drama.

1 like

Ja Shirley is er natuurlijk wel nu dus wie weet komt Robin

1 like

er is een lijst gelekt met mensen die meedoen en Robin staat daar niet op, ben er bang voor! Love Robin.

1 like

Zo’n man zonder zelfvertrouwen die heel ongemakkelijk is, niet echt goed ligt bij de vrouwen en zo’n net niet lekkere timing heeft. is altijd verliefd op een meisje, wordt vrienden met haar en is dan verbolgen als zij met een soepelere man iets krijgt.

Het beta moment der beta momenten was toen Roy iedereen op Dat blondje liet stemmen als queen van de villa, omdat hij al bedacht had dat ie dan seks kon hebben, maar dat zij dat niet eens wist en voor iemand anders koos.

Dat.

9 likes

Oeh ik wil de lijst!!!

Volgens mij komt alleen Megan nog!

In een artikel van cosmopolitan staan Brody en Robin er wel bij. Maar ik heb geen idee hoe lang het nog duurt allemaal…

Ik ben nu alles aan het bingen en heb de tijd van m’n leven.

5 likes

Oh ik hoop het!