Jesus wat grafisch
Nou Shani en Kenau kenden elkaar al wel eerder. De reactie blijft nog steeds bizar
Oh die jorney, wat een prinses
Robin ziet eruit alsof hij werkt op de kermis bij de botsauto’s
Lol
Jahahahahah
Omg wat zielig en wat heeft imke die lippen in bed
Samen met seizoen 3 is dat echt me favo. Ik ben zooo stuk gegaan toen.
Ze hebben wel moeite met namen: Keano, Keani, Odin…
Waarom hebben ze op insta eigenlijk hun accounts allemaal op privé? Dat is volgens mij altijd zo, maar ik snap niet waarom haha.
Imke had dat vorige week niet (heb even meer info gezocht over haar lippen maar het zag er al die tijd al lelijk uit)
Ik denk omdat het voor meer volgers zorgt. Als je nu iets wilt zien dan moet je ze volgen. En anders kun je zonder te volgen telkens even kijken.
Aah ja dat klinkt wel logisch
Jerney weet niet eens dat het Odim is ipv Odin. En ik geloof niet dat je haar naam als Jørney schrijft.
Zielig voor Imke joh. Wel lief van Dusty.
Ahh, jij bent nog aan ‘t begin van de afl zeker
duidelijk
Lekker lunchvermaak dit. En wat weer een treurig feestje als je de gemonteerde muziek weg denkt. Snap wel dat ze allemaal lam worden
En snap niet dat niemand achter Danny aan zit? Nog de meest aantrekkelijke man nu
Misschien hard om te zeggen, maar ik denk dat het er wel mee te maken heeft dat zijn been is geamputeerd. Ik denk dat deze oppervlakkige mensen daar misschien toch wel issues mee hebben ofzo?
Overigens was hij wel echt bizar over de rooie door het verbreken van de bro code door Gloria. Gast doe rustig.
Wat zijn dit voor jonkies… heel akward om naar te kijken.
Ik denk dat het meer zijn persoonlijkheid is. Als je zag hoe hij was op de date met Gloria.