Sorry maar die voiceover. ‘de genadeloze tablet of terror’ praat ff normaal yo
Haha wowowowo Levi is zo’n jankbal
Die Levi hé, dat kan toch niet echt zijn
Wat een kleuter, gadverdamme. Hoe ie haar zat te “bedreigen” met die hell date haha te triest
Wel goed dat Celeste hem gewoon een dikke middelvinger geeft. Mafkees met z’n huts.
Haha ja vind haar al net zo tof als Lakeisha met haar entree + keuze, je gewoon niks aantrekken van zo’n kneus
Triest ook om die verhoudingen tussen Olivia, Tessa en Dennis te zien. Ze hebben beide het gevoel hem te kunnen “winnen” volgens mij maar die blijft toch wel zo doen
Ik denk dat Lie volgende week komt
Even iets voor volgende aflevering
iemand speculaties over die 2 die aankomen? Toch niet de twinnies? @Brum wat jij zegt kan wel kloppen ja
Er gaan ook geruchten dat onze dekhengst Harrie terugkomt
Ten een en ten twee
Haha Dennis kan niet praten
Ik heb de aflevering gepauzeerd toen de sleeves in beeld waren en het lijkt er wel op dat ze komt ja! Ook bij dat stukje waar iemand lipgloss op doet, zijn haar lippen zo te zien
Ik snap echt niet wat Julie in Levi ziet, Levi is zo manipulatief met zijn dreigementen naar Celeste. Alsof hij daar de baas is en ervoor gaat zorgen dat iedereen haar pest. Ik vond het goed dat ze het gelijk ging vertellen toen ze aankwamen in de villa en dat de groep het ook niet leuk vond wat Levi zei. Levi ging ook gelijk in de aanval naar Ayla toe en je zag echt haat in zijn ogen.
Ik vind de vrouwen dit jaar zo geen respect naar zichzelf toe hebben. Olivia en Tessa die om Dennis vechten die elke dag met een ander het bed in springt. En Lynn die als een hondje achter Alessio aangaat. En die lippen van Alessio jongen, ik kan hem gewoon niet serieus nemen hoe hij alles zo serieus zegt.
Gatver wat is die Levi een naar mens.
Ik zit de heletijd te bedenken waar ik die Evan toch van ken…
Ja ik heb dat ook. Ik moet dat snuitje ergens anders hebben gezien, ik snap niet waar anders die intense haat vandaan komt
Ik heb ook heel erg het idee dat ik hem ergens van ken! Kom er alleen ook niet op
Hij heeft wat weg van Theon Greyjoy?? Maar weet niet of dit het is haha
Over Evan gesproken: wat een typische fuckboy is hij! Pussy points proberen te halen bij Laurence, zij voelt niet hetzelfde en dan vindt hij haar opeens “niet de knapste”. Doe wat aan je fragiele ego.
Lynn kwam me ook heeel bekend voor!
Zooo wat is die Levie een naar ventje zeg. Mooi dat Celeste niet onder de indruk was en hem gewoon op hell date stuurt Walgelijke sneuneus met z’n dreigementen