Klopt, toen was ze aan het vloggen en het was echt haar eerste dag daar toen ze er achter kwam. Dus ik snap wel dat als je eenmaal in zo’n wereldje bent je er lastig uit komt, je ziet maar weer wat voor invloed het kan hebben.
Ohhhh ik heb die vlog gezien! Ik kende haar toen helemaal niet maar vond het wel interessant, hahaha
ik zit hier nou over na te denken en ik kan het best begrijpen dat de stichting door haar deelname aan EOTB op een andere manier over haar gaat denken en misschien twijfelt over haar stage, misschien heeft ze wel een representatieve functie bij die stage en denkt men meteen JEZUS als ze haar herkennen en trekken ze bepaalde conclusies over die stichting gebaseerd op haar deelname aan EOTB. Maar wat verandert er nou eigenlijk aan haarzelf? Ze heeft toch nog dezelfde kwaliteiten na haar EOTB deelname als die ze had vóór die tijd, toen ze besloten haar te sponsoren en haar aannamen voor die stage?
Aan haarzelf verandert er niks, maar ik kan me goed voorstellen dat je niet geassocieerd wil worden met eotb, laat staan iemand die in koffers pist.
oja ik was het koffer pissen even vergeten
Dat Jamecia nog haar over heeft op d’r hoofd. Elodie had haar voet tegen haar lichaam aan en trok zo aan haar haren
Altijd als ik nu het woord shotjes lees of hoor, hoor ik automatisch ‘SHOOOOOTJESSSS☝🏽’
Same
Nou een paar jaar geleden heb ik wel de eerste paar seizoenen van de Engelse versie gekeken en die vond ik veel leuker. Daar was ook wel drama maar niet zoveel geweld als bij de Nederlandse. Ik vind de Nederlandse versie echt bizar ordinair en ook echt niet leuk om te kijken. Hoe ze het ook in beeld brengen als mensen seks hebben vind ik echt niet kunnen. MTV zou die mensen een beetje moeten beschermen maarja sensatie.
Omdat ik denk dat sommige echt niet kunnen overzien wat voor gevolgen dit heeft. Ze zijn dan misschien volwassen maar sommige zijn nou ook niet zo oud. En het is ook niet dat ze de suggestie wekken dat ze seks hebben nee alles is te zien.
Ik vind het trouwens ook echt bizar dat MTV niet ingrijpt en wat mensen naar huis stuurt die zo achterlijk veel geweld gebruiken.
Denk dat het probleem is dat ze juist niet JEZUS denken bij haar.
Ik kijk seizoen 4 terug en die Brody, echt die spoort toch niet? Als ik in dat huis had gezeten was ik echt bang geweest.
Vraag me af hoe oud ze daar is. Vind die nieuwsitems soms een beetje vreemd. Tuurlijk ziet ze er anders uit als 15 jarig meisje
Ze is hier gewoon jonger maar ik vind haar er eigenlijk nog gewoon heel erg op lijken? Tel er een paar jaar bij op, wat dikkere lippen, make up en haar? Als ik mezelf van 10 jaar terug zie denk ik ook meit, heftig.
Ik vind haar er al heel anders uitzien in de shots zonder make up. Ik herken haar dan echt niet terug.
Wat is dit hahahaha
Ik ga helemaal stuk om het feit dat z’n artiestennaam serieus Elias CHAINBOY is.
wat isssssss dit???
lijkt dat huis van de pfaffs wel trouwens
HAHAHAHA neeeee
Hahahah chainboy. Top entertainment dit.