Ze zeggen allemaal gemene dingen over elkaar echt hypocriet als je dan boos gaat worden haha.
Wow ik kijk voor het eerst EOTB en schrik best wel van de twins die met elkaar zoenen en dat dit als normaal word gezien? Ze zenden gewoon incest uit op tv, maar omdat het 2 vrouwen zijn is dit ineens “sexy” ofzo. Als het een broer en zusje waren dan had heel NL op zijn kop gestaan over dat dit op tv komt.
Jaa nou je het zegt! Of 2 gasten/broers. Maar nu is het natuurlijk leuk om naar de kijken ofzo
Denk dat heel veel mensen dit niet normaal vinden hoor haha
Ach neeee, wat zonde!
Ik vind dit wel mooi eigenlijk. Het is nog een soort van subtiel en heeft niet direct zo’n zichtbare plastic look.
Oh nee vond haar neus zo mooi karakteristiek! En de tweeling echt onaardig dat ze zo over haar neus begonnen.
Ja vind ik ook! En gillers verdwijnen ook weer vanzelf toch
Ja eens, ze had gewoon een eigen neus, nu wordt ze net als de rest zo’n dertien in een dozijn
Ik mis het programma…
Haha love de voice over. “Weer een nieuwe dag in de HELLLL!!!”
Of “zal Harrie auditie doen voor the voice of holland?”
Zo droog
Welke niet?
Ben nu seizoen 1 van DD aan het kijken! Wat een verschil qua vrouwen toen nog zeg. Ze zijn daar nog veel minder nep en opgespoten
Ik vind hem eigenlijk wel lekker. Maar gewoon voor eenmalig.
Nu heb ik zijn seksliedje in mn hoofd
Die uitspraak van Jamecia, “Harrie is de vibrator van de villa” vond ik ook wel raak😄
Hij doet me denken aan een oude date van mij
Die was echt vreselijk in bed haha
Welk liedje is het!?