Als Jamy en Lie nou nog de exen waren van iemand in de villa, maar dat zijn ze ook niet? Waarom zijn ze er dan. Echt stom
Oh echt, wie niet
Volgens mij niet hoor, de voice over zegt “Dennis is haantje de voorste met kennis maken” als Jamy en Dennis in beeld zijn.
Volgensmij zijn zij er om dit saaie seizoen nog proberen te redden. Maar dan hadden ze wel beter anderen uit eerdere seizoenen kunnen nemen!
Bij dat dia de los muertos feest ging het om terughalen van oude zielen, dus ex deelnemers
Lol ik leg de link nu pas
Ik vind hem nogal lijken op die Daniel van Love island.
Ik heb dat gevoel ook steeds maar kan echt niets anders bedenken dan dat?? haha
Ik snap echt niet wat Lie elke keer komt doen? Vind haar totaal niet interessant. In Temptation had ze geen toegevoegde waarde en in het seizoen waar ze zelf in zat ook niet haha. Als ze leven in de brouwerij willen brengen, hadden ze beter Elodie of Yasmine terug kunnen laten keren. Daar verwacht ik meer sensatie mee dan met Lie en Jamy.
Toen Jamy en Lie die maskers afdeden en het van dichtbij gefilmd werden schrok ik gewoon een beetje haha. Echt net twee alienachtige poppen door alle plastische chirurgie.
Zeker mee eens, maar misschien hadden Elodie en Yasmine wel geen geen tijd of zin? Denk niet dat ze iedereen zomaar kunnen dwingen om te komen hahaha en dat ze dus wel voor een tweede (of derde of vierde) keus hebben moeten gaan.
O ja er zal vast een reden voor zijn, hoor haha. Zag op insta ook dat Yasmine een vriend heeft (Elodie geen idee), dus ook logisch dat ze er dan niet is, maar ik vind Lie en Jamy gewoon heel saai, beetje jammer haha.
En wellicht teveel drama voor de producers…
Ik vind dit seizoen ook leuker dan de vorige. Vorig seizoen vond ik verschrikkelijk omdat er zo veel pesterijen waren dat ik gewoon verdrietig werd om te zien hoe Rowan in elkaar werd geslagen door Yasmine zonder dat ze iets deed.
Ja ik heb dit ook! En ook al vaker hier gelezen maar ik weet het nog steeds niet. Heb het idee dat hij hier uit de omgeving komt ofzo.
Ik lees deze site https://lovereality.nl/evan-naalden-ex-on-the-beach-double-dutch/ om te kijken waar ik hem van zou kennen en ze schrijven precies dit hahah:
In zijn vrije tijd gaat Evan maar wat graag naar festivals: met name die met uptempo-muziek zoals Intents, maar ook op technofeestjes als Awakenings vermaakt dit feestbeest zich opperbest.
En @Canvastas hij komt dus uit Goirle bij Tilburg. Misschien ben ik hem ooit tegen gekomen opstap in tilburg of op een fesitval of zo. Ik weet het ook niet.
Ja ik denk ook dat ik hem ken van stappen maar MOET weten waarvan precies. Die duivelskop van hem
Omg blijkbaar woon ik bij hem in hetzelfde dorp.
Ik heb in dat dorp gewerkt en woonde in de stad, maar heb hem (helaas, maar misschien ook jammer) nog nooit eerder gezien haha
Snel verhuizen
Moeten nog 2 jaar wachten tot ons huis klaar is
Mijn broertje kent hem van het stappen.