En lachgas gebruikt in de auto waardoor ze nu al twee keer een ongeluk heeft gehad…
Nou inderdaad, ik ben echt niet van geweld maar Elodie had ik echt vermoord. Echt zo denigrerend om in zo’n actie uit te halen… net zoals iemand in zn gezicht spugen. Kan echt zo kwaad hierom worden .
Vind het overigens wel echt hilarisch dat ze dus in de verkeerde koffer heeft gepist.
Ik ben één uur niet online en ik mis gelijk een troll. Alles verwijderd ook meteen.
Haha same, maar ik heb met haar op school gezeten dus ik ben bevooroordeeld
ik was bewust dit topic aan het vermijden omdat ik de nieuwe aflevering nog niet had gezien, zag allemaal nieuwe berichten in dit topic staan en dacht yesssss eindelijk lezen stommmmm en nu heb ik het ook gemist
Ze was een baas geweest als ze in Harry’s koffer had gepist of over Harry heen.
Ik kan het ook niet kijken
Wat een heftige aflevering hahaha damn
Ben benieuwd hoe zij was op school. Ik vond haar gedrag gisteren zo vreemd, ze had er alleen maar spijt van omdat ze zag dat het hele huis zich tegen haar had gekeerd. Maar het allerergste vind ik Lisa, die slaat Rowan zomaar omdat ze met Sylvester had gezoend maar voor Elodie was ze bang. En ze ging pas aan haar haren trekken toen Yasmine haar ging aanvallen. En vervolgens het volgende meisje lelijk noemen in ‘haar villa’. De normale mensen in het huis vind ik nu: Renan, Joshua, Stacy, Andrea, Rowan, Jamie en Yedi.
En Elodie is zo onzeker dat ze het meisje gaat aanvallen waar Harry mee vreemdgaat en niet Harry zelf. Vond het mooi dat Harry niet meer met haar wilde slapen.
Bij mij doet de link op de MTV website het niet
Ik vind het knap dat bijna iedereen tegen haar is en dat ze alsnog zichzelf blijft. Er zijn genoeg meiden/vrouwen/dames die zich zouden terug trekken, naar huis zouden willen of alleen maar zouden zitten te huilen. Ze blijft gewoon haar ding doen.
Maar het hele huis stond eerst achter Elodie behalve Yasmine, twin en Lisa. Ik vond Elodie in het vorige seizoen zo bitchy en pesterig gedrag vertonen en nu was ze rustiger omdat er mensen waren die tegen haar in durfden te gaan.
Nee bij mij ook niet ik twijfel of ik het straks op tv ga kijken maar dan slaap ik weer zo laat. Dilemma
Ja ik heb hetzelfde dilemma!
Ik ga het denk ik morgenavond weer proberen. En ondertussen dit topic vermijden
Ik vond het ook mooi hoe Joshua onmiddellijk naar Jamecia is gegaan. Was waarschijnlijk ook voor drama maar ja…
Ik denk dat Joshua het echt te ver vond gaan, hij ging namelijk ongemakkelijk lachen toen Harry het vertelde. Terwijl Harry het pas erg vond toen anderen het ook erg vonden.
Love floshua! Hij kan alle drama precies ook niet meer aan.
Ik heb geen smeuïge details over haar middelbare schooltijd, haha. Ze zat een jaar boven mij en deed VWO, was eerst alternatief gekleed maar in het laatste jaar veranderde ze best wel van kledingstijl en ging aan de zelfbruiner e.d. Ik heb haar een paar keer gesproken en vond haar altijd erg leuk en gezellig over komen, ze ging ook erg goed om met een van mijn beste vriendinnen. Grote mond wel, maar gewoon een leuke meid