Ex on the Beach Double Dutch

Shani maakt zichzelf echt belangrijker in dat huis dan ze is. Vond het antwoord van de jongens wel leuk toen ze zo bedreigend zei: Als mijn ex komt hebben jullie een groot probleem! En toen zeiden zij heel droog: hoezo?

En blijkbaar wilden te weinig exen komen.

Hehhhh volgens mij zag ik deze man net als “beveiliger” toen Shani Lesley sloeg. :thinking:

Wat een drama zeg weer.
En deze nieuwe guy je bent 31 en je doet nog hier aan mee sorry

6 likes

Wat een pannekoek die gast

2 likes

Haha wat een praatjes, zo ingestudeerd, krijg er echt de kriebels van

2 likes

Heb echt een zonnebril nodig bij die tanden van hem joh

1 like

Ja wat een gladde kwal ieuw

2 likes

Schup m terug de zee in

3 likes

Wat een figuur die Sander :sob:

En dat gezin van Dusty! Wat een ellende. En gewoon vol trots naast je moeder(s) zitten opscheppen over bijna 100 bedpartners :sob::sob:

1 like

Hahahah ja zo schaamteloos

Volgens mij zijn ze ook gewoon trots erop ook nog ahaha mijn ouders zouden me afmaken

1 like

Ik kruip echt zowat in de bank van plaatsvervangende schaamte ook.

Echt wáárom zou je je als meisje druk maken om zo’n gassie die nog bij zn moeders woont. Daar sta je toch boven :sob:

1 like

afbeelding
De enige Dusty die er toe doet

14 likes

Shani gedraagd zich echt te treurig daar… doe lekker boos tegen die kerel ipv er meteen weer naast kruipen?? Gaat nergens over dit.
Vond het wel knap eigenlijk dat Lesley zo rustig bleef.

2 likes

Voor iedereen die Shazam aanzet tijdens de afleveringen: MTV heeft een officieuze Spotify playlist!!!

Ja, Shani is echt het schoolvoorbeeld van een pick me.

Ik moet zeggen dat ik het ergens wel stoer vind dat Lesley zo open is over seks. She owns it.

17 likes

Wauw hoe Shani deed tegen Lesley. Ik ben zelf echt niet agressief of loco maar als iemand zo tegen mij zou schreeuwen dan zou mijn hand toch per ongeluk expres in haar gezicht belanden. Wel heerlijk dat Lesley geen krimp gaf.

Die Sander is echt een kwal, droog je toch spontaan van op zo’n arrogant figuur.

1 like

Omdat Lesley een vrouw is en open is over seks en ook voor de lust komt net als de mannen wordt ze als een slet gezien, maar ik vind dat zo vrouwonvriendelijk want Dusty en Keanu zijn net zo. Ik moet wel zeggen dat het wat betreft vrouwonvriendelijkheid het allerergste seizoen is. Imke wordt een hoer genoemd door Keanu. Shani scheldt vrouwen uit voor hoer.

33 likes

Bij dat napraten zei Dusty dat Sam hem appte de dag dat hij vertrok naar ex in the beach. Maar op dat moment zou sam toch ook wel al zijn gevraagd om naar eotb te komen en dus weten dat zij ook gaat? Ik volg die tijdlijn niet helemaal

Sam ziet er echt uit alsof ze pas 17 is

1 like

Ja joh, tijdens de auditie van Dusty worden exen al gebeld want als ze geen interessante ex kunnen vinden dan is er qua verhaallijn natuurlijk niks boeiends aan Dusty en dat levert geen kijkcijfers op.

Ik ben wel echt benieuwd wat voor exen er komen, of wat voor drama er komt, bij Danny(heet hij Danny? Iig die Helmonder) en Gloria, vind ze tot nu toe heel normaal en in eotb land is dat doodsaai. :joy:

2 likes

Er kwam wel een sexy bewaker toen shani aan het bed van lesly stond. Hoezo willen ze het niet met hem doen :hot_face:

2 likes