Ex on the Beach Double Dutch

Nee ze zenden altijd eerst de herhaling van afgelopen week uit!

1 like

Ik moet zo lachen om Alessio zijn hoofd, hij kijkt zo boos terwijl hij normaal praat.

1 like

Oooh Lynn die zogenaamd zo “cool” is met Alessio maar zij vindt hem veel leuker dan dat, zo doorzichtig.

En ik vind Laurence veel leuker dan ik had verwacht

3 likes

Wanneer komen Harrie en Elodie aanwandelen??

3 likes

Ahh jammer ik had zo op de tweeling gehoopt. Ik vind het echt saai tot nu

Krijg al sinds gisteravond een foutmelding bij terugkijken op MTV :triumph: Maar goed, begrijp dat er wederom weinig gebeurd dus? Zo jammer, vroeger was echt elke aflevering sensatie

Ja Laurence vind ik ook wel echt een chill persoon.

Vind die Jamy en Lie een beetje apart, waarom zijn zij nou ineens binnen komen wandelen dan, Jamy was in haar eigen seizoen ook al niet echt interessant.

Ik hoop heel snel. Ik vond Elodie echt zo leuk. En Harry zorgt ook wel voor wat interessante gebeurtenissen hahah

1 like

Ik vind het alleen maar saai dat al die oude mensen terugkomen

Als Jamy en Lie nou nog de exen waren van iemand in de villa, maar dat zijn ze ook niet? Waarom zijn ze er dan. Echt stom

2 likes

Jezus Jamy heeft intussen ook nog het een en ander laten veranderen, nondeju

5 likes

Oh echt, wie niet

9 likes

Volgens mij niet hoor, de voice over zegt “Dennis is haantje de voorste met kennis maken” als Jamy en Dennis in beeld zijn.

3 likes

Volgensmij zijn zij er om dit saaie seizoen nog proberen te redden. Maar dan hadden ze wel beter anderen uit eerdere seizoenen kunnen nemen!

2 likes

Bij dat dia de los muertos feest ging het om terughalen van oude zielen, dus ex deelnemers

1 like

Lol ik leg de link nu pas

Ik vind hem nogal lijken op die Daniel van Love island.

Ik heb dat gevoel ook steeds maar kan echt niets anders bedenken dan dat?? haha

3 likes

Ik snap echt niet wat Lie elke keer komt doen? Vind haar totaal niet interessant. In Temptation had ze geen toegevoegde waarde en in het seizoen waar ze zelf in zat ook niet haha. Als ze leven in de brouwerij willen brengen, hadden ze beter Elodie of Yasmine terug kunnen laten keren. Daar verwacht ik meer sensatie mee dan met Lie en Jamy.

11 likes

Toen Jamy en Lie die maskers afdeden en het van dichtbij gefilmd werden schrok ik gewoon een beetje haha. Echt net twee alienachtige poppen door alle plastische chirurgie.

15 likes

Zeker mee eens, maar misschien hadden Elodie en Yasmine wel geen geen tijd of zin? Denk niet dat ze iedereen zomaar kunnen dwingen om te komen hahaha en dat ze dus wel voor een tweede (of derde of vierde) keus hebben moeten gaan.

1 like