Ja zij hadden inderdaad flink ruzie na een paar gezellige dagen omdat Bastiano gewoon bang was dat er leuke exen zouden komen en toen zomaar Alisa haar spullen uit de kamer ging zetten. Alisa werd gek en sliep een nacht op zo’n strandbedje en toen gingen ze het weer goedmaken
Zij is nu hoogzwanger en deed pas geleden nog mee aan Steenrijk Straatarm
Dit zei ik ook meteen
Verder: wat een stel hitsige pubers, lijkt nog erger dan normaal?
Misschien dat ze door Corona wat minder van bil konden en gaan daarom nu alle remmen los
Haha elk jaar denk ik 't kan niet erger dan dit… maar dit??? in aflevering 1
Die Dasty is echt lachwekkend, zo sneu
Die Lesley, I caaaan’t. Ik weet niet of ik dit seizoen ga kijken man, ik begin hier denk ik te oud voor te worden
Is het ook een trend om een bikini te dragen waar je boobs helemaal onder uit komen? Echt nooit eerder gezien
Maar vorig seizoen was toch ook commentaar dat er zo weinig gebeurde? Ben benieuwd naar dit seizoen, lijkt me weer heftiger haha. Nu halverwege de aflevering en ik ben echt jaloers op de armen van Gloria
Echt erg eigenlijk dat die mensen daar bijna alleen maar aan seks kunnen denken. Elke date/actie is weer een eerste stap tot meer. Echt bizar. Die ene meid ook die het letterlijk een seksvakantie noemt
Kan me daar echt totaaal niet mee identificeren
Ik ben nu op de helft van aflevering een en ik voel me zo intens ongemakkelijk
Edit: dit was niet perse als reactie op jou bedoeld, sorry!
Die lippen van Imke vooral zo rood
Ik vermoed ook wel dat de productie dat ook wel heeeel graag wil en dat wel uitlokt/daarop filtert haha. Maar je hoort inderdaad alleen maar seks seks seks (en af en toe drama)
Doet haar niet veel goeds, sorry
Ik ben op zes minuten en dat gebrul van die ene boy nu al HELEMAAL zat. Houdt dit nog op??? Nee he?
Nee
Same. Ben gestopt met kijken. Ik sla ex on the beach over dit jaar
Dit was letterlijk wat ik ook dacht toen ik vanmiddag keek. Lijkt wel een stel oversekste pubers, elke zin heeft te maken met seks. Echt super ongemakkelijk om naar te kijken .
Ja echt super overdreven en totaal niet nodig. We weten wel dat je jezelf een leeuw vindt. Stop maar
Wat is ditttttttttttt.
Ik kan dit zo lekker judgen samen met mn vriend haha!
Ik kan alleen maar denken, wat zullen die ouders wel niet denken