Ja same, jammer weeeeer. Wie gaat US ook kijken?
Je kan het op de website van mtv zien!
Ik! Ik hou van dit soort programma’s
Het is klaar
Ja die gister op mtv was is de laatste
Zag dat de vleeskeuring voor seizoen 6 al volop in gang is. Ben benieuwd naar de deelnemers van volgend seizoen. Tegenwoordig weet je gewoon dat elke deelnemer van EOTB het enkel en alleen doet voor de faam.
Maar maakt het voor mij niet minder vermakelijk
Waar moeten ze het anders voor doen, ware liefde?
Ja of lust. Ze vragen toch elke keer aan de nieuwe ex kom je voor liefde of lust
Bij eerdere seizoenen lag daar, mijn inziens, niet zo de nadruk op. Kreeg altijd het gevoel dat het meer was voor de fun en een gratis vakantie, zeker bij de eerste 2/3 seizoenen.
Maar misschien ben ik wel naïef.
Wat zit Renan weer dom engels te lullen aan het einde. En ik vind Yasmin en Elias wel schattig samen.
Ik vind dat ze in dit programma het begrip ‘ex’ wel heel ruim nemen. 10 jaar geleden een keer geneukt, en dan is het al een ex.
Zou wel eens een serie willen zien met stellen die daadwerkelijk een x aantal jaar samen zijn geweest. Maar dat is waarschijnlijk niet ordinair genoeg
En dat ze dan in relatietherapie gaan
Doet me denken aan. The X effect, ook een programma van mtv! Daar gingen exen een weekendje naar een resort en terwijl hun huidige partners toekeken gingen ze op date etc. Op het einde moesten ze dan kiezen of ze voor hun ex of huidige partner wilden gaan.
Bij nader inzien lijkt me dit in scène gezet :’)
Omg oja dat keek ik ook
Ze hadden echt al-tijd seks
En dan ging het nachtlampje branden als ze elkaar aanraakte.
Oja ahahahap
Omg ja dat was fantastisch, heel nep allemaal maar toch.
‘Are you really over your ex? Find out now… in the X effect’
En die titelsong met dat liedje van Jem ahh ik wil dit weer kijken
De tweeling is geinterviewd door de telegraaf op de bank en ze geven aan spijt te hebben van de gemene dingen die ze over iedereen hebben gezegd en dat iedereen nu boos op ze is nu ze de afleveringen konden kijken. Sharon zat daar heerlijk makeuploos en ze vinden Yasmin nep.
Elodie haar uiterlijk is zo veranderd dit seizoen, ze ziet er knapper uit. Denk door haar minder dikke lippen en dunnere wenkbrauwen en sproetjes.
Na dit interview voel ik echt een zwak voor The Twins. Zo heerlijk onnozel/naïef en oprecht