Ex on the Beach Double Dutch

Yes ik!

Het staat nog niet op videoland :frowning:

1 like

Nee is volgens mij altijd pas nadat de uitzending op tv is geweest

Okee dan lekker morgen of straks nog

En zonder reclames!

Ik ben eigenlijk de winnaar

2 likes

Oh die Lynn irriteert me nu al
Zogenaamd zo ā€œandersā€
En die jongens vind ik allemaal verschrikkelijk, Julie en Ayla lijken me wel heel leuk!

1 like

Ik vind dit allemaal wel leuke types, geen mensen die extreem een typetje spelen zoals bv Brody toen deed. Alleen Olivia kwam nogal als queen binnen maar hopelijk verandert dat

1 like

Ik vind Dennis echt vreselijk

1 like

Beter staat het meteen op videoland morgen :pray:

Alle seizoenen tot nu toe staan erop

Het staat woensdag op Videoland en je kunt het nu al terugkijken via de site van MTV of via de app!

1 like

Eens!

Van de mannen vind ik alleen Levi leuk vanwege zijn droge grapjes. Zijn tanden zien er wel heel fake uit, alsof het veneers zijn. De rest schept iets te veel op.

Ik ook!!! ā€œPijpbekkenā€ :nauseated_face:

1 like

Bij Olivia denk ik alleen maar: zet dat fucking kroontje eens af.Je bent verdorie toch geen 6 meer ofzo.

4 likes

Ik vind het zoooo grappig dat door het Coronavirus deze deelnemers geen schnabbels zullen krijgen. Ik vind die mannen die meedoen echt zo sneu en zielig. Ze hebben te veel naar de vorige edities gekeken en willen stoer en zeker overkomen maar daardoor komen ze juist onzeker over.

22 likes

Ik ben aan het kijken nu en god god waar halen ze dit weer vandaan

3 likes

Levi z’n labeltje hangt uit zn broek :joy::joy:

Hahaha en dan reageert zij met: ā€œAh wat schattig!ā€

Pls

2 likes

Levi is niet het helderste licht ( hoeft ook niet), maar volgens mij wel het the realest in the game.
Ik snap niet dat die meiden kunnen vallen op zulke jongens. Hoe ze praten, die maniertjes en houding.

2 likes

Hahaha, ja! ā€œIk zou haar billen wel willen stotenā€, zei hij met een bloedserieuze blik. :joy:

6 likes