Ex on the Beach Double Dutch

Wat is ditttttttttttt.
Ik kan dit zo lekker judgen samen met mn vriend haha!

2 likes

Ik kan alleen maar denken, wat zullen die ouders wel niet denken :sweat_smile:

2 likes

De ouders van een meid hadden haar juist aangemoedigd om te gaan. Of opgegeven zelfs. Dat weet ik ff niet meer. Als je als ouder net zo bent (geweest) zullen ze t vast prima vinden. Denk altijd bij dit soort types: je wordt niet zomaar zo. Misschien is het wel gewoon normaal in zo’n familie. Ben daar stiekem wel benieuwd naar dan. Hoe het gezin/de familie verder is

2 likes

Ben begonnen met kijken, heb een paar seizoenen overgeslagen, was even vergeten hoe snel het ook alweer gaat tov tempa.

En tempa gaat soms al snel :joy:

1 like

Haha ik ga helemaal stuk dat die eerste ex op tv zegt: ik denk dat hij vreemd ging, dus ik had een trio met zijn twee beste vrienden. Gewoon hoppa vol trots. Dat je zoiets op tv wilt…

2 likes

nou eerste aflevering gezien, wat een waanzin weer. en dusty cream. :face_vomiting:

@Canvastas en dit gevoel heb ik ook haha ben me veel meer aan het ergeren aan iedereen dan voorheen

1 like

Ik kijk het nu pas terug maar Dusty doet me zo erg denken aan Evan van vorig seizoen

8 likes

Ik vind Dusty echt een sul

5 likes

Nogal. Mijn tante heeft een hond en die doet me aan die gozer denkn. Dat is een beetje een vies beestje. Van oudheid is hij niet meer wit maar een beetje gelig, viezig bekje en wilt op alles rijen incl. de kussens :nauseated_face:

15 likes

Hahahah ik ga stuk om deze vergelijking maar ik snap hem wel ja :joy:

3 likes

Ik dacht dat eerste instantie ook bij de thumbnail op Videoland, maar ik vind die Evan er wel beter uit zien. Dusty vind ik een beetje goor of zo? Hij leek ook hele gele tanden te hebben. Facings binnen 3…2…

8 likes

Ben uit ellende van dit nu al slechte seizoen maar seizoen 4 terug gaan kijken op Videoland met BAD BRODY BABY en Mezdi en Yasmine en Lena en dit is gewoon hoe Ex On The Beach hoort te zijn hahahaha wat een editie was dat

11 likes

DRAMAAAA :smiling_imp:

Gaan we weer!

Imke doet me ook denken aan Bep van Loenatik

16 likes

Jezus wat goor en ordinair weer

Dat gehump op die stier :skull::skull::skull: wat ongemakkelijk

6 likes

Dit is waarschijnlijk al wel ter sprake gekomen hier maar, zijn ze dit jaar nu echt ineens veel jonger in vergelijking met andere jaren? Of ben ik gewoon echt oud aan het worden :sweat_smile:?

Hun gedrag lijkt in ieder geval wel kinderachtiger dan ooit haha

1 like

Waar is girls support girls gebleven :cry: ik had Shani hoger ingeschat

3 likes